Krig på v16!

  • Trådstartare Arctic Creature
  • Start datum

DeletedUser

Guest
Super nova allt du säger i dina inlägg är tillbaka till topic :( Låt dem snacka lite...

Iaf helt onödigt att starta ett krig när tco inte ens har en enda adel..
 

DeletedUser

Guest
Super nova allt du säger i dina inlägg är tillbaka till topic :( Låt dem snacka lite...

Det kan ha att göra med att jag har svårt att se spam som on topic i någon tråd överhuvudtaget. Håll trådarna on topic, så slipper ni se mitt tjat ;)
 

DeletedUser

Guest
random på ett dåligtsätt, eller hur?
ursäkta för denna off-topic kkommenteran och nu kommer on-topic saken här: har respektive stammar fått några anfall på sig än från andra sidan?
 

DeletedUser

Guest
Och där var bolibompa slut för dagen. Tillbaka till topic!

:D underbara superNova, min kväll blev räddad där:D :D :D Seriöst är det inte väl tidigt för sådant här, känns lite väl larvigt att starta krig som bara leder till ett negativt resultat för båda stammarnas utveckling.... lös det ist och avvakta krigen tills det ev kan leda någonstans för stammarna och inte bara för ett fåtal spelare som tror sig ha trupp nog och kunna få ut något positivt av det:confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
:D underbara superNova, min kväll blev räddad där:D :D :D Seriöst är det inte väl tidigt för sådant här, känns lite väl larvigt att starta krig som bara leder till ett negativt resultat för båda stammarnas utveckling.... lös det ist och avvakta krigen tills det ev kan leda någonstans för stammarna och inte bara för ett fåtal spelare som tror sig ha trupp nog och kunna få ut något positivt av det:confused::confused:

Det är ju det vi försöker se till men TCO vill inte! :(
 

DeletedUser

Guest
:D underbara superNova, min kväll blev räddad där:D :D :D Seriöst är det inte väl tidigt för sådant här, känns lite väl larvigt att starta krig som bara leder till ett negativt resultat för båda stammarnas utveckling.... lös det ist och avvakta krigen tills det ev kan leda någonstans för stammarna och inte bara för ett fåtal spelare som tror sig ha trupp nog och kunna få ut något positivt av det:confused::confused:
Benke got it
 

DeletedUser

Guest
Spännande:awsm:

Hoppas vi får kul i alla fall, sen om det blir så mkt krig vet i tusan, det blir väl till o slänga iväg trupper o låta dom dö i muren skulle jag gissa på.

Libress....
 

DeletedUser

Guest
Spännande:awsm:

Hoppas vi får kul i alla fall, sen om det blir så mkt krig vet i tusan, det blir väl till o slänga iväg trupper o låta dom dö i muren skulle jag gissa på.

Libress....

Är det inte Kiewi jag ser?
 

DeletedUser

Guest
Äntligen två riktiga stammar som vet vad som krävs för att komma långt i denna skitiga värld.

Har en fråga om det är fler som är på i ert krig eller om det är 9 från inbred mot en TCO medlem, det är ine rättvist att de bästa stammarnaalltid tycks kriga mot de sämre stammarna.

Fega rackare inbredde där
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Äntligen två riktiga stammar som vet vad som krävs för att komma långt i denna skitiga värld.

Har en fråga om det är fler som är på i ert krig eller om det är 9 från inbred mot en TCO medlem, det är ine rättvist att de bästa stammarnaalltid tycks kriga mot de sämre stammarna.

Fega rackare inbredde där

Haha !!! Kolla kartan ingame innan du yttrar dig.
Ser ut som TCO vinner kriget då 1 spelare lämnat Inbred!.
 

G4nj4-N1nj4

New Member
Reaktionspoäng
0
Äntligen två riktiga stammar som vet vad som krävs för att komma långt i denna skitiga värld.

Har en fråga om det är fler som är på i ert krig eller om det är 9 från inbred mot en TCO medlem, det är ine rättvist att de bästa stammarnaalltid tycks kriga mot de sämre stammarna.

Fega rackare inbredde där

Men vi vill ju inte kriga :( Dom som startade det:crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Äntligen två riktiga stammar som vet vad som krävs för att komma långt i denna skitiga värld.

Har en fråga om det är fler som är på i ert krig eller om det är 9 från inbred mot en TCO medlem, det är ine rättvist att de bästa stammarnaalltid tycks kriga mot de sämre stammarna.

Fega rackare inbredde där

Hahahahaa, min dag är räddad :) inbredd startade inte ens kriget och då är de fega? :confused: Det är TCO som ville ha ett farmkrig och inte Inbredd. Och komma långt handlar det om farmkrig eller handlar de om att kriga tidigt.

Bättre att vänta med krigen till adels och trupper finns i större mängder. Ändrar not min åsikt och håller på Inbredd i detta krig :p
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TCO
Side 2:
Tribes: Inbred

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 0
Sida 2: 2
Skillnad: 2
 

DeletedUser

Guest
Försvarare:
TCO

Destination:

You Have Been Chosen (XXX|YYY) K55

Kvantitet: 270 475 91 120 16 50 0 0 0 11 0 0
Förluster: 270 475 91 120 16 50 0 0 0 11 0 0
 

DeletedUser

Guest
Försvarare: TCO

Kvantitet: 217 233 906 0 71 409 0 0 6 0 0 0
Förluster: 217 233 906 0 71 409 0 0 6 0 0 0
 

DeletedUser

Guest
Haha !!! Kolla kartan ingame innan du yttrar dig.
Ser ut som TCO vinner kriget då 1 spelare lämnat Inbred!.

Ja Tkchuk jag kollade kartan och det var en befogad fråga utav mig faktiskt med tanke på att inbred bor på olika planeter medans de mänskliga TCO bor på jorden.

Detta är ett hög kvalitativt krig ja sannerligen.

lycka till
 
Topp