Krig!?!?!

DeletedUser

Guest
hej v3

kan någon skriva upp alla krig som pågor(stavning) och vilka stammar som just nu har övertaget!?

mvh förredetta v3 spelare..
 

DeletedUser

Guest
kan det vara ide och ändra detta

V.3 NIF
V.5 TKON
V.7 MIN EGEN SOPPIGA
 

DeletedUser

Guest
Soppiga.. hmmm... Det uttrycket har jag inte hört förut faktiskt. Det ska väl vara Sopiga?:D
 

DeletedUser

Guest
hehe okej det är typ ficksat:S

men kan någon berätta om krig/en??
 

apa rapa

Member
Reaktionspoäng
0
Det började med att WcW startade krig mot MASH och sen hjälpte deras allierade Stribe (spindlarna). Sedan fortsatte det så, alla var nöjda och glada så vitt jag vet iaf. Sedan kom ST2 (tigrarna) och hoppade in i kriget från ingenstans. Men det visade sig att ST2 var i god kontakt med mash. Så från att börja med att det var WcW mot MASH. Så hoppade stribe på, och nu ST2.

Och just nu är det alltså WcW mot ST2, MASH och Stribe. StsWCW var fredade mot MASH och Stribe tills ST2 hoppade in. StsWCW blev fredade från kriget då dem hade många gamla medlemmar i fiende stammarna. Men nu struntade tydligen st2 i det och började anfalla.

Nu berättar jag det jag har fått höra, är det någon som har hittat något fel i min historia var vänlig rätta till mig då :rolleyes:
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Det började med att WcW startade krig mot MASH och sen hjälpte deras allierade Stribe (spindlarna). Sedan fortsatte det så, alla var nöjda och glada så vitt jag vet iaf. Sedan kom ST2 (tigrarna) och hoppade in i kriget från ingenstans. Men det visade sig att ST2 var i god kontakt med mash. Så från att börja med att det var WcW mot MASH. Så hoppade stribe på, och nu ST2.

Och just nu är det alltså WcW mot ST2, MASH och Stribe. StsWCW var fredade mot MASH och Stribe tills ST2 hoppade in. StsWCW blev fredade från kriget då dem hade många gamla medlemmar i fiende stammarna. Men nu struntade tydligen st2 i det och började anfalla.

Nu berättar jag det jag har fått höra, är det någon som har hittat något fel i min historia var vänlig rätta till mig då :rolleyes:


var hämtar du fakta?

MASH,caf2 och stribe krigade mot VVV. Ett flertal vvvspelare flyr till nwcw-k. nwcwMA lovar att vi får fortsätta attackera några av dessa flyktingar, vi har en hel sida i vårt forum med fredade spelare. Sedan vill myrakatten sälja ut andra spelare i nwcw-k istället för dessa flyktingar vilket vi inte accepterar. Helt plötsligt attackerar hela wc (toalett) familjen mash och stribe utan förvarning trots löften om motsatsen.
Sedan går -st2- på eget initiativ in i kriget och wc gnäller ögonen ur sig för det börjar likna någorlunda fair fight storleksmässigt.
Det som skedde med stswcw var att dom var en vilande gren av wcw som snabbt bad om IAP med MASH, vilket dom fick. Sen har dom använts som deffare av övriga wc vilket inte st2 accepterade utan helt rakryggat förklarade krig mot. Naturligtvis smutskastat av wc:(

Där har ni en del av historien, resten orkar jag inte presentera då det är rätt sent:)
 

DeletedUser

Guest
för att ytterligare dementera ett ojämnt krig så ser sidorna ut såhär

WCW - 498,841,557 poäng

MASH, Stribe, -ST2- - 436,708,975 poäng
 

DeletedUser

Guest
kanske läsa i forumet ? där står alla krig redan

den söker skola finna brukar jag säga och sitter man i forumet så ser man om man kan läsa ?
 

DeletedUser

Guest
var hämtar du fakta?

MASH,caf2 och stribe krigade mot VVV. Ett flertal vvvspelare flyr till nwcw-k. nwcwMA lovar att vi får fortsätta attackera några av dessa flyktingar, vi har en hel sida i vårt forum med fredade spelare. Sedan vill myrakatten sälja ut andra spelare i nwcw-k istället för dessa flyktingar vilket vi inte accepterar. Helt plötsligt attackerar hela wc (toalett) familjen mash och stribe utan förvarning trots löften om motsatsen.
Sedan går -st2- på eget initiativ in i kriget och wc gnäller ögonen ur sig för det börjar likna någorlunda fair fight storleksmässigt.
Det som skedde med stswcw var att dom var en vilande gren av wcw som snabbt bad om IAP med MASH, vilket dom fick. Sen har dom använts som deffare av övriga wc vilket inte st2 accepterade utan helt rakryggat förklarade krig mot. Naturligtvis smutskastat av wc:(

Där har ni en del av historien, resten orkar jag inte presentera då det är rätt sent:)

Hehe ja inte för att vara petig men vi gnäller? Tycker det ovan ser ut som den värsta whining inlägget på länge ;)

-K stammen har då inget att gnälla över. Vi har tokroligt, har inte Ni det? :p

Sen är det inte helt sant det med kriget mot VVV och flyktingar osv. Krigsförklaringen och vår merge med VVV kom väldigt olyckligt vid samma tidpunkt. Det var aldrig så att dom flydde över utan mergen var redan i rullning när kriget startade.

Hur som helst så all heder till MASH, Ni håller en bra profil och slåss med heder på slagfältet!
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Hehe ja inte för att vara petig men vi gnäller? Tycker det ovan ser ut som den värsta whining inlägget på länge ;)

-K stammen har då inget att gnälla över. Vi har tokroligt, har inte Ni det? :p

Sen är det inte helt sant det med kriget mot VVV och flyktingar osv. Krigsförklaringen och vår merge med VVV kom väldigt olyckligt vid samma tidpunkt. Det var aldrig så att dom flydde över utan mergen var redan i rullning när kriget startade.

Hur som helst så all heder till MASH, Ni håller en bra profil och slåss med heder på slagfältet!

Host, host, harkel....

Tror nog att ni får leta i rullarna lite mer för att hitta all info som finns om denna merge. Så blir ni nog lite mer övertygade om att Geronimo har rätt ;)
 

DeletedUser

Guest
Kanske ska kolla med vissa högt uppsatta inom wcw, saker och ting är sällan så enkla som de ser ut. Wcws ledning var väl medvetna om att VVV skulle bli anfallna och VVV:s massflykt är resultatet av att vi visade hänsyn mot vad vi då trodde våra vänner i WcW.. Det är numera allmän känt vad wcws vänskap och ord är värt.

Inte helt opassande att familjens namn börjar med WC:D
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Det spelar ingen roll om dom kom 3 dagar innan eller efter. Vi accepterade detta då myrakatten bad oss skona 7 spelare. Sedan blev det fler och fler samtidigt som myrakatten och boman skyllde allt på yocci. Han fick heta både det ena och det andra:)

När myrakatten och boman förstod att vi inte tänkte skona alla flyktingar så bad dom oss adla bort andra spelare i nwcw-k som aldrig varit med i VVV. Däribland viktoryff.

Myrakatten lovade att ta yocci i örat då han tydligen tagit in fler än han sagt till myrakatten. Men helt plötsligt attackerade hela wc-familjen MASH och stribe.

Det här är inget gnällande utan bara ren fakta så vi slipper få en massa beskyllningar haglandes på oss som saknar grund.

Notera att jag inte lägger någon som helst stämpel på wc´s agerande utan bara radar upp fakta;)

Geronimo Vice ledare MASH
 

apa rapa

Member
Reaktionspoäng
0
Kanske ska kolla med vissa högt uppsatta inom wcw, saker och ting är sällan så enkla som de ser ut. Wcws ledning var väl medvetna om att VVV skulle bli anfallna och VVV:s massflykt är resultatet av att vi visade hänsyn mot vad vi då trodde våra vänner i WcW.. Det är numera allmän känt vad wcws vänskap och ord är värt.

Inte helt opassande att familjens namn börjar med WC:D

Haha, du är så rolig. okej, vill du höra ett lika roligt skämt?

Det är ganska passande för spindelstammen att heta stribe. för dem beter sig som spindlar.

Rymmer när det kommer vatten och blir mosade när dem blir trampade på.

Som sagt, håll er on topic.
 

DeletedUser

Guest
Haha, du är så rolig. okej, vill du höra ett lika roligt skämt?

Det är ganska passande för spindelstammen att heta stribe. för dem beter sig som spindlar.

Rymmer när det kommer vatten och blir mosade när dem blir trampade på.

Som sagt, håll er on topic.

Man lyckas kanske trampa på en och annan spindel om man är snabb nog i fötterna.. Jag behöver säkert inte gå in närmare på hur man använder ett WC ;)
 
Topp