krigs stats ÄKF mot IMKR IMRI

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: IMAK IMRI
Players:

Side 2:
Tribes: ÄKF
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 13
Skillnad: 13

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 109,149
Skillnad: 109,149

image.php



Mnähä inte där heller..
 

xonicen

Member
Reaktionspoäng
0
Så ni internadlar istället för att kriga??? Kan säga att kriget är dött kött :D. ÄKF behöver inget ''GL HF'' här...bara HF och hoppas ni åtminstonde stöter på ett litet motstånd här och där :)



Ja men frågan är ej att ni är inaktiva, frågan är varför ni ej har tagit ngra byar av ÄKF? även nu om ni blir manglade så borde ni väl åtminstonde ha tagit 1-2 byar....? och ni är ju granne med en aning ÄKF så helt beundransvärt att ÄKF behållt nollan

Personligen hade jag valt att kriga, men ligger vid er arvare typ. så det känns inte så värt att skicka lång adelståg, jag vet ej vad folket i k24/25 håller på med. varför de inte ger ÄKF motstånd eller något sådant.
 

DeletedUser

Guest
Personligen hade jag valt att kriga, men ligger vid er arvare typ. så det känns inte så värt att skicka lång adelståg, jag vet ej vad folket i k24/25 håller på med. varför de inte ger ÄKF motstånd eller något sådant.
jag ligger även en bit från fronten (västra K24 östra K23) så jag ser ingen mening att mina gubbar skall gå 50h då hinner ÄKF ducka försvara mm.
 

DeletedUser

Guest
Kapitulera direkt då...(det finns en sak ni även kan göra, nämner inte vad ordet är men man skickar ..... med anfallen) :D
 

Mirano

Member
Reaktionspoäng
0
jag ligger även en bit från fronten (västra K24 östra K23) så jag ser ingen mening att mina gubbar skall gå 50h då hinner ÄKF ducka försvara mm.
I krig måste alla ställa upp även om man har långt att vandra ;) Dessutom, 50h?? Det är ju inget avstånd :confused: Kom och snacka när du har 180-200 timmar till fronten ;) Det är lite småsegt ^^
 

DeletedUser

Guest
I krig måste alla ställa upp även om man har långt att vandra ;) Dessutom, 50h?? Det är ju inget avstånd :confused: Kom och snacka när du har 180-200 timmar till fronten ;) Det är lite småsegt ^^
självklart ställer jag upp!
dock är det med deff
 

DeletedUser

Guest
Skönt att kunna göra er en tjänst genom att adla upp era och er akademis byar:eek: Berätta gärna var ni har gömt er deff någonstans...
 

chrille81

New Member
Reaktionspoäng
0
Skönt att kunna göra er en tjänst genom att adla upp era och er akademis byar:eek: Berätta gärna var ni har gömt er deff någonstans...

Med tanke på att ni är så stora som ni är så känns det onödigt :p

Om jag inte minns helt fel så är inte detta ett krig enligt er själva?
 

xonicen

Member
Reaktionspoäng
0
Många spelare är långt ifrån IMRI centrum som ligger i k23. Och nej, enligt ÄKF var detta mer som utöka sina marker som de kan odla på.
 

DeletedUser

Guest
Många spelare är långt ifrån IMRI centrum som ligger i k23. Och nej, enligt ÄKF var detta mer som utöka sina marker som de kan odla på.

E inte det meningen med Krig?


Gratulerar ÄKF, ni har redan vunnit...LOL
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp