KFH & SUN vs =J-A= & =JA-A=

DeletedUser

Guest
tycker tonen här kanske är lite väl brutal, men jag håller med, att klanka ner på ngn annan när man själv gör likadant leozo känns lite onödigt.
Visst var jag kanske inte i mina fulla sinnes bruk när jag skrev meddelandet till Jzc1, ett gäng pilsner var väl inblandad :) blev bara så trött när Jzc1 gav sig på J-A med felaktig fakta!

men för den sakens skull så står jag för det jag sagt och tycker inte att det fanns någon anledning för Jzc1 att smutskasta J-A som han gjorde.

Jag skulle aldrig framföra mig som Jzc1, så jag tycker inte att jag gjort lika dant.
hans stambyte kritiserade jag aldrig i mitt brev som du ser..
 

DeletedUser

Guest
Det där gillar jag Leozo..

Man ska väl inte ogilla sin förre stam? Lika lite som man ska ogilla de spelare som lämnar stammen.

Det finns många orsaker varför spelare bytar stammar, en del privata en del som har med stammen man spelar i att göra.

Faktum är att detta är ju ett spel, man spelar för att det är roligt, (eller för att sanningen troligen är att detta spel är ett virus som tvingar mig att sitta hela dagarna med det..) men iallafall så händer otroligt mycket på hur stammen man spelar i är. Jag har spelat i många stammar, lämnat en hel del av dem just på grund av att det varken var god stämning eller roligt att vara med i deras gemenskap.

Sedan finns det de som lämnar en stam på grund av rädsla för att förintas, och jag vet inte om det är rätt eller fel.. Jag har gjort det, men aldrig för an stam jag känner så stor tillhörighet till. För hellre dö i sin stam för kärleken till sina medspelare än att fly döden in i den tristess en tråkig stam kan vålla..

Varför hata, när man kan älska? Varför ringakta när man kan berömma.. alla gör alltid något bra i alla sina handlingar, men de flesta ser på handlingen som negativ
 

DeletedUser

Guest
Det där gillar jag Leozo..

Man ska väl inte ogilla sin förre stam? Lika lite som man ska ogilla de spelare som lämnar stammen.

Det finns många orsaker varför spelare bytar stammar, en del privata en del som har med stammen man spelar i att göra.

Faktum är att detta är ju ett spel, man spelar för att det är roligt, (eller för att sanningen troligen är att detta spel är ett virus som tvingar mig att sitta hela dagarna med det..) men iallafall så händer otroligt mycket på hur stammen man spelar i är. Jag har spelat i många stammar, lämnat en hel del av dem just på grund av att det varken var god stämning eller roligt att vara med i deras gemenskap.

Sedan finns det de som lämnar en stam på grund av rädsla för att förintas, och jag vet inte om det är rätt eller fel.. Jag har gjort det, men aldrig för an stam jag känner så stor tillhörighet till. För hellre dö i sin stam för kärleken till sina medspelare än att fly döden in i den tristess en tråkig stam kan vålla..

Varför hata, när man kan älska? Varför ringakta när man kan berömma.. alla gör alltid något bra i alla sina handlingar, men de flesta ser på handlingen som negativ


Ja ett krigsspel. Såna som lämnar en stam kallas förrädare och adlas bort , precis som i verkliga krig kan man inte byta arme för att några är trevligare där. Det finns såna spel där man bygger och umgås fredligt varför inte prova något sånt istället. Men när man har läst här så förstår jag att den här världen består av en massa konstiga spelare som jag aldrig mött dess like till i någon annan värld.
 

DeletedUser

Guest
Det är min IRL polare.


När ja och min IRl polare började tänkte vi att vi skulle ha nästa likadana namn för att förrvirra motståndarna:)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: NiC =J-A= ATWM THO
Players:

Side 2:
Tribes: KFH SUN
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 89
Sida 2: 14
Skillnad: 75

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 59
Sida 2: 5
Skillnad: 54

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 665,370
Sida 2: 86,927
Skillnad: 578,443

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 461,359
Sida 2: 41,055
Skillnad: 420,304

image.php
 

DeletedUser

Guest
Jämför man endast KFH och SUN mot =J-A= ser det ut så här:

Side 1:
Tribes: KFH SUN
Players:

Side 2:
Tribes: =J-A=
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 10
Skillnad: 2

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 98,878
Sida 2: 74,244
Skillnad: 24,634

image.php
 

DeletedUser

Guest
en då inte så kaxiga längre, fast man kan ju säga att om detta krig får ett snabbt slut var det några ninjor som gjorde avgörande stöten :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ne men det är ju skoj att få på sig 3 stora stammar på sig från två olika fronter. Lätt att kunna deffa allt:)
 

DeletedUser

Guest
ni utsatte =J-A= för samma sak :)

Nej, vi väntade inte tills JA hade blivit försvagat efter ett storskaligt krig innan vi attackerade dem. Och vi är inte 3. 1+1=2.


Btw, ledsen att jag är brysk. Blir bara så jäkla trött när massa människor som inte var med i kriget från början uttalar sig om vad som hände då. Skaffa alla fakta tack.
 
Senast redigerad av en moderator:

Gejken

Member
Reaktionspoäng
0
Nej, vi väntade inte tills JA hade blivit försvagat efter ett storskaligt krig innan vi attackerade dem. Och vi är inte 3. 1+1=2.


Btw, ledsen att jag är brysk. Blir bara så jäkla trött när massa människor som inte var med i kriget från början uttalar sig om vad som hände då. Skaffa alla fakta tack.

antalet kvittar :) ni anföll från flera fronter så =J-A= fick det svårt med deffen...

jag kan matte oroa dig inte :)
 

DeletedUser

Guest
Ni gav er på ett jätteunderlägset mål tillsammans med en annan stam, om jag inte har helt fel info så va SUN och J-A t.o.m allierade bara nån dag innan kriget.

Ni fick smaka på samma medicin som ni delade ut till J-A, inte riktigt lika kul nu va?
 

DeletedUser

Guest
Det verkar som att =JA-A= har blivit upplöst. Ingen aning om varför?

Side 1:
Tribes: =J-A=
Players:

Side 2:
Tribes: SUN KFH
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 11
Sida 2: 38
Skillnad: 27

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 63,260
Sida 2: 299,920
Skillnad: 236,660

image.php
 

Disco da Gama

New Member
Reaktionspoäng
0
Zomis:

Det verkar som att =JA-A= har blivit upplöst. Ingen aning om varför?


Svar: =JA-A=´s medlemmar har nu anslutit till oss i huvudstammen.
 
Topp