Laserturken

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Dom kanske skrev det för att det är ovanligt att människor med svensk bakgrund begår brott. Jag vet iaf inte, men det jag vet är att om man kollar på tex Aftonbladet när dom skriver om kriminella så är väldigt få av svensk bakgrund.
Men jag hoppas iaf att det är rätt person som dom har tagit, man ska ju inte behöva gå runt och vara rädd, inte för att jag bor i Malmö men ändå =)

Just det de gör.
Har inte sett någon invandrare som är pedofil, dödar sin egen familj och dylikt.
 

DeletedUser

Guest
Dom kanske skrev det för att det är ovanligt att människor med svensk bakgrund begår brott. Jag vet iaf inte, men det jag vet är att om man kollar på tex Aftonbladet när dom skriver om kriminella så är väldigt få av svensk bakgrund.
Men jag hoppas iaf att det är rätt person som dom har tagit, man ska ju inte behöva gå runt och vara rädd, inte för att jag bor i Malmö men ändå =)

Aftonbladet är nämligen källan till all korrekt fakta.

Nej naturligtvis begår svenskar inga brott.
 

DeletedUser

Guest
Aftonbladet är nämligen källan till all korrekt fakta.

Nej naturligtvis begår svenskar inga brott.

Haha nej det sa jag inte, tror inte på allt som Aftonbladet eller någon annan tidning för övrig skriver.
Bara kul att se när dom lista dom 6 mest eftertraktade brottslingar och man ser att ca 4 av dom inte har svenskt ursprung.
Men självklart begår svenskar också brott, det förnekar jag inte.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp