Krigsförklaring

DeletedUser

Guest
Bomber och granater, vad är detta. En stam som frossar i det nesligaste som finnes, Barbarfrosseri. Kan detta stämma, in på TW stats och tittade och huga det stämde, rysningarna längs ryggraden tycks inte sluta. Dags att låsa in tårtorna, sockerkakorna, sminket, pralinerna och ta fram brödkaveln och ge sig ut på korståg.


Av denna anledning förklarar de ädla och oskuldsfulla medlemmarna i stammen Swim-City barbarfrossarna i stammen ExcPh krig. Ni får en vecka på er att bygga upp ert försvar sedan rullar degblandaren och mandelkvarnen igång.


Sockerbiten på Sockertoppen
Swim-City
 

wafa

Member
Reaktionspoäng
0
Jag känner att SWIM är såpass ärofulla att jag tänker förbjuda våra medlemmar att anfalla den stammen.

SWIM har inte bara gjort en krigsförklaring, utan även gett oss 1 hel veckas frist!
På v7 har det tillochmed blivit ovanligt att skriva en fin krigsförklaring, ännu ovanligare att ge förberedelsetid.

Mvh
Wafa
 

DeletedUser

Guest
Vad jag vet så avbröt Core sin rådande IAP med Exc mer än en månad innan dagens datum ... :)
 

Penna

Member
Reaktionspoäng
0
Bröt Iapn, Ja sant, Men sen att anfalla utan krigsförklaring :D? tillsammans med 3 andra stammar,

Japp, Glory glory!
 

wafa

Member
Reaktionspoäng
0
Core och deras medlemmar är och förblir de jag har mest respekt för av alla fiender vi har eller har haft.

Men detta hör inte till ämnet.

Detta är SWIMs tråd alltså ska vi snacka om SWIM här.
Sålänge ni inte drar med Score i kriget mot oss så har vi nog en chans.
 

DeletedUser

Guest
Core och deras medlemmar är och förblir de jag har mest respekt för av alla fiender vi har eller har haft.

Men detta hör inte till ämnet.

Detta är SWIMs tråd alltså ska vi snacka om SWIM här.
Sålänge ni inte drar med Score i kriget mot oss så har vi nog en chans.

Score skulle avgöra det hela direkt. Vilken sida väljer de?
 

DeletedUser

Guest
Krigsförklaring eller ej , era byar brända ska ske
 
Topp