Kol -- ros

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Hur går det för er skall ni så ihop er till en stam snart?

Vem är stamledare för KOL när Ebolas är "frånvarande"?


Ebolas jag kommer troligen göra samma sak med mina byar som händer med dina.
:(
 

DeletedUser

Guest
Hur går det för er skall ni så ihop er till en stam snart?

Vem är stamledare för KOL när Ebolas är "frånvarande"?


Ebolas jag kommer troligen göra samma sak med mina byar som händer med dina.
:(

Vadå göra samma med dina byar - menar du att ditt konto skall bannas för att du gjort något "regelvidrigt" eller skall JDR & co få ta dom...?? ;)
 

DeletedUser

Guest
Hur går det för er skall ni så ihop er till en stam snart?

Vem är stamledare för KOL när Ebolas är "frånvarande"?


Ebolas jag kommer troligen göra samma sak med mina byar som händer med dina.
:(

Stamledare är samma som det alltid varit, the one and only, Blixsten
 

vegas91

Member
Reaktionspoäng
0
Fatta ärligt talat inte, varför inte Ebolas är ledare, han går iaf att snacka med och är social :)
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Vadå göra samma med dina byar
Tänk grått :p

menar du att ditt konto skall bannas för att du gjort något "regelvidrigt"
Du borde veta att jag följer reglerna och tvingar andra att göra det, oavsett hur admin sedan agerar. (Vilket har en tendens att variera ifrån spelare till spelare):confused:

eller skall JDR & co få ta dom...?? ;)
Det finns en orsak till JDR & co inte har en enda by som jag tidigare ägt. :cool:
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Du borde veta att jag följer reglerna och tvingar andra att göra det, oavsett hur admin sedan agerar. (Vilket har en tendens att variera ifrån spelare till spelare):confused:

Nu börjar jag lessna på att jag håller en ojämn nivå beroende på vem som brutit mot reglerna.

Medlemmar i teamet skickas enligt direktiv vidare till Nino, övriga spelare så gör jag mitt bäste att hålla en jämn nivå, fakta är att jag normalt bryr mig inte om vem det är eller vilken stam han är med i, det enda som jag tar hänsyn till är vad som har hänt och ifall han har åkt fast för regelbrott tidigare.
Detta betyder också att medlemmar i KOL som med lösenord loggar in på andras konton bannas, och det betyder att de inte kan använda multikonton för att aktivt försöka förstöra för andra spelare. Detta gäller medlemmar i KOL lika mycket som medlemmar i 20 eller någon annan stam.


Sedan ser jag något om att jag skulle ge vissa spelare fördelar eller om de nuvarande bannen så kommer den spelarens konto att temporärt stängas av från forumet. Är less på ogrundad och rena falska påståenden.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp