Konstigt problem

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag har ett problem, när jag loggar in så är spelrutan helt vit, det funka för en stund sen me du fick den nåt error, det hände efter att jag uppgardera en byggnad, alla andra världar funkar men inte 8?
 

DeletedUser

Guest
Är nog bara för dig...

Men allvarligt, kanske skulle kolla runt lite innan du postar 17:e tråden om det här?
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
jävligt störande detta.. varför ens starta en ny värld när de inte går att hantera de.. men men allt ska va så självklart..
 

pypper

Member
Reaktionspoäng
0
börjar bli trött på dessa trådar redan som UgaBug säger kolla runt innan ni skapar en sådan tråd :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ja, varför att man kan spela en stund och sen blir allt vit, hoppas dom fixar alla buggar o sånt, aldrig roligt, gör vissa lite ledsna:(
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
Haha, håller med om att det är irriterande att bli "whitescreenad"... men man kan kanske hålla det inom en tråd ist för att göra 30 st om samma ämne? Är det jag irriterar mig på :rolleyes:

visst e de irriterande med massa nya trådar men de e minst lika irriterande när 20 andra kommer i varenda tråd o säger att de e irriterande o att de e trötta på detta "spamm" men då spammar dom minst lika mycket isf ^^
 

DeletedUser

Guest
Och jag är iriterad på TW som lagar en värld som inte funkar bra:mad:
jag vet att ni kan bättre TW
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp