Kommentera stammarnas ledningar (Top 5)

oblivionens

Member
Reaktionspoäng
2
Som rubriken säger så vill jag veta vad ni tycker om stammarna i top 5 ledning:

1. WAR Lonneborg & Rovet
2. V.V.V Lalandia
3. -=AT=- Zeleene
4. A.X.E Turk The Great & Jigsaw Jr.
5. [E-R] Vashanka & Oakdale

Reserverar mig för att ledningarna kan vara felskrivna, men tror allt är rätt.



1. WAR: En trevlig ledning, som verkar göra visa beslut eftersom dom ligger etta.
2. V.V.V: Min egen stam så jag vill inte uttala mig!
3. -=AT=-: Riktig trevlig ledning som också gör visa beslut dom som har minst medlemmar på top 5.
4. A.X.E Har inte haft mycket kontakt med denna stam men verkar klara sig rätt så bra.
5. [E-R] Trevlig ledning, som nyligen växte till sig efter att ha slagit ihop sig med AOW
 

DeletedUser

Guest
Rusktigt rolig tråd! Jag älskar sånna här trådar där man får höra andra åsikter och där man även får lägga sin egen =)

1. WAR Lonneborg & Rovet
2. V.V.V Lalandia
3. -=AT=- Zeleene
4. A.X.E Turk The Great & Jigsaw Jr.
5. [E-R] Vashanka & Oakdale


#1 WAR: Har inte så mycket kontakt med Lonneborg, men Rovet har visat sig vara en kanonkille! Mycket väl genomförda konversationer och är väldigt enkelt att föra en dialog med. Verkar vara en bra ledning som handlar väldigt snabbt när beslut behövs tas!

#2 V.V.V: Är ju ledare där så tänker inte kommentera den.

#3 -=AT=-: Zeleene är nog den som är lättast att prata med av alla ledare på V4, jag vet inte hur han är som ledare men jag har fått uppfattningen av att han är ganska duktig.

#4 A.X.E: En stam jag ogillar en del, mkt pga det de gjorde mot Fegenbo, att få en spelare att sluta spela TW är ganska bra gjort, alltså ni måste jobbat hårt för att få bort denna underbara lirare, nej, hade ni legat närmre V.V.V hade det vart ett öppet krig just nu mellan oss, det svär jag på.

#5 [E-R] Vår största konkurrent i våra kontinenter, Vashanka är en duktig ledare men hur aktiv är han? Oakdale, vem är det? Nja, jag tror tyvärr inte [E-R]s ledning är så komplett som den bör vara i en #5 rankad stam. Som jag förstått det förekommer mkt inaktivtet.
 

DeletedUser

Guest
1. WAR Lonneborg & Rovet
2. V.V.V Lalandia
3. -=AT=- Zeleene
4. A.X.E Turk The Great & Jigsaw Jr.
5. [E-R] Vashanka & Oakdale

WAR: har haft lite kontakt med lonneborg men verkar vara en aktiv och mycket trevlig snubbe.

V.V.V: Lalandia hade jag lite kontakt med när de tillsammans med AT började äta upp min förra stam =) Dock e mycket seriös och duktig spelare.

-=AT=-: Zeleene är nog den jag har haft mest kontakt med. Han e verkligen rätt man på rätt poss. Otroligt trevlig att snacka bort en timme med.

när de kommer till A.X.E och [E-R] kan jag inte säga så mycket om då jag inte haft någon kontakt med dessa
 

DeletedUser

Guest
WAR: Varit i stammen relativt kort tid så över det långa loppet vet jag ej men det jag sett hittils är jag väldigt positiv till!

V.V.V: Vet ej hur Lalandia driver stammen så det är svårt att uttala sig om.

AT: Vet ungefär hur Zeleene tänker och hur han troligtvis driver stammen och det är en ganska laidback stil med lugn i besluten men det fungerar också väldigt bra med få medlemmar och hög snittkvalitet.

AXE: Får inte kommentera men visst, vi har haft våra duster, ibland har dialoerna gått åt helvete och ibland har de lyckats bättre. Hur de styr stammen vet jag egentligen inte så mycket om.

[E-R]: Har varken koll på medlemmar eller ledning så kan inte uttala mig.
 

DeletedUser

Guest
1. WAR Lonneborg & Rovet
2. V.V.V Lalandia
3. -=AT=- Zeleene
4. A.X.E Turk The Great & Jigsaw Jr.
5. [E-R] Vashanka & Oakdale

okej här kommer mina tankar om dessa!

1. WAR- Haft en hel del kontakt med Lonneborg som är en trevlig typ som är lätt att ha med att göra.
Ta nu åt dig av berömmet för du gör ett bra jobb! ;)

2. V.V.V- Jaa vad kan man säga? :)

Lalandia gör ett super jobb som administratör, vi är en ledning som kompleterar varandra och just nu funkar allt fint! :)

3. AT- Zeleene har jag knapt haft kontakt med men det lilla har varit rätt underhållande.
trevlig och taktisk person!
AT är en top stam med god ledning uppbackad av några extremt seriösa spelare!

4. AXE- ingen aning, hört mycket skit om dessa men har ingen information att tillgå.

5. E-R- Vashanka känner jag från v3 som en god spelare och en duktig ledare, men han är ju en duktig ledare även på värld 3 (Var då sist jag loggade in där!)
mycket att göra helt enkelt.
Oakdale??? who :O

De har samlat flera stammar under sinn flag men vi får se vars det leder!

Känns som om jag har förmedlat en neutral bild av min syn på det hela, svårt att inte bara skriva ros om ens egen stam! ;)
 

DeletedUser

Guest
1. WAR Lonneborg & Rovet
2. V.V.V Lalandia
3. -=AT=- Zeleene
4. A.X.E Turk The Great & Jigsaw Jr.
5. [E-R] Vashanka & Oakdale

1. Snackat endel med Rovet, väldigt trevlig och lugn kille.

2. Lalandia verkar jätteduktig.. inte så mer att säga om det.

V.V.V verkar inte heller hålla på med någon backstabbing eller något. Spelar schyst spel emot sina fiender och allierade, väldigt,väldigt duktiga.

3. Zeleene... skitschyst, -=AT=- mina favoriter..

4. ...

5. Vet inte så mycket om dem.
 

DeletedUser

Guest
WAR: grymt trevlig ledning som jag ofta snackar med, Rovet är en av dem trevligaste spelarna på v4 IMO :)

V.V.V: vad kan man säga? många trevliga spelare från min tid i A.I.E på v3, har även kontakt med lalandia som även hon är väldigt trevlig :)

-=AT=-: mkt fin stam med bra ledare, dock har jag ett råd till er, Snacka ALDRIG med Zel på msn.. man blir bara irriterad när man får meddelande som säger "jag ska glo på anime" hela jefla tiden, samt att han hela tiden gnäller på sin pissrouter =)

A.X.E: kan inte annat än att hålla med Lalandia, det ledningen i A.X.E gjorde mot Fegen va inte snällt :mad:

[E-R]: Who's that? :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1. WAR Lonneborg & Rovet
2. V.V.V Lalandia
3. -=AT=- Zeleene
4. A.X.E Turk The Great & Jigsaw Jr.
5. [E-R] Vashanka & Oakdale

WAR.

Har inte haft speciellt mycket kontakt med dom men när vi väl har haft det har allt fungerat klanderfritt. Bra stam.

V.V.V.

Ja mina vänner i V.V.V är många. En mycket bra stam med en bra ledning.

-=AT=-

Har knappt pratat med dom.

A.X.E

Ingen aning :)

[E-R]

Ja du Lalandia. Min aktivitet i stammen håller på att dala. Håller på att avsluta TW. Lämnat ledningen i v3 (MASH) och lämnat ledningen i
v4. Oakdale är en ny ledare men en ruskigt duktig sådan. Han kommer sköta stammen kanon.

Vashanka
 

DeletedUser

Guest
Lalandia/Kim: Antingen får du gå ut med någon slags kommuniké eller pressmeddelande att du är kille eller så får du snart byta nick :D

Många kommenterar AXE aktioner mot Fegenbo men hur många är insatta? Väldigt få är min gissning.
 

DeletedUser

Guest
Nu ska inte denna tråden gå off topic och handla om mig.. Men för att klargöra...

1. Jag bytade från A.X.E till Ninjas pga flera anledningar 1 av dom var resten av ledningen..
2. Jag slutade V4 pga tidsbrist samt en del saker som jag skulle vilja hålla för mig själv...

Ang stammarnas ledningar så kan jag säga att WAR, V.V.V och -=AT=- har dom bästa ledningarna i V4 enligt mig förtillfället... Dom har lyckats få ett bra sammspel på både spelskicklighet samt diplomati och kommunikationsdelen av spelet allehopa... :)
 

DeletedUser

Guest
1. WAR Lonneborg & Rovet - bara positivt att säga om dessa! väldigt engagerade och lägger ner mkt tid!

2. V.V.V Lalandia - vet inte mkt om, men med tanke på deras placering så...

3. -=AT=- Zeleene - vet inte mkt om, men med tanke på deras placering så...

4. A.X.E Turk The Great & Jigsaw Jr. - med tanke på att det verkar finnas 4-5 ledare till i A.X.E, men får väl komentera turken och jigsaw, turken gör ett grymt jobb, tur att merge med holy kom, annars hade nog inte A.X.E legat top5 idag. jigsaw gör inte mkt väsen av sig.

5. [E-R] Vashanka & Oakdale - vet ej, ingen komentar.

min uppfattning om top5.
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte så mycket om ledningarna i nån utav stammarna förutom A.X.Es ledning som jag tycker om (oftast). Tänkte bara påpeka att det har bytts lite ledare i jusst A.X.E
 

DeletedUser

Guest
är inte Kim ett tjejnamn? :) sen har han ju bild på sig själv på msn ?

Kim är väll lika mycket killnamn som tjejnamn? Ja han har en bild på msn tillsammans med en dama men det är klart tydligt vem som är vem imho. Back to topic nu.
 

DeletedUser

Guest
alltså, jag har bevis:p

Kim = ett tjejnamn
lalandias bild = en tjej
lalandia = tjejnamn
Kim (Lalandia) = tjej

eller, egentligen e lalandia ett badhus i danmark, alltså e Kim en dansk tjej som gillar att bada i badhus :)
 

DeletedUser

Guest
Okej, då jag fått brev på värld 4:a om att ni fått för er att jag är en tjej så måste jag göra er alla besvikna. Nej, jag är så mkt kille man bara kan bli.

Bilden där är tagen i Frankrike och tjejen på bilden är min sambo. Ann-Sophie heter hon för er som ville veta det.

För er som känner mig väl genom TW vet att jag är en kille.

Här har ni även ett ställe där ni kan se att jag är en fisketokig hulligan.

www.kumsan.bilddagboken.se

Nu har jag klart och tydligt klargjort att jag är en kille och inte en tjej.

Phamii, dina bevis var dock nästan så bra att jag själv började undra ifall jag verkligen hade en P*ck mellan benen ^^
 

DeletedUser

Guest
Tycker att alla ledningar har presterat bra hittils.... Annars skulle ni ju inte vara i top5 :p
 
Topp