Krigsförklaring RoS vs MR-familjen

DeletedUser

Guest
Det satt visst igång tidigare än beräknat. :eek:
Ställer till det lite med vår planering detta.

För att slippa trådar som den med K¤O¤L VS MR så är det väl lika bra att gå ut med en krigsförklaring.
Trupperna kommer att börja rulla mot Urban-stammarna nu från vår sida i ROS.
För att redan nu avvärja kommentarer om backstabbing så kan jag väl säga att världen har förändrats mycket den sista tiden och vi måste helt enkelt välja sida.
Då var valet enkelt,vi har haft så kul med K¤O¤L då vi lekt Sim-city på dagar och kvällar.
Lyckats reta upp nån enstaka liten stam,samt en och annan spelare under denna tid hitills.
Vi har ju fått en hel del kritik för det,vad kan passa bättre då än att göra en krigsförklaring på en av de största stammarna i V2.
 

DeletedUser

Guest
Det satt visst igång tidigare än beräknat. :eek:
Ställer till det lite med vår planering detta.

För att slippa trådar som den med K¤O¤L VS MR så är det väl lika bra att gå ut med en krigsförklaring.
Trupperna kommer att börja rulla mot Urban-stammarna nu från vår sida i ROS.
För att redan nu avvärja kommentarer om backstabbing så kan jag väl säga att världen har förändrats mycket den sista tiden och vi måste helt enkelt välja sida.
Då var valet enkelt,vi har haft så kul med K¤O¤L då vi lekt Sim-city på dagar och kvällar.
Lyckats reta upp nån enstaka liten stam,samt en och annan spelare under denna tid hitills.
Vi har ju fått en hel del kritik för det,vad kan passa bättre då än att göra en krigsförklaring på en av de största stammarna i V2.

Gl hf. : )
 

DeletedUser

Guest
det börjar att lukta v3 här

krig hela tiden:p


mycket intresant här, snart så kommer det stora världskriget där alla e inblandande:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
totalt 4 stammar som inte är i krig av topp 20? Eller har DO / DO-A slutat kriga? isåfall blir det 6st.
 

DeletedUser

Guest
Aww vad elakt.

Min gamla rådskompis spejar mig. *feelings are hurt*
no91man, ska vi inte diskutera detta över kakor?
 

DeletedUser

Guest
Kul och se att RoS säger upp alliansen med UrbanT och anfaller direkt. Varför stressa så? :)
 

DeletedUser

Guest
Vill bara påminna RoS om en sak....

Svärd och TK är ingen bra kombination, bara svärd är ännu värre.

Får väl stryk av vargen nu för att jag ger RoS gratis lektioner, men måste ju ge tillbaka nått för allt som kommer tas från dom :)
 

DeletedUser

Guest
Vill bara påminna RoS om en sak....

Svärd och TK är ingen bra kombination, bara svärd är ännu värre.

Får väl stryk av vargen nu för att jag ger RoS gratis lektioner, men måste ju ge tillbaka nått för allt som kommer tas från dom :)

bättre än ingenting:)
 

DeletedUser

Guest
Vill bara påminna MR om en sak.

KÖR inte enbart på spjut i era byar... Det är inget bra varken defensivt ELLER offensivt:S
 

DeletedUser

Guest
Vill bara påminna MR om en sak.

KÖR inte enbart på spjut i era byar... Det är inget bra varken defensivt ELLER offensivt:S

Tänker göra en vild gissning att läget faktiskt ser värre ut i era byar, lite kul att se frontbyar fortfarande är lika dåligt deffade som i början av kriget, de borde ju logiskt sett ha varit uppdeffade några dagar innan krigets början.
 

DeletedUser

Guest
Samma sak gäller ju dock er. Ni har off byar på fronten som ligger jävligt dåligt till och som inte är uppdeffade det minsta... Blir kul att adla dom : )
 
Topp