Kolla vad bra vi är

  • Trådstartare Ledare Flotih da Rel 55
  • Start datum

DeletedUser

Guest
Jadå, miss av oss. det kan vi erkänna. skit händer det också.
 

.XI.

Member
Reaktionspoäng
0
1, jävligt lågt att hänga ut ett litet misstag sådär. Alla kan göra misstag och floith da rel 55 förlorade knappt ens en dags trupper.
2, det är dessutom emot forumsreglerna.

Ja detta stör mig lite om ni undrar..
 

DeletedUser

Guest
1, jävligt lågt att hänga ut ett litet misstag sådär. Alla kan göra misstag och floith da rel 55 förlorade knappt ens en dags trupper.
2, det är dessutom emot forumsreglerna.

Ja detta stör mig lite om ni undrar..

gå å lägg dej jävla tomte...
 

DeletedUser

Guest
1, jävligt lågt att hänga ut ett litet misstag sådär. Alla kan göra misstag och floith da rel 55 förlorade knappt ens en dags trupper.
2, det är dessutom emot forumsreglerna.

Ja detta stör mig lite om ni undrar..

Hej noob abel :D

Beteende
Behandla andra medlemmar med respekt och ha en god ton och artig attityd. Respektera att forumet har medlemmar i olika åldrar och med olika kunskap om spelet. Forumet är till för alla och du får ha överseende med frågor du anser barnsliga eller knäppa, allt är inte självklart för alla.
Du får provocera andra medlemmar i världsforumen så länge det är relaterat till spelet, och du håller en god ton i diskussionerna. Att skriva ut namn på personer från privata konversationer anses som bristande respekt och oartig attityd mot enskild spelare och är därför inte tillåtet. Vidare är det även förbjudet att via bilder, videos och länkar att lämna ut namn eller information av privat karaktär. Rapporter från spelet däremot behöver man inte censurera.

Reglerna är sen augusti 2013. De är alltså helt ok ;) Tror du jag skulle göra något emot reglerna?

Hänga ut någon för ett litet misstag? Vet du va forumet är till för? Propaganda. Vet de vad de var för mening i att publicera rapporten i sin egna skryt tråd (Kolla vad bra vi är - Kan inte annat än tolkas som rent skryt) Du får gissa.

"Detta stör mig lite om ni undrar..." Vet du nån som stör mig lite mer än "lite" ? :cool: ;)
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Så judas av barabas gör sådär och sen ska han merga konto med damaskus? grabbar, ni är för otåliga ^_^... är väl lika bra att det hamnar här ute ändå så man kan lägga det på minnet dock, jäkligt ful sak att göra :D
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Tur andra värdesätter andra saker i livet än att sitta och skicka ut en stackars häst så fort den ramlar tillbaka. Och sen var det ju det med charmen att spela en på varje konto istället för en hel skolklass.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Stick tussen. Ingen gillar dig

Sägs att ett gäng omogna valpar inte heller är speciellt omtyckta:p Kanske dags att växa upp och värdesätta andra saker i livet iställlet? En bra början är att skaffa sig ett liv ryktas det!

Ryktas även att tomten bara kommer till snälla barn med julklappar så räkna inte med att få några
 

DeletedUser

Guest
Sägs att ett gäng omogna valpar inte heller är speciellt omtyckta:p Kanske dags att växa upp och värdesätta andra saker i livet iställlet? En bra början är att skaffa sig ett liv ryktas det!

Ryktas även att tomten bara kommer till snälla barn med julklappar så räkna inte med att få några

Sanningen är att tant spenderar mer tid framför datorn själv än alla oss 3 enskilt :*
 
Topp