Lärakännavarandra-tråd

Reaktionspoäng
0
Smeknamn: "Jästa [nedsättande substantiv i pluralis]"
Ålder: 18
Styrka: Oseriös
Svaghet: Lat
Favoritsport: Ishockey
Yrke/Studier: Studerar (NTI/Nätverk)
Motto: "Jag gör det imorgon."
Favoritmusik: Allt från dödsmetall till psy trance
Övrigt: Gillar romantiska middagar och månskenspromenader längs stranden.
 

DeletedUser

Guest
Favoritsport: Att utöva: Trav & Monté.

Tror jag blev lite kär nu ;)

Smeknamn: Rasputin?
Ålder: 26
Styrka: Bäst på allt, och ödmjuk
Svaghet: -----
Favoritsport: Hänger på Åby på torsdagar och på Scandinavium när det är hemmamatcher
Yrke/Studier: Tekniker
Motto: In soviet russia...
Favoritmusik: Gubbrock, dansband och allt annat bra
Övrigt: Paus från TW
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
lära känna

Smeknamn: Sundisen - för mitt efternamn och Kakan efter en lång historia som inte har med kakor o göra.
Ålder: 23
Styrka: envishet och ser alltid visioner i allt.
Svaghet: Har extremt kort stubin kallas, tjurskalle :thinking:
Favoritsport: I stort sätt all sport är intressant utanför dum burken.
Yrke/Studier: Trä arbetare/Snickare Peab Esklistuna sen - 2006
Motto: "Gör om gör rätt" som mina lärlingar får höra vecka efter vecka ^_^
Favoritmusik: Just nu Swallow the Sun med låten New Moon
Övrigt:: tvåbarnsfar till två döttrar på 2 och 4 år.

Det var en liten smula av mig :awsm:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Smeknamn: Blood Angel, solen(fråga så svarar jag varför)
Ålder: 14 ska fylla 15 den 25 jan
Styrka:Läskig,bra uthålighet,kan röra mej vällit tyst, vet allt innan de händer(går på 100% instinkt och när jag känner att något ska hända så händer de)
Svaghet: sömn problem och stavnings fel
Favoritsport: innebandy och parkour(tränar minst 6 gånger i veckan och då räknar jag inte de jag gör på fritiden eller på marther(fritid=inte träning)
Yrke/Studier: går på vasa skolan i hedemora och har inte vallt ännu vad jag ska bli.
Motto:Kill Me Befor I Kill You, Du är starkare än vad du tror, hälldre för mycket träning än för lite träning
Favoritmusik: varierar. gillar Nickelback och Linkin Park. sen är de ju så att ingen låt är dålig. man måste bara känna sig som låten spelar för att förstå den
Övrigt:kan se ingenom folk(du kan inte få ögon kontakt med mej) är en god talare men stavar som en kråka. har också bara vart i hop med en tjej i hella mitt liv och vissa skulle tycka att de är efterblivet men jag vill inte bli som en typisk tonåring så jag väljer att leva själv. de har sina fördelar som du behöver inte uppvakta någon speciell och du kan prata med vem *** du vill utan att någon ska komma och säga åt en att hon ska du undvika eller bli arg på en utan anledning.
 

DeletedUser

Guest
Kom till skolan en dag, årskurs 4, och var väldigt trött. Min lärare som man varken ska tjafsa med fysiskt eller psykiskt skulle reta/skämta med mig och kallade mig Solen. Det dröjde inte länge fram tills dess att alla började kalla mig för solen. Jag var ju lite emot det i början, men sen kom jag att tänka på följande. " Hur många är det egentligen som får heta Solen"? Så jag behöll namnet och det har gett mig ganska mycket. Det är lätt att komma ihåg och folk jag träffar för första gången kommer numera lättare ihåg mig. på Rookie camp i Lugnet/Falun (ett innebandyläger under 5 dagar i två veckor under sommaren) är namnet "Solen" en legend bland de elever som har varit där. Jag är den enda elev som har varit där 4 veckor i rad och stått ut med de träningar(som för övrigt är riktigt bra ska jag säga er). Om jag ska vara 100% ärlig så är rookie camp det ställe jag skulle vilja vara varje dag året om. Där är alla som jag, villiga att lära sig och bli bättre. Inte som där hemma, d.v.s. att man är med med för att ens kompisar är med och bara sitter och pratar. Jag gillar verkligen inte den inställningen.

Alla har vi något vi alltid kommer minnas från ungdomen(som är bra) och rookie camp kommer vara mitt minne. Känn efter själva och tänk på edert minne innan ni läser vidare....

Ni ser, det är ganska underbara minnen ni har eller hur? Jag vet inte vad exakt vad ni kom och tänka på, om de var er första kyss eller en vecka i sommarstugan vid vattnet. Vad det nu än var så är de ett minne ni alltid kommer att le till när ni tänker på de. Skratta när du minns de roliga som hände.

Solen är ju centrum och en värmekälla. På Rookie Camp är jag annorlunda från mitt vardagliga liv. Men det är för jag inte är "rädd" för att visa vem jag är för alla. Jag kan inte visa de här hemma. Här finns bara mobbing och olycka, varje gång jag öppnar mig här hemma blir jag sårad. Så här hemma håller jag mig stängd, och det är "blood angel" kall och läskig. Han låter ingen komma in till hans hjärta och han kan få alla att rygga tillbaka. Tyvärr hände det att en person kom in i mitt hjärta, men hon var den enda som visade samma sida av sig och förstod mig här hemma. Det är en känsla som om inget som får mej att hata henne, oavsett vad folk säger. Ingen kan vinna över henne när jag måste välja mellan henne eller någon annan. Ni som har upplevt detta vet hur det är. Det är en svaghet om hon utnytjar den, men hittills har hon inte utnyttjat den(som att be om pengar t.ex).

http://www.youtube.com/watch?v=UeNTNlOIz_0 <- Detta är är en låt som ni, alla som känner så här, skulle beskriva sina känslor(tror jag iallafall. Jag skulle iallafall göra såhär). Den här låten är är lite som mitt liv har varit med henne hittills.

Om ni tycker att jag kom bort mig från ämnet så är det så här att det här rör mitt hjärta och jag ville berätta för er. Jag ber om usäkt för er som inte var ett dugg intreserade i mitt liv.

Ni måste också förstå att beroende på vem av dessa jag är så kan vissa kommentarer slita olika på mig. En elak kommentar kan slå hårt på mig när jag är "solen" men när jag är "blood angel" så skulle de bara vara vinden utanför mitt fönster och inte ha någon som helst effekt om ni ville på något sätt lära mig något eller försöka såra mig.
Sen en sak till, ni som har läst igenom hela denna text, jag pratar mycket bättre än vad jag skriver.

// solen

P.S. Om någon forums mod vill korta av det hela så sätt en spolier runt det. Upp till er själva om de är för långt för att alla ska bry sig eller om alla "måste" läsa det här.

//Korrigerat utav TGOW
 
Senast redigerad av en moderator:

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Smeknamn: TGOW/Guden/Gaffels senaste slav
Riktigt namn: Why even bother to type it down for you?
Ålder: 19
Styrka: Vadå styrka? Finns något annat än det?
Svaghet: Finns det svagheter?
Favoritsport: Ölhäv och binch-drinkin
Yrke/Studier: Tw-knarkande norrlänning = mitt CV
Motto: Communism, the biggest fear man have.
Favoritmusik: ALLT utom opera
Övrigt: Älskar öl/sprit och annat gott :D
 

DeletedUser

Guest
Känner grupptrycket, så here I go.

Smeknamn: Patrik & (St.) Paddy, annars finns ju det självklara: "päd" från CS-tiden.
Ålder: 20
Styrka: Lugn och harmonisk person som är väldigt high på musik.
Svaghet: Fullständigt hopplös på att hålla tider.
Favoritsport: Tennis & Fotboll.
Yrke/Studier: Community Manager för Grepolis & TribalWars.se, samtidigt som jag studerar på heltid.
Motto: AYE! Imma go Happy!
Favoritmusik: Varierar från årstid till årstid, just nu är det Reggaeton och RnB/House som gäller.
Övrigt: Går ofta rundor på Mobilia i Malmö. MQ & Espresso House!
 

DeletedUser

Guest
Smeknamn: Peddo, Hajjabajja, Heddagurkan, Hajdi, Hedda, Heidur, Heidolf..... :|
Ålder: 20
Styrka: Jävligt smart
Svaghet: Jävligt lat
Favoritsport: Sex
Yrke/Studier: Teater, folkhögskola.
Motto: A mans gotta do what a mans gotta do
Favoritmusik: Allt som är bra. Growl och dansband och opera går bort.
Övrigt: öl <3
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Smeknamn: Tjockis alt. eggeh
Ålder: Kött på skånska
Styrka: Elak jävel
Svaghet: Elak jävel
Favoritsport: MMA och mobbning av Sprits ynglingar
Yrke/Studier: Studerar sånna där intressanta saker
Motto: Motton är för fegisar (ja, det är mitt motto, inklusive parentesen).
Favoritmusik: Svart metall och pop.
Övrigt: Tycker om FJ:s forumsposter, för att dom håller så låg kvalitet.
 

DeletedUser

Guest
Smeknamn: Jiccie von Douché
Ålder: tvo+tvo+tvo+tvo+tvo+tvo+tvo+tvo+tvo+ät
Styrka: Smartast i europa
Svaghet: Smartast i europa
Favoritsport: jew-jitsu
Yrke/Studier: Dataingenjör på Chalmers Tekniska Högskola
Motto: Ett gott skratt förlänger käften
Favoritmusik: allt från heavy metal till metalcore
Övrigt: ja hatar tw!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Smeknamn: Pöta/dåre
Ålder: 19
Styrka: Kan kricks kånst OCH list
Svaghet: Rå strycka slår inte ^
Favoritsport: Fotboll.
Yrke/Studier: Vavava
Motto: [18/09/2010 01:54:43] o.o Lody: Vilket jävla speed game asså...
Favoritmusik: Ungefär det haroo lyssnar på.
Övrigt: Gillar glass.
 

DeletedUser

Guest
Smeknamn: Imbecilic eller Retired
Ålder: Där den passar bäst.
Styrka: Att kunna skriva sin styrka i ett forum
Svaghet: Att alltid spamma för mycket
Favoritsport: Spam på FEJSBUUK
Yrke/Studier: Tror inte slappa räknas
Motto: Gratis är gott
Favoritmusik: Justin Bieber
Övrigt: Bolibomba var bättre förr i tiden.
 
Topp