Knight åker till söderhavet....

DeletedUser

Guest
Lögnare, ni sa att ni var oskulder och att dem långa öronen var era fenor?

*tar en lång dusch*

Du skall alldrig lita på en fyllekåt kanin...Du undrade alldrig varför det gjorde så ont i baken(fint och barnvänligt skrivet va Nova?) dagen efter?
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
Riddarna tar på sig sina järnkostymer och går till havs…

Av egentligen ingen anledning alls, förklarar Knight härmed krig mot Pirates. Vi hoppas på att om inte vinna kriget så åtminstone fair play cup när det gäller att INTE kasta skit på varandra utan spela för att det är kul. Vi får se om det funkar, kräver ju att motparten tänker likadant och det tror jag att Pirates, en av V1’s bästa stammar gör av vad jag sett i kriget mot HH.

Låt oss döda varandra i glädjens tecken, en av oss får åka och bada i sommar utan att ta med laptopen. Hoppas det blir… ni. ;)


Lycka till alla
Humble


men vad häner om en riddare hamnar i vattnet?Rustningen är ju tung och då drunknar riddaren eller tar ni av er rustningen?
 

DeletedUser

Guest
Efter många månaders tuffa strider (ja, faktiskt), ett stenregn från katapulter som lätt matchar USA’s terrorbombningar i Vietnam, brutna lansar och buckliga sköldar, avslagna dolkar och flisade träben inträffade något underligt. Pirater som stormade slott upptäckte att det var rätt behagligt att kunna ta ett dopp i vallgravarna (rensade från krokodiler). Riddare bordade smäckra snabbseglande Maxibåtar med exotiska namn som Stina III, Mary Celeste, och Baljan och upptäckte att sjöbrisen gjorde dom gott.

Då det krig som böljat fram och tillbaka hela tiden har förts med respekt och med en vänskaplig ton så började röster höjas för att man kanske inte måste slå ihjäl och begrava värdiga motståndare för att vinna mark. Man kan ju faktiskt hitta alternativa lösningar som uppnår samma resultat men med en uppsida som heter taggade, erfarna krigsveteraner.

Inofficiella diskussioner i mörka källarvalv och på obskyra hamnkrogar inleddes. Män i kåpor smög runt i skuggorna och undrade vad som pågick, varför var alla så upprymda? Alla, med något undantag låtsades som om dom inte visste, för det gjorde dom ju inte. Dom bara hoppades. Nu vet dom och nu vet även alla andra:

Härmed förklarar vi kriget mellan Knight’s Creed och Piratkompaniet avslutat och bekräftar samtidigt att Knight och Pirates slår sina påsar ihop och det nya namnet blir Knight’s Creed. ;) Respektive stams diplomati följer med in i sammanslagningen.

Låt spott och spe börja. Ruttna tomater säljes, 2 dukater per låda. Rationella argument för eller emot ser vi fram emot men kom ihåg att ibland KAN faktiskt 1 + 1 bli 3. Kan man bara säga ”BLÄÄH” så bör man kontakta sin talpedagog eller tandhygienist. ;)



För Knight och Pirate
HumbleSwede
Kennyooh


pirate_castle2.jpg
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
Efter många månaders tuffa strider (ja, faktiskt), ett stenregn från katapulter som lätt matchar USA’s terrorbombningar i Vietnam, brutna lansar och buckliga sköldar, avslagna dolkar och flisade träben inträffade något underligt. Pirater som stormade slott upptäckte att det var rätt behagligt att kunna ta ett dopp i vallgravarna (rensade från krokodiler). Riddare bordade smäckra snabbseglande Maxibåtar med exotiska namn som Stina III, Mary Celeste, och Baljan och upptäckte att sjöbrisen gjorde dom gott.

Då det krig som böljat fram och tillbaka hela tiden har förts med respekt och med en vänskaplig ton så började röster höjas för att man kanske inte måste slå ihjäl och begrava värdiga motståndare för att vinna mark. Man kan ju faktiskt hitta alternativa lösningar som uppnår samma resultat men med en uppsida som heter taggade, erfarna krigsveteraner.

Inofficiella diskussioner i mörka källarvalv och på obskyra hamnkrogar inleddes. Män i kåpor smög runt i skuggorna och undrade vad som pågick, varför var alla så upprymda? Alla, med något undantag låtsades som om dom inte visste, för det gjorde dom ju inte. Dom bara hoppades. Nu vet dom och nu vet även alla andra:

Härmed förklarar vi kriget mellan Knight’s Creed och Piratkompaniet avslutat och bekräftar samtidigt att Knight och Pirates slår sina påsar ihop och det nya namnet blir Knight’s Creed. ;) Respektive stams diplomati följer med in i sammanslagningen.

Låt spott och spe börja. Ruttna tomater säljes, 2 dukater per låda. Rationella argument för eller emot ser vi fram emot men kom ihåg att ibland KAN faktiskt 1 + 1 bli 3. Kan man bara säga ”BLÄÄH” så bör man kontakta sin talpedagog eller tandhygienist. ;)



För Knight och Pirate
HumbleSwede
Kennyooh


pirate_castle2.jpg



en fråga vilken sammanslagning?Menar du din stam och min?
 

DeletedUser

Guest
Öhh?? Antagligen inte om du inte har hört något på sistone.. :confused:
 

DeletedUser

Guest
stammarna som har slått ihop sig är pirate och knight ihoppslagning betyder att spelarna från en av stammarna går över till den andra
 

DeletedUser

Guest
Myckert vackert skrivet angående sammanslagningen Humble.;-) Kunde knappt uttryckt mig bättre själv.:-o Tror faktiskt de flesta kommer ligga lågt med "spott och spe". Vissa av rädsla och vissa pga det vore som att kasta sten i glashus.:rolleyes:
Så du verkar få behålla dina ruttna tomater för egen konsumtion Humble.:D

V1: DH
 

DeletedUser

Guest
Går rykten om Knight åkte till ''söderhavet'' bara för att hitta en stam som dem skulle merga med ^^
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att även SK är en (ursprungligen) stam bestående av medlemmar från många olika stammar, hårddrar man det så är alla stammar mergestammar :eek:

Frågan är inte om huruvida man har mergeat tidigare eller inte utan vad man med det i bagaget kan med att kalla andra som gör likadant utan att det kommer tillbaka i ansiktet. Ingen har nog SÅ välstädat golv att man kan gå på det med vita strumpor utan att det syns efteråt. (Inte vi heller) ;)

Myckert vackert skrivet angående sammanslagningen Humble.;-) Kunde knappt uttryckt mig bättre själv.:-o Tror faktiskt de flesta kommer ligga lågt med "spott och spe". Vissa av rädsla och vissa pga det vore som att kasta sten i glashus.:rolleyes:
Så du verkar få behålla dina ruttna tomater för egen konsumtion Humble.:D

Tack för det MJMJ;)
Då står man här med 2 lådor ruttna tomater men inga köpare? En liten, "what next-feeling" kanske vissa har, andra funderar på hur det påverkar deras närmaste planer för framtiden, andra återigen bryr sig inte utan kanske gläds åt oss till och med, vad vet jag? :)

Går rykten om Knight åkte till ''söderhavet'' bara för att hitta en stam som dem skulle merga med ^^

Om detta ryktet är sant har stammen Knights Creed just:

*Visat upp en 100%-ig effektivitet.
*Eller om man vill så har Knight erövrat 79 miljoner poäng på 24 timmar.
*Eller om man ser till verkligheten så har 2 stammar sett potentialen i att gå ihop och förbereda sig för framtida aktiviteter. (Låter det sistnämnda bekant?) ;)

Inget av ovanstående 3 alternativ har gjort oss svagare i alla fall för vad det kan vara värt at the end of the day. :)
 

DeletedUser

Guest
Lite förvånad blev jag först, men tänker inte kasta några tomater, tvärtom.
If you can´t beat them, join them eller något.
Hur som helst så blev ni betydligt större och starkare i sydost och jag gratulerar er.
Tror det var rätt tänkt av er och jag önskar er lycka till
 

DeletedUser

Guest
Vetat om att detta varit på väg tack vare mina kaninöron i bägge stammar och kan nu äntligen gå ut med ett stort GRATTIS till en spännande merge :)
 

DeletedUser

Guest
Tänk att er lilla resa till söderhavet slutade med kärlek, kärlek börjar med bråk... hehe
 
Topp