Lagg på v9

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
nån ver varför v9 laggar sönder?

hela min stam för damp pga detta lol
 

DeletedUser

Guest
någon blev arg för att han håller på att bli upadlad, därför hackar han tribal :(
 

DeletedUser

Guest
Lime iNuke och Sprit lär inte kunna anfalla varandra vid detta laget.....
 

DeletedUser

Guest
Vad fan kommer knappt in i bydjäveln och att farma är en mardröm. För att inte tala om att läsa forumet.
Djävla lagg.
 

DeletedUser

Guest
men det ar ju trots allt delviss ratt, jag menar... vem skulle kunna gora bra drag nar det laggar sahar :) inte ans jag orkar ga och farma med detta lagg....jag spelare inte overhuvudtaget just nu
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ÄR det nån som är dålig förlorare? :rolleyes:

Det råkar vara sant faktiskt.. Det är fan omöjligt att försvara sig med sån sjukt hög latency. (Kom ej på det svenska ordet).. Istället för att ta det som han är dålig förlorare så ta det för vad det är..
 

DeletedUser

Guest
måste sägaatt det är svårt att skicka synkade tåg också när detta hände på första klickningen så renset hamnade sist

Genererades på 16785ms Server tid: 18:26:40 01/10/2009

fasen 16,7 sekunder efter de övriga attackerna som låg på runt 4000ms jaja om det iaf hade laggat lika hela tiden
 

DeletedUser

Guest
shockerande dock att det bara ar nagra fa som skriver i forumet, brukar ju vara massa folk som kommer in och skriver och whinar om sant, nar det hander... Hander inte detta alla? vet inte hur det e riktigt men nar jag var i chalmers datasalar sa laggade jag inte, var runt 11.30-12.00 tiden... nagon som vet nar det borjade?
 

DeletedUser

Guest
måste sägaatt det är svårt att skicka synkade tåg också när detta hände på första klickningen så renset hamnade sist

Genererades på 16785ms Server tid: 18:26:40 01/10/2009

fasen 16,7 sekunder efter de övriga attackerna som låg på runt 4000ms jaja om det iaf hade laggat lika hela tiden

hahaha att du ans tog chansen xD jag ceasar alla mina attacks just nu... missar fan minst 200k av varje inkomst just nu ju T.T
 

DeletedUser

Guest
ja chansade men va fasen hade iaf en by närmare så det går säkert vägen dock tog jag en halv minut till godo och fick detta som svar 28976ms så det blev synkat så när som på sekunden:p inte illa tyckte jag
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp