krig vilka mot vilka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
tjaba jag vet att det är lite tidigt men vilka känner på vilka??? asås jag menar vilka farm krigar mot varandra.. vad jag vet så känner wolf och doms allierade på run oo och några känsliga källor säger att karma är med i kriget ochså.. och några halv seriösa källor säger att en av runs spelare har börjat om nu...:D:D så vilka krigar mot vilka??? :D
 

DeletedUser

Guest
aa men jag menar farm krig vissa stammar ligger ganska nära varandra och hotar andra stammar då brukar det bli seriösa farm krig.. stam mot stam... så jag undrar vilka av dom känner på varandra för i k44 är det en del krig run mot resten typ men på dom andra kontinenterna då?? vilka krigar där???

för om man sheckar tex run dom blir ju bombade hela tiden så många har ju börjat om det är vad farm krig går ut på att farma sönder sina motståndare så dom lägger av... och ta över områden...
 

DeletedUser

Guest
Jag farmar inte mina grannar,jag visar bara hur man gör för att ta någons reshuher :p
 

DeletedUser

Guest
Jag varken farmar, lånar eller blir farmad. Däremot så gillar mina soldater att röra på sig så då och då när jag inte kolla sticker de iväg och sen när de är tillbaka har de alltid resurser med sig som ursäkt för att de stac iväg :mad: Och så har de mage att tro att jag ska bli glad :eek:
Odisciplinerade säger jag bara *suckar*
 

DeletedUser

Guest
Men då får du bestraffa dom :O Sitta i fängelse 2 dagar xD
 

DeletedUser

Guest
Eller så får han skicka ut dem för att springa som straff , och whops!, de var så trögfattade att de tog med sig råvaror igen...
 

DeletedUser

Guest
Vaf*n? Mina trupper behöver ju mat.. inte fan går man långt när maten finns nära och billigt, hört talas om Lidl? :rolleyes: hahah
 

DeletedUser

Guest
eh wtf ni fattar vist inte vad jag menar... återkommer med den här tråden om 1 månad när dom första krigen börjar typ...
 

DeletedUser

Guest
1 månad är att ta i kan jag säga då min stam är redo om max 2 veckor..

Men jag brukar farma spelarna på andra sidan den lilla världen. :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp