Knight vs DH och dess avfällingar

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Kan ingen, som vet när kriget startade, lägga upp stats med en timeframe på hela kriget så vi får se det hela ur en bredare perspektiv och därmed sammanfatta vilka som leder?:)
 

DeletedUser

Guest
Kan ingen, som vet när kriget startade, lägga upp stats med en timeframe på hela kriget så vi får se det hela ur en bredare perspektiv och därmed sammanfatta vilka som leder?:)

Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH

Timeframe: 16/01/2011 20:00:00till30/01/2011 02:10:36

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,390
Sida 2: 593
Skillnad: 797

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13,128,878
Sida 2: 5,540,780
Skillnad: 7,588,098

chart


Så där, att lägga till DH-I och D.H har nästan ingen betydelse för statistiken, gör jag det blir det istället 1399-593.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Nu är vi vänliga och höjer nivån på inläggen här tack. Det ni nu uppvisar leder ingenvart överhuvudtaget.
 
Reaktionspoäng
0
NI? sa jag VI? jag sa att vi förlora EN elit, vem e du krusty the clown?

Du har fortfarande inte berättat hur du kan påstå att Knight är eliten på värld 1, när ni bevisligen åker på pisk även när ni förberett er x antal månader OCH låtit en annan stam göra grovgörat innan ni behagar ge er in i kriget.

EDIT: Lägger in statistiken som raderades, om det är tillåtet att posta sånt i en statistiktråd.

Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 43
Sida 2: 66
Skillnad: 23

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 400,295
Sida 2: 605,899
Skillnad: 205,604

chart
 
Senast ändrad:

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH

Timeframe: 16/01/2011 20:00:00till30/01/2011 02:10:36

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,390
Sida 2: 593
Skillnad: 797

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13,128,878
Sida 2: 5,540,780
Skillnad: 7,588,098

chart


Så där, att lägga till DH-I och D.H har nästan ingen betydelse för statistiken, gör jag det blir det istället 1399-593.

Ja där ser vi ju tydligt vilka som leder detta:) Snacka om många byar tagna, men då jag inte är så insatt här på v.1 undrar jag om detta är ett slutkrig där vinnaren i princip äger hela världen, eller är det bara jäkligt stora stammar kvar?:sneaky:
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Håll er till topicen, är ni snälla. Den är och förblir "Knight vs DH Statistik"
Raderar det som är OT.

Nova
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Då det är en spelare som rapporterat sig själv för OT och anser att inläggen inte passar in.
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Kommer ta bort det mesta av allt spam som inte hör till statistiken jag kommer lägga upp så ofta jag kan. Men jag inget emot diskussioner så länge alla inte förolämpar någon annan


Tycker deta fortfarande gäller nova...jag bad alla i början om vad som ska gälla och det gör dom...
 
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 103
Sida 2: 128
Skillnad: 25

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 958,047
Sida 2: 1,136,761
Skillnad: 178,714

chart
 
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 442
Sida 2: 510
Skillnad: 68

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 353
Sida 2: 439
Skillnad: 86

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 4,030,060
Sida 2: 4,570,440
Skillnad: 540,380

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,330,573
Sida 2: 3,965,589
Skillnad: 635,016

chart


Den dåliga trenden verkar fortsätta för Insiders elitriddare... man kanske skulle ha förberett sig ett par månader till.

Men det kanske är en taktik? ;)
 

DeletedUser

Guest
HEY, Bönan. SK har copyright på passiv agressivitet. K99 angav det som skäl för att slå ut SK och hur DET gick, tja... innan någon gav sig in i det kriget så var det egentligen redan förlorat, Hell Ceasar (passar bra då han sitter i sitt lilla Hell i December in Hell.)

Kan bara konstatera att passivitet tydligen är vägen att gå så jag föreslår att vi blir lite MER passiva för då KAN vi bara inte förlora. :)
 
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 60
Sida 2: 86
Skillnad: 26

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 38
Sida 2: 74
Skillnad: 36

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 530,974
Sida 2: 769,827
Skillnad: 238,853

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 353,612
Sida 2: 660,338
Skillnad: 306,726

chart
 

DeletedUser

Guest
Var snäll och inkludera DH-I och D.H i kommande statistik. :)

Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH, DH-I, D.H

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 63
Sida 2: 65
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 603,317
Sida 2: 575,271
Skillnad: 28,046

chart
 

DeletedUser

Guest
Var snäll och inkludera DH-I och D.H i kommande statistik. :)

Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH, DH-I, D.H

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 63
Sida 2: 65
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 603,317
Sida 2: 575,271
Skillnad: 28,046

chart


Ha ha ha...ja det är nog bäst. Men för att ni skall få riktigt fina stats så kanske ni skall göra en tråd med SK/Knight vs D.H mm!
Då krossar ni ju oss;)
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Varför ska DH-I läggas till i statsen?
Skulle vara intressant o veta hur många anfall ni fått mot er från dem (DH-I) o hur många retakes de iscenssatt?
D.H vet jag inget om men det är möjligt att den stammen utsätter knight för ett väldigt tryck, så kanske bäst o ta med den då för rättvisans skull.
O snälla modd, sudda inte nu då detta är inlägg om stats i kriget mellan DH o Knight. Ber snällt den här gången...
 

DeletedUser

Guest
Varför ska DH-I läggas till i statsen?
Skulle vara intressant o veta hur många anfall ni fått mot er från dem (DH-I) o hur många retakes de iscenssatt?
D.H vet jag inget om men det är möjligt att den stammen utsätter knight för ett väldigt tryck, så kanske bäst o ta med den då för rättvisans skull.
O snälla modd, sudda inte nu då detta är inlägg om stats i kriget mellan DH o Knight. Ber snällt den här gången...

Vet inte, vi har bara tagit 2 byar av DH-I under hela kriget.

Att DH sedan skickar spelare som vi anfaller till andra stammar är som att vi i Knight skulle exkludera alla våra spelare som tappar byar.. ;)
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Vet inte, vi har bara tagit 2 byar av DH-I under hela kriget.

Att DH sedan skickar spelare som vi anfaller till andra stammar är som att vi i Knight skulle exkludera alla våra spelare som tappar byar.. ;)

Så du vet inte vad du avser då du skriver ett inlägg om stats ang DH-I, D.H vs knight? Hmmm! Är det inte bättre att vänta tills du vet vad du menar o avser så blir det lättare för alla parter o förstå. Ta inte illa upp, men jag tycker det låter rimligt.

Ähh, skickade till andra stammar? De kanske gick självmant, kanske lagt av, vad vet jag, vad vet du?

Tappar ni byar? Måste kolla stats igen, svårt idag när det är lördag o de första strupskvättarna inte börjar verka än, sorry. :crybaby:
 
Topp