KR förklarar krig mot D E

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Då det verkar som att D E inte vill förklara krig här mot KR i öppenhet, eftersom det var dem som började och så, så tar vi i KR härmed det initiativet och förklarar krig mot D E.

Jag ser inte att vi behöver några fler anledningar bortsett från dem vi redan har; de bröt alliansen utan ett brev, och den senare deklarationen av att IAP:n också var borta kom med ett gäng skarpa attacker och adelståg. Att även stammen medvetet tagit in medlemmar vi svartlistat kan utan tvekan uppfattas som en öppen krigsdeklaration.

Därigenom förklarar jag, sahhj av KR, härmed officiellt krig mot D E
 
Senast redigerad av en moderator:

voffs

New Member
Reaktionspoäng
0
Sluta ljug sahhj!!

Sluta ljug!!!!!

Då ni först var med på att tistel skulle dö...sen vänder ni kappan efter vinden och ber oss att hjälpa tistel..som NI ville ha bort från början....sen började ni tjata på oss att vi skulle hjälpa tistel så skulle vi få en allians med dom och med troja för att få bort sprit...


därmed var vår allians borta då vi inte längre stod för samma åsikter...det skrev vi till er med..kan visa brev..:)

sen tog ni upp Eld upphör med frögren..och huxflux utan att han fick veta att ni avbrutit den så har han massa attacker på sig från er..

kan ni sluta att meddela spelare det "NI HAR BETT OM"..så kan vi avsluta en iap utan att meddela er..NI GÖR JU SAMMA SAK..:)

Sen det här med medvetet tagit in spelare..det kan diskuteras...ni skriver brev till vår Diplomat att vi inte ska röra den spelaren...DU SAHHJ påstår att du skrivt till vår diplomat 1 dag tidigare...DU LJÖG...DET VAR SAMMA DAG SOM JAG TOG UPP DET MED DIG..DU hade skrivit till vår Diplomat 2 timmar innan och inte 1 eller 2 dagar som du påstod....så sluta ljug


Ni är dom mest fega spelare jag varit med om..ni ljuger och vänder kappan efter vinden..så att nån överhuvudtaget vill ha en allians eller iap med er..det fattar jag inte...


Mvh/voffs
StamLedare/ D E
 

DeletedUser

Guest
öhh. titta, nej det var ni i D E som kom och försökte dra med oss att få bort tistel, samt dem i gamla jäger. Vi diskuterade det i stammen, om vi ville ställa oss upp och kriga mot Tistel som fanns överallt. Senare blev det så att vi stödde dem. Bara för att ni haft massa tjaffs med spelare ur tistel, däribland en som nyligen gått med er, vilket jag finner ytterst ironiskt.

Eftersom ni inte stödde tistel, så lär ju det betyda att ni var emot dem? Ni ville rentav få bort dem, men er kära allians, SMISK, stod ju på tistels sida? Vad är detta för kosmisk dubbelmoral? XD Jag tror snarare att ni länge sneglat på våra byar och länge planerat att S-T-A-B-B-A oss. När vi fortfarande var allierade så adlades en by precis brevid mina 2 första byar, en barbarby. Jag spejade av den det första jag gjorde när vi hamnade i krig, då det ännu var inofficiellt. Gissa vad det var för by? En deffby? Hah, nej.

Det jag gärna vill att du visar brev på är när ni bröt alliansen, och när ni bröt IAP:n. Trolla fram dem<3
 

DeletedUser

Guest
öhh. titta, nej det var ni i D E som kom och försökte dra med oss att få bort tistel, samt dem i gamla jäger. Vi diskuterade det i stammen, om vi ville ställa oss upp och kriga mot Tistel som fanns överallt. Senare blev det så att vi stödde dem. Bara för att ni haft massa tjaffs med spelare ur tistel, däribland en som nyligen gått med er, vilket jag finner ytterst ironiskt.

Eftersom ni inte stödde tistel, så lär ju det betyda att ni var emot dem? Ni ville rentav få bort dem, men er kära allians, SMISK, stod ju på tistels sida? Vad är detta för kosmisk dubbelmoral? XD Jag tror snarare att ni länge sneglat på våra byar och länge planerat att S-T-A-B-B-A oss. När vi fortfarande var allierade så adlades en by precis brevid mina 2 första byar, en barbarby. Jag spejade av den det första jag gjorde när vi hamnade i krig, då det ännu var inofficiellt. Gissa vad det var för by? En deffby? Hah, nej.

Det jag gärna vill att du visar brev på är när ni bröt alliansen, och när ni bröt IAP:n. Trolla fram dem<3


haha sluta tjafsa över smågrus! nu har ni iaf gjort en krigsförklaring mot oss och vi kommer leva upp till den sahhj trust me ;) sånt där kan ni ta i PM istället för att försöka få varandra att se dåliga ut.
 

DeletedUser

Guest
Ååå det där med frögren, tja, jag anföll ju för att jag trodde att Danidor (som ni nu också tagit med XD), var med på det och hjälpte till, då jag inte hade någon aning om vad han kunde tänka sig hitta på i framtiden. Sen så sa jag till honom att ja, det var eld upphör mot honom. Jag refererar alltså till frögren nu.

AttackEN han fick på sig sen var mot mina tidigare order, som fortfarande gällde.
 

DeletedUser

Guest
Försvarar oss bara och säger som det är, något ni inte e så bra på. Att säga som det är alltså.
 

DeletedUser

Guest
Äntligen! =)

Äntligen fick jag en anledning att registrera mig på forumet efter en lång bevakande tid.

Jag väljer att inte ens kommentera hur det hela gått till men känns bra att vi nu har officiellt "krig" med varandra :)

Eftersom vår stam består av nästan 50% damer tycker jag synd om sahhj som retat upp deras vrede. Jag kommer stå bakom dem till 110%.

Låt bästa "person" vinna :)

Mvh
Dylte!
 

DeletedUser

Guest
ja det är lite amazing, men om du någonsin provat att förhandla med dem (det slipper du för du e i samma stam som dem, så det enda som gäller är väl ömsesidig vänlighet), tjaa.. de har temperament. Och när man är arg så drar man förhastade slutsatser och gör misstag. Ni känner er confident nu då ni har mer än dubbelt så mycket poäng. Men byarna jag plockade i morse fanns det inte mycket trupper i.

Och ja, som du säger, eftersom det blir fel med det vanliga talesättet "må bäste man vinna", må bäste person vinna:)

lycka till dylte, du är en av hmm.. nej jag hyser faktiskt respekt för en hel handfull spelare i er stam. Era ledare är inte bland dessa, längre. Tyvärr.
 

DeletedUser

Guest
öhh. titta, nej det var ni i D E som kom och försökte dra med oss att få bort tistel, samt dem i gamla jäger. Vi diskuterade det i stammen, om vi ville ställa oss upp och kriga mot Tistel som fanns överallt. Senare blev det så att vi stödde dem. Bara för att ni haft massa tjaffs med spelare ur tistel, däribland en som nyligen gått med er, vilket jag finner ytterst ironiskt.

Det där låter lite konstigt att de med en och samma gång ville ha med sig er mot både Tistel och Jäger, när båda dessa stammar låg i krig. Och den delen med krig mot Jäger tycks ni ha stött mer, då ni började krig med oss utan att först meddela oss detta utan bara genom att säga att iapn var uppsagd och genast därefter börja anfalla, dock utan att D E gjorde så. Därför finner jag det du säger väldigt otroligt, visserligen inte den delen att D E ville bli av med mig och resterande i Jäger, för det förstår jag mycket väl (var ju mitt fel^^).
 

DeletedUser

Guest
Sahhj är lögnaktig och en riktigt kass ledare.. Har kvar breven du skrev till mig då vi hade en allians ;) Ganska skrattretande.. hade passat fint in på fliken "roliga brev"

Han bryter en allians för att hans RL polare ska kunna adla en spelare :awsm: Anfallen som sedan kom var nästan ännu mer skrattretande ;)

GO D E
 

DeletedUser

Guest
men känns bra att vi nu har officiellt "krig" med varandra :)

Håller med dig gällande bakgrund, det var innan min tid.

Har det inte alltid varit ett officiellt krig från er sida, det var det väl i samma sekund ni sa upp IAP och attackerna började regna över ett flertal medlemmar i KR?
 

DeletedUser

Guest
han som posta innan romes stackars uppadlade diplomat, var du med i jäger? Alltså jag kanske formulerade mig konstigt, jag menar, både D E ville ha bort tistel, och de i jäger ville också ha bort dem. Ni i jäger sa till och med att om vi inte började anfalla tistel så kunde vi räkna IAP:n som uppsagd, så att jag sa upp IAP:n var väl bara lite extra förtydligande? Beklagar att det inte kom lite tidigare.

Och till lalamus vill jag friska upp minnet, vi hade en IAP, ingen jävla allians. ni ville ha IAP med oss och så tog ni in en spelare jag hjälpt min irl polare planera en attack på långt innan han gick med er. Jag bad er vänligt att avlägsna honom, jag bad er vänligt flera gånger om. Känner att det inte finns så mycket mer jag behöver säga om det heller.

Om det finns någon mer som vill komma med lögnaktiga anklaganden som jag kan rätta till så go ahead.
 

DeletedUser

Guest
Och ja, anfallen var riktigt skrattretande för ni svalde dem med hull och hår, en murbräcka som kom i hastighet på typ 25h, och ni skickade all assistans i hela er stam tror jag, för att skydda den byn. Sen så plockade min käre irl-vän bara byn som han ville ha. pwnd.
Sen *d*ns fail attacker fick han en rejäl utskällning för, då jag varnade honom att all assistans från er stam fanns i den byn och att han borde vänta typ 24h tills ni drog hem den :p
 

DeletedUser

Guest
Hur går det i kriget??

Har sett att båda stamarna växer.
 

DeletedUser

Guest
KR har förlorat

De har gett upp och gått till andra stammar.

KR kommer inte finnas kvar.

Moderator kan stänga denna tråd nu :)
 

DeletedUser

Guest
Låser tråden men behåller nyckeln ifall någon tycker annorlunda. Meddela mig i så fall.

**Klick!**
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp