krig???

DeletedUser

Guest
TGW hjälper också R.E =p inte det bästa stammen direkt....men vi har gjort lite motstond
 

DeletedUser

Guest
... så många som är med R.E...
kan säga en sak, deja vu xD
samma sak mot BFH
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
vilka?
jag har bara hört om Englis och UrbanT
och [SE]
Våra fiender:

TDF
[SE]
UrbanT
EngliS
TDA
MiS
[SE-D]
[SE-A]
SFE

Så ja, vi har fler fiender. UrbanT och EngliS är dock de enda som ger något motstånd fortfarande men det är väl bara en tidsfråga innan de två mergar.
 

liviaro

Member
Reaktionspoäng
0
Våra fiender:

TDF
[SE]
UrbanT
EngliS
TDA
MiS
[SE-D]
[SE-A]
SFE

Så ja, vi har fler fiender. UrbanT och EngliS är dock de enda som ger något motstånd fortfarande men det är väl bara en tidsfråga innan de två mergar.

Jag hade tänkt lägga ut det förut men visste inte om jag fick ;)
 

DeletedUser

Guest
så, jag var den enda som fixa motsånd när jag var i TDF...
alltså motståndet som vi gjorde, det som saknades var erfarenhet och trupper, hela stammen var noobs... eller dem flesta var i alla fall
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
så, jag var den enda som fixa motsånd när jag var i TDF...
Fel. Det va flera spelare, rätt många faktiskt, som vi hade MYCKET svårare än med dig. Enda anledningen till att du överlevde så länge va att vi inte såg dig som något hot alls och lät dig vara ifred. Det faktum att jag tog en av dina byar, den första du blev av med mot mig, med bara 400 yxor och 50 lcav säger ju en hel del.

EDIT: Nu va jag inte helt ärlig, hade en paladin också i attackgruppen.
 

DeletedUser

Guest
Fel. Det va flera spelare, rätt många faktiskt, som vi hade MYCKET svårare än med dig. Enda anledningen till att du överlevde så länge va att vi inte såg dig som något hot alls och lät dig vara ifred. Det faktum att jag tog en av dina byar, den första du blev av med mot mig, med bara 400 yxor och 50 lcav säger ju en hel del.

EDIT: Nu va jag inte helt ärlig, hade en paladin också i attackgruppen.

Måste vatt paladinen som gjort grovgöran :rolleyes:

Alla är inte med R.E btw Står i forumet om 2 av motståndarna iaf :)
 
Topp