Krig i världen?

DeletedUser

Guest
Vilka stammar har krig mot vilka här?Har insiders i nästan varenda stam förutom überstammarna!

IKEA har ett litet krig som ni kanske redan har märkt.Detta är emot =GFO= som tror att dom kan spelet med sina blandade texmex-byar!:mad:
 

DeletedUser

Guest
tja, RE å Milka krigar ju iaf om du lyckats missa det;P inte för att det e speciellt mkt liv i kriget för tillfället, men ändå.
 

DeletedUser

Guest
urbant vs BFH tror jag
om BOB inte sköter sig blir det snart krig mellan TGW och BOB
 

DeletedUser

Guest
BFH vs många snarare.. :S tex urbant och english.. lite jobbigt när det är krig på alla fronter samtidigt men men vi vinner sakta men säkert :D
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Ja, BFH har varit i krig sedan ett par veckor efter att vi bildade stammen. Detta är våra fiender:
[SE]
UrbanT
EngliS
TDA
MiS
[SE-D]
E-A
 

DeletedUser

Guest
Tack för en upprepning av PoP-forumet.Jag menade mer mindre stammar som inte alltid vågar skriva i forumet.Så det är bara morad som har varit ontopic än så länge ^^
 

DeletedUser

Guest
Tack för en upprepning av PoP-forumet.Jag menade mer mindre stammar som inte alltid vågar skriva i forumet.Så det är bara morad som har varit ontopic än så länge ^^

"Har insiders i nästan varenda stam förutom überstammarna!" det tolkade jag som att du redan visste va som hände i alla skitstammar men inte i uberstammarna.. får ju vara lite tydligare ;)
 

DeletedUser

Guest
Sorry Momentkillen..Men er behöver man inte ha spioner i.Ni har redan allting uppe på forumet ;)
 

DeletedUser

Guest
snälla

Håll er till trådens ämne och försök att inte sväva iväg i privata diskussioner om ditt och datt
 
Topp