Krig (farmningsbaserat)

DeletedUser

Guest
150 förklarar härmed krig med alla spelare vi inte har IAP/Allians med.

Kriget kommer underbyggas av farmningar av spelare i vår omgivning, såsom de flesta spelat TribalWars på världen.

Jag hoppas härmed att allt klagomål och gnäll från andra stammars ledare och enskilda spelare om att det är krigförklaringar att en eller flera av deras medlemmar bli farmade/attackerade/spejade nu kan sluta.

Jag är nu allmänt trött på gnäll och tjat som baserar sig på ett par enskilda incidenter och diplomatin tar nu denna vändning då vissa spelare inte förstår röd = kan klassas som fiende/farm/vän.

Kriget avslutas när alla dessa spelare inte finns kvar.
 

DeletedUser

Guest
Lycka till :)

Fast tror du bytte "Hjälp dom farmar oss"-gnället till "Hjälp dom förklarar krig mot oss"-gnäll i stället :D
 

DeletedUser

Guest
Bra!

Som någon annan skrev, det kan ta ett tag men lycka till! :D
 

DeletedUser

Guest
dvs 150 förklarar krig med hela världen. (nästan) Låter som NoD på vr :)
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
ngt sånt lär väll hända stackars 150 lär bli mobbade av "The Covenant";):rolleyes::eek:

Om de nu skulle hända ( I doubt it vi mobbar ingen)
Vad jag vet så har de inga diplomatiska förhållanden med någon av stammarna i The Convenant och förklara de krig mot allt rött på kartan, jaa, blame yourself;)
 

DeletedUser

Guest
Om de nu skulle hända ( I doubt it vi mobbar ingen)
Vad jag vet så har de inga diplomatiska förhållanden med någon av stammarna i The Convenant och förklara de krig mot allt rött på kartan, jaa, blame yourself;)

Ja, det är så synd om oss som öppet är de enda som vågar förklara krig för att lugna ned alla som hysteriskt skriver IGM:

Sluta attackera oss!
Vill ni ha krig eller?!
Du, en till attack och det ÄR krig!

...

Nu är det krig, officiellt och allt för att en del enskilda spelare och stammar inte vet att rött = kan vara vän/fiende/farm

Nu slipper jag dessa gnäll-igm och underlättar för alla enskilda spelare och stammar som vi farmar att verkligen kunna måla ut oss på kartan.

Stammar kan nu få ett mål att arbeta efter på v5 - istället för att vara inaktiva och farmas.

Jag ser det som något positivt för de stammar som blivit farmade av oss,de får ett mål med att logga in på TW.

Kötta är en form av diplomati och "The covenant" har redan mött den diplomatin flera ggr.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
woohooo äntligen får ja farma alla byar ja ser på kartan (ofc not blå och gul..doh)

o nej, vänta - hmm hmm fick ja int de förut? :rolleyes:
 

microblade

Member
Reaktionspoäng
0
ngt sånt lär väll hända stackars 150 lär bli mobbade av "The Covenant";):rolleyes::eek:

Blir så upprörd, var nu tvungen att registrera mig här eftersom ni inte verkar kunna låta Covenant vara ifred.. är ni så rädda att ni måste smutskasta oss jämnt och ständigt här på världsforumet?

Antingen är ni rädda för oss och ser detta som räddningen att smutskasta oss (räddning från vad frågar jag, vi är ju trevliga och inte minst fredliga) eller så vill ni bara höra mer om oss vilket leder till mer smutskastning. Nu var ju inte detta det värsta inlägget om oss men snart föds mer snack och tillslut slutar det i pajkastning återigen.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror ni överskattar antal spelare som läser forumet, så ni kan nog förereda er på många gnällbrev (aningen färre förhoppningsvis;))

@microblade Det finns inget roligare än att mobba familjestammar:D
och nej, jag är inte rädd för er (än)
 

DeletedUser

Guest
Blir så upprörd, var nu tvungen att registrera mig här eftersom ni inte verkar kunna låta Covenant vara ifred.. är ni så rädda att ni måste smutskasta oss jämnt och ständigt här på världsforumet?

Antingen är ni rädda för oss och ser detta som räddningen att smutskasta oss (räddning från vad frågar jag, vi är ju trevliga och inte minst fredliga) eller så vill ni bara höra mer om oss vilket leder till mer smutskastning. Nu var ju inte detta det värsta inlägget om oss men snart föds mer snack och tillslut slutar det i pajkastning återigen.

Är ni med på den så kallade fiendelistan?

Ja

Fick ni attackeras innan jag gick ut "officiellt" med att vi farmar allt och alla?

Ja

Är det farmkrig på v5?

Ja

Handlar denna tråd om 150´s krig mot alla stammar?

Ja

Handlar denna tråd om att kasta skit på enskild stam eller spelare?

Nej
 

DeletedUser

Guest
Så ni menar att 150 ska klara att farma alla spelare på v5? :rolleyes:

Låter ju idiotiskt. Lycka till, lär bli kul att följa ju.
 

DeletedUser

Guest
Så ni menar att 150 ska klara att farma alla spelare på v5? :rolleyes:

Låter ju idiotiskt. Lycka till, lär bli kul att följa ju.

Eller så är det så att noodle är så sjukt less på gnälliga stammar som redan är farmade så han skapade den här tråden
 
Topp