krig

thunders

Member
Reaktionspoäng
0
hejsan ja undrar bara vilka som krigar mot vilka hade tänkt göra comback o undrar vart de e mkt krig och inte vart de kan vara smart att starta..

mvh thunders;)
 

DeletedUser

Guest
Man kan ju tycka att folk borde begripa mot vem dom skall kriga, om inte annat är det ju bara att titta på kartan, men det går tyvärr trögt för många när det gäller varseblivning eller möjligen e dom färgblinda o har problem med att läsa just kartan, men gör du som dom flesta andra, strid på Sprits sida, blir säkert bra.....

Finns redan en dröse knepiga spelare på denna världen så det finns säkert plats för en till....
 

Morlly

Member
Reaktionspoäng
0
Man kan ju tycka att folk borde begripa mot vem dom skall kriga, om inte annat är det ju bara att titta på kartan, men det går tyvärr trögt för många när det gäller varseblivning eller möjligen e dom färgblinda o har problem med att läsa just kartan, men gör du som dom flesta andra, strid på Sprits sida, blir säkert bra.....

Finns redan en dröse knepiga spelare på denna världen så det finns säkert plats för en till....

sluta gnälla nu! :D
 

DeletedUser

Guest
Man kan ju tycka att folk borde begripa mot vem dom skall kriga, om inte annat är det ju bara att titta på kartan, men det går tyvärr trögt för många när det gäller varseblivning eller möjligen e dom färgblinda o har problem med att läsa just kartan, men gör du som dom flesta andra, strid på Sprits sida, blir säkert bra.....

Finns redan en dröse knepiga spelare på denna världen så det finns säkert plats för en till....

Hoppas du inte snackar till mig nu, för då skulle jag bli lite sur... För jag är inte färgblind :mad:
 

DeletedUser

Guest
Vad jag menar är följande; (att det skall vara så svårt att begripa)
Går man inte på Schpriten så måste man vara färgblind eller möjligen något ännu värre typ k****d.......
 

DeletedUser

Guest
Hur kan jag vara färgblind när de är röda precis som alla andra på kartan? :confused:

Och vad har det om man är k****ad med saken att göra?
 

DeletedUser

Guest
Har du Sprttbyarna rödmarkerade så tillhör du inte den kategorin spelare som jag nämner i mitt tidigare inlägg, helt klart o då kan du ju inte vara färgblind heller, kanske tom är så att du kommit till insikt..??
 

DeletedUser

Guest
Har du Sprttbyarna rödmarkerade så tillhör du inte den kategorin spelare som jag nämner i mitt tidigare inlägg, helt klart o då kan du ju inte vara färgblind heller, kanske tom är så att du kommit till insikt..??

Nu kommer vi självklart till definitionen av rödmarkerade... Om jag säger såhär, de är inte markerade alls, precis som alla andra, vilket gör att jag går på vilken "röd" by som helst, vem den än tillhör. Hoppas du förstår mitt inlägg lite bättre nu!
 

DeletedUser

Guest
Jag kan bara kolla på min egen karta o där lyser det attans så illrött av alla byar tillhörande den lede fi.....
 

DeletedUser

Guest
Det förstår jag att du tycker...... hade nog tyckt det samma om situationen vart den omvända..
 
Topp