KILT vs det mesta

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: KILT
Players:

Side 2:
Tribes: TQON TKON VÄV MacRol Tyrant UC
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 82
Sida 2: 31
Skillnad: 51

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 803,696
Sida 2: 292,444
Skillnad: 511,252

image.php
 

DeletedUser

Guest
Tycker inte längre att det är en fråga om vem som är bästa krigarstammen. KILT har alla fronter mot sig. Trots att det var VÄV som förklarade krig så var det ändå KILT som tog ledningen där som i alla andra krig. Åtminstone så är det KILT som pressar alla bakåt just ju. Allt snack om att dom var bättre förberedda nu är bara bull shit efter som dom nu har alla fornter på sig...

Men det är fortfarande stor risk att dom får stryk när adlarna börjar sina, för inte äns KILT klarar att producera 90 adlar per dag och hålla uppe sina massiva off armeer och fortsätta anfalla samtidigt som fiendens off från framför allt VÄV börjar rulla in. Tror tyvärr att det är undergången för KILT. Fast ett sånt här krig kan man inte förlora. även om KILT blir utrensade så har dom ändå vunnit på något sätt =)
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Måste, oavsett anledningar att det inte gått som planerat kanske, hålla med att KILT gör verkligen bra ifrån sig. Men det är ett otroligt långt krig som står framför dörren. Så det lär nog kunna vända flera gånger fram och tillbaka.
 

DeletedUser

Guest
Håller fullständigt med! Men det är som sagt fortfarande imponerade det som kommer ur KILT just nu (=
 

DeletedUser

Guest
Tycker inte längre att det är en fråga om vem som är bästa krigarstammen. KILT har alla fronter mot sig. Trots att det var VÄV som förklarade krig så var det ändå KILT som tog ledningen där som i alla andra krig. Åtminstone så är det KILT som pressar alla bakåt just ju. Allt snack om att dom var bättre förberedda nu är bara bull shit efter som dom nu har alla fornter på sig...

Men det är fortfarande stor risk att dom får stryk när adlarna börjar sina, för inte äns KILT klarar att producera 90 adlar per dag och hålla uppe sina massiva off armeer och fortsätta anfalla samtidigt som fiendens off från framför allt VÄV börjar rulla in. Tror tyvärr att det är undergången för KILT. Fast ett sånt här krig kan man inte förlora. även om KILT blir utrensade så har dom ändå vunnit på något sätt =)

Bra skrivet, men du missar på en sak bara. KILT har varit i krig nästan hela tiden, ändå har vi haft jämnström med våra off/adlar med endast små kurver...
Dessutom offen har redan börjat rulla in....and we just love IT!


Ang vad den andra skribenten skrev om att kriget kommer bli långt osv med uppgångar och nergångar...så anser jag som många andra så är de första veckan den viktigaste, de är den som avgör vem som leder och får självförtroende och den som får mindre självförtroende....

Långt krig ja men jag tror många fiende kommer kasta in handduken och erkänna sig besegrade inom snar framtid genom att ge upp...
 
Senast redigerad av en moderator:

Talofobi

Medlem
Reaktionspoäng
0
Det du skriver Sexikittie stämmer rätt så bra faktiskt, första veckan är viktig, sen måste jag säga att ni ändå ger bra motstånd trots fronter på alla håll och kanter. Frågan är väll mest vilken stam som får slut på deff först och vilken stam som orkar hålla ut längst, den kommer stå som vinnare i detta evighetskrig..

För något kortvarigt krig kommer det inte bli direkt, vilket vi alla i V5 jublar åt, för vem vill inte kriga konstant? ;)

Ses på slagfältet :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, av egen erfarenhet mot TQON så kan jag säga att dem ger fan aldrig upp. Du kan adla 100 byar om dagen av dem, men dem ger inte upp. Vi kanske hade en värre front mot dem, vilket ger er lite fördelar som inte vi hade. Men jag tror nog att ni får det jobbigt mot dem.

Vad gäller VÄV så känns det som att dem kommer att falla inom den närmaste månaden.
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Bra skrivet, men du missar på en sak bara. KILT har varit i krig nästan hela tiden, ändå har vi haft jämnström med våra off/adlar med endast små kurver.


Ang vad den andra skribenten skrev om att kriget kommer bli långt osv med uppgångar och nergångar...så anser jag som många andra så är de första veckan den viktigaste, de är den som avgör vem som leder och får självförtroende och den som får mindre självförtroende....

Första biten: Så är det med alla stammar som finns kvar.

Andra biten: Ni har aldrig mött oss i strid.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, av egen erfarenhet mot TQON så kan jag säga att dem ger fan aldrig upp. Du kan adla 100 byar om dagen av dem, men dem ger inte upp. Vi kanske hade en värre front mot dem, vilket ger er lite fördelar som inte vi hade. Men jag tror nog att ni får det jobbigt mot dem.

Vad gäller VÄV så känns det som att dem kommer att falla inom den närmaste månaden.

Skulle vara intressant att veta vad du heter in game.
 

DeletedUser

Guest
Lite ny stats med spelare som lämnat/avlägsnats från båda sidor :D

Side 1:
Tribes: KILT
Players: haroo

Side 2:
Tribes: VÄV UC TKON TQON Tyrant MacRol
Players: slazer mavetor cheif joppe pralle

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 154
Sida 2: 66
Skillnad: 88

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,504,304
Sida 2: 625,271
Skillnad: 879,033

image.php


Go KILT!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: VÄV
Players:

Side 2:
Tribes: KILT
Players: haroo

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 16
Sida 2: 25
Skillnad: 9

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 148,831
Sida 2: 241,256
Skillnad: 92,425

image.php
 

DeletedUser

Guest
Ni kan lämna Haroo utanför. Whatever !

Håller med, de är inte vi utan våra motståndare som valt att freda honom....
Vad han nu väljer att göra ska inte KILT få lida av, tycker jag.

En annan sak är dem som lämnar som flyckting, de ska givetvis räknas med i staten.

Antingen är man fredad eller är man flykting.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror inte att några byar ens hade tagits av honom. Bara rutin :)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: VÄV TQON TKON
Players:

Side 2:
Tribes: KILT
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 38
Sida 2: 39
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 358,057
Sida 2: 379,584
Skillnad: 21,527

image.php
 

DeletedUser

Guest

du glömde visst UC och macrol... :/


Side 1:
Tribes: KILT
Players:

Side 2:
Tribes: UC VÄV TQON TKON MacRol
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 72
Sida 2: 77
Skillnad: 5

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 57
Sida 2: 40
Skillnad: 17

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 689,089
Sida 2: 671,047
Skillnad: 18,042

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 546,821
Sida 2: 377,732
Skillnad: 169,089

image.php
 

DeletedUser

Guest
(Med tanke på at det finns en hel del Kilt byar mitt i VÄV och inga VÄV byar mitt i Kilt så borde ni ledda stort. Det kommer ni at göra tror jag. Men Isidor och Mandragoran skall ha ett stort eloge.) EDIT - Skiver detta i Väv tråden istället.
 
Topp