Lagg på v9

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Någon kan svara på när det förväntas vara slut på lagg?
 

SötGöte

New Member
Reaktionspoäng
0
det är väl lika för alla, sluta lipa ?

även om jag kan medge att det är något irriterande ..

Det kan ju iofs vara stor skillnad om anfallaren hunnit tajma in sina attacker innan lagget och sen ska man försöka försvara sig i lagget. Kanske läge att pausera tw tills problemen är lösta?
 

NeQu

Member
Reaktionspoäng
0
Jag förstår inte vad ni pratar om. För mig laggar det ingenting :rolleyes:

Genererades på 7375ms Server tid: 19:49:51 01/10/2009
 

DeletedUser

Guest
det beror väl på deras egna internetanslutning?

Det vet jag inte, men som sagt sa e det fortfarande inte samma for alla om du vet vad det betyder liksom samma ar 1=1, da e det samma. Men hur som helst, jag har ratt bra anslutningar anda... brukar ta 22-30 ms for mig men nu tar det minst

Genererades på 4733ms Server tid: 20:16:11 01/10/2009

om inte hogre. da snackar vi anda om 24 mbit anslutning, men man far inte 24 mbit som leverantorerna sager :) men 22ms och 4733 ms e fan as stor skillnad. Sa jag har inte rort tribalwars nastan en hel dag. ifall jag ska rora det maste jag satta igang alla byggnaders hogkvarter, barracker och stall samt skicka ut minst 50 attacker...

att bara tanka pa det gor mig knappt sugen pa att spela idag. tar ju en jadrans tid.
 

DeletedUser

Guest
owned gami! 8mb o 3379ms

hade varit roligt med svar från tw teamet typ om där inte finns ett svar någonstans?
 

DeletedUser

Guest
Det laggar, det är förjävligt men servern är nerstängd (Iaf för mig)
Sluta klaga, som folk har sagt tidigare så är det nästan lika för alla.
Spela roll om någon har 4000 och den andra har 7000.. båda gör det omöjligt att spela.

Det är inte direkt första gången i historien en tw server har laggat sönder. ^^
 

DeletedUser

Guest
Det laggar, det är förjävligt men servern är nerstängd (Iaf för mig)
Sluta klaga, som folk har sagt tidigare så är det nästan lika för alla.
Spela roll om någon har 4000 och den andra har 7000.. båda gör det omöjligt att spela.

Det är inte direkt första gången i historien en tw server har laggat sönder. ^^

det e ju inte precis så attdte har varat i någon timme, har varit så sen igår för mig o inget svar har man fått? man kan ju iaf förvänta sig o få något svar
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp