krigare

DeletedUser

Guest
ja tyker vi kan snaka om dem bästa krigarna för dem bästa krigarna är bäst o det är inte poengen bara så ni vet

ja tyker at tonnib adlar på som ja vet inte
sen har vi grizzly :O omafukin god!!! ala som komer tils han mur får en björn efter sej

killerkitten adlar hårt okså
sansen kötar otroligt med sina lk xD

sen har vi okså renato som ja tyker stiker ut ifrån resten av tqon/tqon

va tyker ni???? xD :D:D
 

Renato85

Member
Reaktionspoäng
0
ja tyker vi kan snaka om dem bästa krigarna för dem bästa krigarna är bäst o det är inte poengen bara så ni vet

ja tyker at tonnib adlar på som ja vet inte
sen har vi grizzly :O omafukin god!!! ala som komer tils han mur får en björn efter sej

killerkitten adlar hårt okså
sansen kötar otroligt med sina lk xD

sen har vi okså renato som ja tyker stiker ut ifrån resten av tqon/tqon

va tyker ni???? xD :D:D

Vem är dudå?
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Om vi ska försöka hålla en nåt så när seriös nivå i denna tråden så tycker jag väl att NightKnight varit den bästa krigaren i kriget såhär långt. Slaktar allt i sin väg och letar efter nya aktiva roliga mål hela tiden. Gör dessutom slut sina adlar lika fort som alla andra i SEAMEN :)

I TQON-f har väl Renato varit bäst, iallafall nu på slutet. Annars tror jag det finns en del eldsjälar som gör ett sjuhelvetes jobb med KÖande av konton osv i familjen.
 

DeletedUser

Guest
Kommer låta denna fortsätta fast med nära övervakning, minsta lilla tecken på att den håller på att spåra så åker hänglåset fram.
Mvh, Twilight
 

DeletedUser

Guest
Har alltid tyckt grizzly varit lite speciell. Tror på honom.
 

DeletedUser

Guest
Dom som är eller var?

För mig blir det alltid min före detta käre granne Supersympa.
Bättre krigare har jag inte sett här än.
 

DeletedUser

Guest
min åsikt är att originalet på sweden love och renato85 varit grymma! Få som kommer slå dom.

Ang NightKnight87, visst är han duktig och han har gjort så jag fått upp min ob riktigt fint. Nackdelen är att jag har full koll på vilka byar som är off nu. Vilket kan vara roligt i skripten.

Åh så kom jag på... För typ 1år sen fanns de en spelare som hette swoosh, ledare för fd SWE. Han var duktig. Spelar på nytt konto har jag hört.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Får tack för gott motstånd från dig, Minja. En av få. :)
 

DeletedUser

Guest
Av dem jag mött så är det nog Benzo som får min röst som bästa krigare, Tråkigt att han slutade :(
En av få som man kan sitta och diskutera samtidigt som hela maskineriet rullar på för fullt :)
 

DeletedUser

Guest
vet inte om han spelar kvar längre, men Blerot var otroligt jobbig att möta .. riktigt trevlig också :)
 
Topp