KILT vs Crow

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: KILT
Players:

Side 2:
Tribes: Crow
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 32
Sida 2: 7
Skillnad: 25

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 20
Sida 2: 0
Skillnad: 20

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 276,000
Sida 2: 36,918
Skillnad: 239,082

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 173,767
Sida 2: 0
Skillnad: 173,767

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: KILT
Players:

Side 2:
Tribes: Crow
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 1
Skillnad: 11

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 112,098
Sida 2: 9,627
Skillnad: 102,471

image.php



Det går framåt för Crow, det ryktas även om att byn som det handlar om tom är tagen av självaste försvarsdrottningen Sexikittie
 

DeletedUser

Guest
jag har sett deras brev så jag vet varför han tog den ;) om det nu är som hon sa där .. :p
 

DeletedUser

Guest
vi får väl vara det :) använda uttrycket Kul så länge det varar ? :)
 

DeletedUser

Guest
Hej!

Det är tydligt att Crow har förlorat detta krig och tre fjärdedelar av stammen är numera inaktiv. Jag är den siste kvar från ledningen som fortfarande skriver i vårt i princip döda forum, tyvärr.
Med detta så har nu Crow upplösts och vi kan inte annat än gratulera er för vinsten.
Ni började detta med mycket smarta taktiska drag som har blivit klart avgörande, medans en del av våra spelare istället drog täcket över huvudet.
Klandrar dock inte de många av våra som stod upp och kämpade, tyvärr utan utdelning.

Jag hade inte tänkt skriva mycket mer nu, istället vill jag återigen gratulera till vinsten!

Tänker dock inte säga lycka till, eftersom jag fortfarande önskar er undergång. Men jag får nog vänta en stund till på den.
Ses förhoppningsvis på någon annan värld!

Mvh
//Benga
 

DeletedUser

Guest
Grattis KILT.

3 fjärdedelar numera? senaste månaden har vi väl vart knappt 20 pers typ :(
 

DeletedUser

Guest
Ni lär väl jaga flyktingar o sånt med ju :rolleyes:
Sen e det ju en 30-40 inaktiva som bara kommer stå o bli barbarer ju. :eek:
 

DeletedUser

Guest
eftersom Spider inte riktigt bestämmt sig och fortfarande loggade in ett par gånger i veckan, så kan det enligt mig inte ses som ett regelbrott . :) men men gjort är gjort och KILT vann väl kriget ändå :p
 

DeletedUser

Guest
eftersom Spider inte riktigt bestämmt sig och fortfarande loggade in ett par gånger i veckan, så kan det enligt mig inte ses som ett regelbrott . :) men men gjort är gjort och KILT vann väl kriget ändå :p

Jo ni säger ju de, trots att han skickade ut ett fint PM och förklarade att han slutade ;-)
Men nej vi bryr oss inte....bara förvånad att hans kö inte passade på att ta fler byar...
 
Topp