Kramring v11

DeletedUser

Guest
Vad vi behöver nu e en stor kramring, där vi visar att vi bryr oss om varandra.

Tänk hur ofta vi gnäller på folk och klagar men tänk om alla dom försvann, single player mode TW, näää det finns ju inte.

Så låt oss aldrig glömma att detta är ett online spel och inte irl

MvH Tomas


Kom gärna med support eller kommentarer
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Kramas och pussas gillar jag, ni kan få ta del av det om ni sköter er <3

Nu lät jag lite som en snuskgubbe här, men ni förstår vad jag menar, jag kan bli lite snällare ;)

Julen är glädjens högtid, så ta en paus från datorn umgås med de ni tycker om, eller skriv här för all del, men skriv med omtanke, så slipper jag massa jobb i julen :D
 

DeletedUser

Guest
hehe

God Jul Brightside. Önskar oxå att du får en lugn jul helg

God jul på dig

MvH Tomas
 

DeletedUser

Guest
Även sir m vill vara med här:)
Jag önskar alla vänner och fiender en god jul!
 

xonicen

Member
Reaktionspoäng
0
God jul på er i v11 ;)

Tyckte att jag kunde också sprida lite jul glädje. haha :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Och en god jul till er all från ett snöigt Södertälje som nu även drar sig tillbaka från externa. Ta hand om er..
 

DeletedUser

Guest
Här i Tibro (Skövde) har vi 0.5 m :) Så snart öppnar alla små skidbackar!

Gud Jul!
 

DeletedUser

Guest
godjul!

GOD JUL!

mycket snaps och god sill önskar jag till er alla!
 

DeletedUser

Guest
"Vilken söt hund, får man klappa matte?"

God Jul på er alla, ni får av mig en raggningsreplik som gett ganska exakt 0 ragg i julklapp :) Men gillar man örfilar så kör på!
 

DeletedUser

Guest
"så du är ute med grisen- va! -tyst med dig när jag pratar med hunden- den ger oxå en träffsäkerhets chans på 0%

en som däremot gav 100% utdelning i mina yngre dar var (en gång) hos mig lyser solen så roligt på morgonen, gör änglar på väggen ;)


Från oss(personlighetsklyvning) alla, till er alla på/i v11 en riktigt god jul med allt det innefattar. var rädd om varandra.

Kram från Tomas
 

DeletedUser

Guest
fy fasen

loggar in och ser mina rapporter. mina gubbs har supit sig stupfull och raglar hemåt. tur man kan lita på sina egna ;)

och JA jag är lite TW nörd som gör det som prio ett när jag kommer hem (vid datorn saker)
 
Topp