krigs stats ÄKF mot IMKR IMRI

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Reaktionspoäng
0
Som diplomat i ÄKF kan jag bara verifiera det Chrille81 skriver, det är inget krig. ;)

ÄKF har aldrig haft något otalt med någon av Imperiestammarna. Vi ville helt enkelt åt deras byar, rensa upp i närområdet och inledde en koordinerad upprensningsaktion. Hade det varit ett krig hade det kommit en krigsförklaring. ;) Vi har aldrig haft för avsikt att ge oss på spelare i IMRI/IMKR som ligger utanför k25 och k26 och kommer inte heller ha det i framtiden.

Med det sagt så är vi ju ganska förvånade över att det varit noll motstånd. De två(?) byar som tagits av oss var från ett köat konto. :O
 

DeletedUser

Guest
Som diplomat i ÄKF kan jag bara verifiera det Chrille81 skriver, det är inget krig. ;)

ÄKF har aldrig haft något otalt med någon av Imperiestammarna. Vi ville helt enkelt åt deras byar, rensa upp i närområdet och inledde en koordinerad upprensningsaktion. Hade det varit ett krig hade det kommit en krigsförklaring. ;) Vi har aldrig haft för avsikt att ge oss på spelare i IMRI/IMKR som ligger utanför k25 och k26 och kommer inte heller ha det i framtiden.

Med det sagt så är vi ju ganska förvånade över att det varit noll motstånd. De två(?) byar som tagits av oss var från ett köat konto. :O
ni plockar i östra K24 ochså,eller hur?
 

DeletedUser

Guest
Håller med. Det behövs egentligen ingen statistikstråd om det bara är "expansioner".
 
Reaktionspoäng
0
det skulle det absolut. Detta var ju dock en planerad större aktion, inte några medlemmar som beslutade sig för att expandera. Man kan ju diskutera hur man definierar krig. Om Danmark skulle besluta sig för att adla upp alla byar i Skåne så skulle det nog räknas som krig, även fast de inte var intresserade av Sveriges byar längre norrut. ;P
 

chrille81

New Member
Reaktionspoäng
0
det skulle det absolut. Detta var ju dock en planerad större aktion, inte några medlemmar som beslutade sig för att expandera. Man kan ju diskutera hur man definierar krig. Om Danmark skulle besluta sig för att adla upp alla byar i Skåne så skulle det nog räknas som krig, även fast de inte var intresserade av Sveriges byar längre norrut. ;P

är dock era egna ord att det inte är krig så :p
 

DeletedUser

Guest
Vi trodde och planerade faktiskt för krig. Men så blev det slakt:awsm:

Vi har dock varit väldigt tydliga med vilka vi hade avsikt att rensa bort, så en avsiktsförklaring har funnits.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
hur som helst har det inget med "kriget" att göra så släpp det.. tråden kanske skulle ta och låsas??
 

linkk

Member
Reaktionspoäng
0
Synd att ni ligger så långt bort från mig. :(
men ni är hemskt välkomna att hälsa på mig i västra k24!
jag lovar att ta emot er med öppna armar. :D
 

DeletedUser

Guest
om det går dåligt för imri stamarna är ju det för dom låg i ett stor krig med -TF- ett tag så kan förstå om det går ner för dom men dom kommer säkert med nå snart som vänder allt:)
 

DeletedUser

Guest
Angwidd, lås tråd...tråden går ot nu med TvingX och TF som inte hör till tråden + tråden är värdelös..
 

DeletedUser

Guest
Tråd låst. Förövrigt herrarna Badex och markx, fortsättningsvis om ni tycker en tråd spårat ut så var goda och använd rapporteringsfunktionen. Ser jag liknande poster i en tråd igen från någon så blir det röda kort.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp