Krig mot UrbanT!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vi förklarar härmed krig mot UrbanT!

Bakgrunden är följande:
Våran stam startade upp i hopp om att bli något att räkna med på v8. En ur UrbanT kom över och skulle stötta oss. Istället blev vi behandlade som sk*t på forumen, de krävde allt av oss. Men nu visar det sig att de endast skulle spionera på oss och utnyttja oss i det grövsta! Dock har myntet två sidor och vi har gott om info om UrbanT för den nyfikna, maila ingame!

Måttet är rågat och även om vi är i stort underläge så viker vi oss inte en tum!

Må UrbanT gå under!

/Leatherface!
 

DeletedUser

Guest
Vilken stam är det som förklarar krig mot UrbanT då? (så att vi utomstående kan följa) :)
 

DeletedUser

Guest
Eller hur:p Skriv gärna vilka stammar de kriget är i mellan:S
 

DeletedUser

Guest
HAHAHA vänta nu, är det inte i denna stammen jag spelar i? how the fuck did this happend? aja, COME AN DÅ URBANT XD

(lol)
 

DeletedUser

Guest
Så svårt är det väl inte att kolla upp mig.

Men för att klargöra: UTDT v.s UrbanT
Dock kommer namnbyte, något som diskuteras i ledningen!

/Leatherface!
 

DeletedUser

Guest
Helsike nu har man hamnat i krig mot Village people..... :(
 

DeletedUser

Guest
Hahahahahahahaha
måste säga att låten gjorde att jag kom lite in i stämningen, men hahahaha och vänta lite HAHAHA!

Vill inte vara taskig och vet att det inte är poängen som räknas, men 700k på 25 medlemmar mot UrbanTs 118 miljoner poäng.. Känns lite som att gå in i väggen va?
 

arabs-fail

Member
Reaktionspoäng
0
Hahahahahahahaha
måste säga att låten gjorde att jag kom lite in i stämningen, men hahahaha och vänta lite HAHAHA!

Vill inte vara taskig och vet att det inte är poängen som räknas, men 700k på 25 medlemmar mot UrbanTs 118 miljoner poäng.. Känns lite som att gå in i väggen va?
Tycker synd om dig om du inte fattade skämtet. =(
 

DeletedUser

Guest
SKÄMT??? UrbanT rustar för krig just nu. Skickar desperat PM till alla andra stammar om deff hjälp. Vi funderar även på att skapa en "allians" för att gemensamt ta oss an UDTD :p
 

DeletedUser

Guest
Nej vi kanske är små, men vi tål inte vad som helst.
Vi har något som kallas heder!

Vi må falla, men vi står raka i ryggen!

Och ser ni på Trashcans inlägg så förstår ni vilken psykisk terror vi har blivit utsatta för! De har lurat oss totalt, de har inga känslor och bryr sig inte om något förutom sig själva. De ser inte människan bakom nicket.

Vilket är tragiskt!
Vi alla är människor, vi bryr oss, vi vill må bra.
Istället får man sådana här människor på sig, som bara terroriserar!

/Leatherface!
 

DeletedUser

Guest
Ni ska inte komma här och vara här nånstans o visa att ni är här och tro det ni trodde - att ni är något! :mad:
 

DeletedUser

Guest
men jag spelar inte ens, jag visste inte ens att vi krigar. well hoppas stammen överlever tills jag har akademi, nu tar vi urbant GOGOGO :D
 

DeletedUser

Guest
De ser inte människan bakom nicket.

Vilket är tragiskt!
Vi alla är människor, vi bryr oss, vi vill må bra.
Istället får man sådana här människor på sig, som bara terroriserar!

/Leatherface!



Vill bara påminna dig om att det är ett spel:rolleyes:


hoppas att UrbanT köttmalas!
 

DeletedUser

Guest
ehh gillar urbanT. detta är ett spel och man ska inte tveka att backstabba folk och stammar då det gäller att vinna. sedan ska man skita i moral och tänka att det är en person bakom varje konto.

blir inga krig då ;) och krig vill vi ju se annars kan man lika gärna adla babarbyar hela tiden och vem vill det i längden?
 

DeletedUser

Guest
ehh gillar urbanT. detta är ett spel och man ska inte tveka att backstabba folk och stammar då det gäller att vinna. sedan ska man skita i moral och tänka att det är en person bakom varje konto.

blir inga krig då ;) och krig vill vi ju se annars kan man lika gärna adla babarbyar hela tiden och vem vill det i längden?

Håller med, för att kunna kriga på tribalwars så måste man först lära sig att hata de som sitter bakom kontona, annars blir det tråkigt om man inte vill se dem lida :rolleyes:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp