Låg OB / poäng

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
det bör ju dom större spelarna klara av nu,dom flesta har ju lirat ett tag nu.

Jag är en sådan spelare som inte klarar av att spela, trots mina poäng, och tid på Tw... kanske dags att byta spel ..
 

DeletedUser

Guest
Kul att läsa en sån här tråd och sen kolla in din profil, de senaste 50 (FEMTIO!) byarna som du tagit är internadling. Nu snackar vi inte sten i glashus, när det jäklarimig ett jordskred på väg ner mot det stackar glashuset....:D


Kolla gärna in min profil, vi befinner oss inte i krig så vi konsoliderar våra trupper och tar hand om det som blir resultatet av att verkliga livet kallar ¨på oss. Det vill säga, vi adlar inom stammen. Men det är ok, jag skäms inte. Vill jag kriga så tar jag mig in på ngn av de yngre världarna och övar. Tids nog får jag ta till vapen här också...

Jag har varit inaktiv sen ett halvår bakåt, vad vet du om mitt spelande? ;)

Edit: för de som inte förstår så spelar någon annan alltså på mitt konto

Edit ännu en gång: Efter att jag kollat twstats så förstår jag inte ens vilket konto du syftar på :s Den som spelar på "haziro21" har ju knappast interadlat 50 byar ens, då menar jag inte senaste ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag har varit inaktiv sen ett halvår bakåt, vad vet du om mitt spelande? ;)

Edit: för de som inte förstår så spelar någon annan alltså på mitt konto

Edit ännu en gång: Efter att jag kollat twstats så förstår jag inte ens vilket konto du syftar på :s Den som spelar på "haziro21" har ju knappast interadlat 50 byar ens, då menar jag inte senaste ;)

Vet du vad det jobbiga är? Jag kan inte hitta vems profil jag var inne och kollade...fan va jobbigt det blev nu:D


Jaja, åsikterna om kontot jag tittade på och efterföljande analys av mig själv står jag för:p
 

DeletedUser

Guest
Haha, ja nu snackar vi komet i glashus ^^, du är för go du :)

Tråden kan stängas iaf, finns ingen mening i att ha kvar den
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp