Lagrad vs DT

Victim

Member
Reaktionspoäng
0
Allians Mackmyra
Motståndare De Tappra
Titel inevitable
Start idag kl 08:10:40
Slut ---

Lagrad vs DT
Här med förklarar Lagrdat krig mot DT.

Förr eller senare visste vi alla att det skulle hända.
Hoppas på en trevlig och god stämning, må bästa stam vinna.

Så håller vi tråden trevlig nu utan smutskastning.
 

DeletedUser

Guest
Ja, det är väl bara att önska er lycka till då, må ni förlora många byar!

Lite sen krigsförklaring men bättre sent än aldrig i alla fall...
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
chetia jag gratulerar! du kommer ta min 3,5k byn synd bara du inte vågar gå på de större byar eller juste du gick på de och du vägga din tåg^_^
 

DeletedUser

Guest
chetia jag gratulerar! du kommer ta min 3,5k byn synd bara du inte vågar gå på de större byar eller juste du gick på de och du vägga din tåg^_^

ska vi räkna era tåg som vi har väggat? ;) ni kanske borde bli utbildade att skicka tåg också ;)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
alltså jag har fixat min opera jag tackar den som hjälpte mig han vet vem de är. jag kan visst skicka riktig tåg många vet det, och de va *Wadman* som lärde mig att tåga puss på dig wadman.

men ska vi räkna hur många byar vi har gjort transit på?
 
Senast ändrad:

stenklo

New Member
Reaktionspoäng
0
Lite fram och tillbaka tycker jag med vem som tar och ger. Många som gillar att bara ta emot också ;). Vad stod det nu? Vi leder väl fortfarande.

Tills senare, lycka till.
 

DeletedUser

Guest
alltså jag har fixat min opera jag tackar den som hjälpte mig han vet vem de är. jag kan visst skicka riktig tåg många vet det, och de va *Wadman* som lärde mig att tåga puss på dig wadman.

men ska vi räkna hur många byar vi har gjort transit på?

Var så lite så ;) :*
 

DeletedUser

Guest
Tackar för ett roligt krig mot Lagrad, många härliga fighter har det varit och trevligt motsånd!
 
Topp