Krigsförklaring mot 1%. 1%...

DeletedUser

Guest
Vi i BK tycker att det är för lite action på V8 så vi får väl skapa något själv. Efter att vi har levt jävel på k43 och varit som en
nagel i ögat på de "större" stammarna där så tycker vi att vi borde köra på enbart ett mål och då har vi valt babarians och
internadlarna i 1%. samt systerstammen 1%...
Detta kan låta som ett skämt men vi tror inte att 1% har skillsen att fixa detta och om vi har missbedömt dom så får vi väl
tacka för oss :D

Kom igen nu och visa vad ni går för!

Vill be om ursäkt för att vi börja banka på er lite tidigt men tycker att vi som har lite mindre poäng borde ha lite försprång.

Side 1:
Tribes: BK
Players:

Side 2:
Tribes: 1%. 1%...
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 75
Sida 2: 4,918
Skillnad: 4,843

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 0
Skillnad: 9

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 459,577
Sida 2: 29,586,579
Skillnad: 29,127,002

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 83,754
Sida 2: 0
Skillnad: 83,754

image.php



Må bästa stam vinna ... med andra ord noobslayers i BK!

/2 Nasty .... 25% av BK
 

DeletedUser

Guest
Skall bli trevligt...okej, så när går Urban in för att stoppa oss från att ta byar igen :)?


och dom 9 byarna skall ni vara stolta över, ni verkligen PRESTERAR med dom :D.

Hälsning till mentalwacker, Jag är inte snål och sluta vara n00b. EDIT= för jag kan inte skicka järn till dig...du gör nog bäst i att läsa reglerna för v8 angående handel... haha
 

DeletedUser

Guest
Häftigt tycker jag :) Får väl önska BK lycka till i så fall. Har aldrig hört talas om er förut. Men krigsförklaringar är alltid roliga :p
 

DeletedUser

Guest
Ja men den här är felaktig, det är en liten detalj bara....
 

DeletedUser

Guest
Skall bli trevligt...okej, så när går Urban in för att stoppa oss från att ta byar igen :)?


och dom 9 byarna skall ni vara stolta över, ni verkligen PRESTERAR med dom :D.

Hälsning till mentalwacker, Jag är inte snål och sluta vara n00b. EDIT= för jag kan inte skicka järn till dig...du gör nog bäst i att läsa reglerna för v8 angående handel... haha


Hm, ironi, hört talas om det??

Men det är nog bäst att din mor hjälper dig i fortsättningen så att du kan "läsa mellan raderna"....

Som sagt, innan Mars månad är slut så har jag mer poäng än vad du har....
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
Jag gissas på att bk är ninjorna som jag bara hört mycket få rykten om.men de växer snabbt i v11 och verkar tydligen vara fruktade.
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
Ok..det trodde en fel om. Hehe så hette en by du hade kan inte vara hemligt.men tränade ni inte inför v11 sa du nån gång?
 

DeletedUser

Guest
För mycket snack och för lite slakt tycker jag!!

Om du ser hur många byar BK har så kan vi inte slakta på i en urbanT fart men ska äta upp dom långsamt, ökar stammen 10% i poäng
per dag så är jag glad. Plus att en kille vid namn julle har bestämt sig för att bli kung över K43 så vi har en del problem med honom
också. ajja ska inte gnälla borde adla mer!
 

DeletedUser

Guest
Hehe ja då borde han vara det största problemet egentligen :D Men klart Julle ska bli kung :p

Ne det ska han INTE om BK får som dom vill, borde har klurat ut den killen nu och då kan han börja stånga. rekomenderar honom att
hoppa på några enklare mål som SVEA, -UT-, K_A eller en akademi till dessa. Han har fått adlat det som vi har räknat med att han
kan så det e dax att blicka mot något som inte kostar så mycket att adla.

Back 2 topic .. 1% har tur idag, blir bara några få byar idag men imorgon så ska ni få smaka på stål.
 
Topp