Krigsförklaring

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
K¤O¤L har gett sig på våra brödrar och systrar i TCO. Detta kan vi i Bring it helt enkelt inte tolerera.
Vi kommer lägga allt annat åt sidan och tillägna all tid och kärlek åt K¤O¤L from idag, och vi kommer börja med Ebolas och Canza.

Canza. Ser att du börjat bygga upp lilla EP byn. Ajabaja, nu måste pappa plocka fram katapulterna igen.

För er mindre begåvade (nämner inga namn men du kommer också få påhälsning) så är detta Bring its krigsförklaring.
Bring it K¤O¤L
 

DeletedUser

Guest
Inte så oväntat =) lycka till nu och kötta på gubbar! 48/7 istället för 24/7 nu då? ;)
 

DeletedUser

Guest
GO bring it har ju satsat pengar på att ni vinner detta nu! :p
 

DeletedUser

Guest
Vad mysigt med alla krig hit oh dit:)

Svårt val så hejar på den som vinner;)
 

DeletedUser

Guest
Härligt Brobeck,förstod att nåt var på på då ni kom och spejade mina byar.
Apropå byn långt bort i Bringistan,kan du inte vara snäll och ta den istället.

Det kan vara den byn som du till sist får behålla.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Härligt Brobeck,förstod att nåt var på på då ni kom och spejade mina byar.
Apropå byn långt bort i Bringistan,kan du inte vara snäll och ta den istället.

Det kan vara den byn som du till sist får behålla.

Vilka ska ni nu dra in ;o?
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Härligt Brobeck,förstod att nåt var på på då ni kom och spejade mina byar.
Apropå byn långt bort i Bringistan,kan du inte vara snäll och ta den istället.

Det kan vara den byn som du till sist får behålla.

Hehe nej jag vill ha den som trofé. Lite som att man satt brottlingars huvud spetsade på pålar utanför städerna back in the days, du är ett sånt huvud=)
Detta ska bli kul KOL. Väntar mig bra mycket mer motstånd denna gången.
 

DeletedUser

Guest
Vilka ska ni nu dra in ;o?

Dom lär väl inte dra in någon alls. Inte om det nu stämmer att de valt oss för att få motstånd och ett roligt krig med mycket byten av byar osv.

Nu blev det ju plötsligt rätt så jämnt om man ser till antal byar och poäng. Då kan man nästan tycka att dom borde tacka Bring it. Nu har K¤O¤L ju plötsligt fått en chans att visa hur bra dom är. (Jag påstår inte att dom inte är bra.)
 

DeletedUser

Guest
Sådär ja! Siffermässigt jämnt nu också.


Inte riktigt! Glöm inte bort RoS-R, det är ju fortfarande ett ytterligare krig vi för. Äntligen har K¤O¤L lyssnat på deras bönesånger och de fd. RoS ledarna som numera spelar i K¤O¤L .
 

DeletedUser

Guest
hhe

Inte riktigt! Glöm inte bort RoS-R, det är ju fortfarande ett ytterligare krig vi för. Äntligen har K¤O¤L lyssnat på deras bönesånger och de fd. RoS ledarna som numera spelar i K¤O¤L .

Japp, nu leder ju vi över er TCO i byar övertagna senaste 24h:p
 
Topp