Krig på v2 (Snacketråd)

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Mycket bra

Men man undrar när 5 av 9 spelare i en stam är inne 04:00 på morgonen eller vad tror du ?(3 av dom är nog bara för internadling och rens av spelare med dåligt moral) så 5 av 6 blir det,man misstänker lite :)

Kan tyckas konstigt men jag tror det går att förklara med att vi lagt ner mycket energi och kraft på att få kommunikationen i stammen att fungera.
Vi har inte bara det vanliga forumet utan använder oss även av medel som telefon, skype och andra framtidssaker.
Dessutom har vi inga liv. och att 5 av 9 spelare sitter online 0400 är inget ovanligt. Vi plundrar helst om nätterna.
 

DeletedUser

Guest
Berätta inte allt nu Brobeck! Jag har ju dessutom hört att ni kör en hel del LAN fortfarande?!
 

DeletedUser

Guest
Sen så hjälper ju inte aktivitet när man attackerar med def^^
 

DeletedUser

Guest
Mycket bra

Men man undrar när 5 av 9 spelare i en stam är inne 04:00 på morgonen eller vad tror du ?(3 av dom är nog bara för internadling och rens av spelare med dåligt moral) så 5 av 6 blir det,man misstänker lite :)

Hmmmm kara, det säger väl allt ... vissa verkar inte ha ett vanligt liv :)

Sen skall bli intressant att se nu när det börjar bli varmare utomhus om en 3-4 veckor ... jag menar om det är klen aktivitet nu, hur många är aktiva sen :rolleyes:
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Mmm kan tänka mig att det är då dina glansdagar startar.
Du äger upp allt o alla i brygga, så länge dem inte är online
 

DeletedUser

Guest
Är det verkligen krig i v2??

kollade mitt kontot o ligger fortfarande top20 i off-ob och fattar inte hur jag kan göra det.... och när alla verkar vilja äta lite av DO borde det väl inte vara svårt att hitta offer att slakta :)

Så hur intensiva är dessa krig egentligen?
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Sakta men säkert, Nalle=)


image.php
 

DeletedUser

Guest
fina siffor, kommer ihåg när ni etablerade er stam hur en del ur DO ville få bort er rätt omgående, men att många andra, från tex MR (däribland jag), ansåg att vi måste stabilisera fronterna mot LaD och TKOTRT först...
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Okej=) ´ jo ja har fått höra att harryboey ville slunga 1000offbyar på oss också så jag antar att han e en av dem.=)
Tur att de fanns folk som dig som stoppade det, i början hade vi nada rörliga trupper o nyadlade byar så vi var riktigt svaga. Nu är vi något starkare. Får se hur de går, DO gör inget dåligt jobb
 

DeletedUser

Guest
Okej=) ´ jo ja har fått höra att harryboey ville slunga 1000offbyar på oss också så jag antar att han e en av dem.=)
Tur att de fanns folk som dig som stoppade det, i början hade vi nada rörliga trupper o nyadlade byar så vi var riktigt svaga. Nu är vi något starkare. Får se hur de går, DO gör inget dåligt jobb

Ne finns mycket bra folk i DO, mera nu när en del gamla MR rävar finns där också... men får väl se om de orkar hålla ut och slå tillbaka... de har ju fortfarande inte rensat de områdena som jag ville få rensade för evigheter sedan :p
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
fronterna mot LaD o TKOTRT menar du.? Det kan bli tufft. Känns som nån stor stam måste gå in på deras sida om de ska gå. KOL hade kunnat jämna ut de.
 

DeletedUser

Guest
fronterna mot LaD o TKOTRT menar du.? Det kan bli tufft. Känns som nån stor stam måste gå in på deras sida om de ska gå. KOL hade kunnat jämna ut de.

nja de områdena jag ville ha rensade var ju allt bakåt.... så att man kunde gå med full kraft mot fronterna sen.
 

DeletedUser

Guest
Vi kan jämna ut det mesta,först måste vi ta itu med alla attacker som Bringt skickar på oss (mig).
Ännu ingen by förlust :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Farmad och katapulterad,nästan så man tror detta är en krigsförklaring :eek:
 
Topp