KBK, -AoP- V.s Poke4L, DBD, IA

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
visst är det så att jag skulle kunna ta in de stammarna också men jag vet inte riktigt om det går att kalla någon av de exemplen för ett krig, 4 byar på en vecka och 14 byar på en månad skulle lika gärna kunna vara random ströadlingar.

Sida 1:
Stammar: DÖ
Sida 2:
Stammar: HF

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 135
Sida 2: 16
Skillnad: 119

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 0
Skillnad: 4

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 534,805
Sida 2: 18,387
Skillnad: 516,418

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13,254
Sida 2: 0
Skillnad: 13,254

chart


-AM- mot -HD- är väl nästan helt omöjligt att kalla krig eftersom de har tagit 2 byar på en månad, sedan världen öppnat har de tagit 4 byar

Sida 1:
Stammar: -AM-
Sida 2:
Stammar: -HD-

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 81
Sida 2: 234
Skillnad: 153

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 4
Skillnad: 4

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 77,361
Sida 2: 562,672
Skillnad: 485,311

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 14,578
Skillnad: 14,578

chart



DÖ har tagit 50 byar på en vecka mot -AOP-, oavsett om DÖ har haft kontakt med poke så är det så att DÖ med sina adlingar har hjälpt poke oerhört mycket med kriget (de ligger 2a i antalet tagna byar av -AOP-, DBD och IA har faktiskt inte tagit i närheten lika många byar den senaste veckan). de har helt enkelt hjälpt så pass mycket den senaste veckan så att jag tycker de bör nämnas i kriget, skulle dock kunna göra som så att jag lägger upp separat statistik med DÖ mot -AOP- i Framtiden om så önskas?





Sida 1:
Stammar: DÖ
Sida 2:
Stammar: -AoP-

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 136
Sida 2: 58
Skillnad: 78

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 50
Sida 2: 0
Skillnad: 50

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 549,798
Sida 2: 248,629
Skillnad: 301,169

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 377,849
Sida 2: 0
Skillnad: 377,849

chart
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
men jag gillar som Pias stolpdiagram och kan tänka mig att lägga upp statistik för de 2 "krigen" som kytampe skrev om då det inte är särkilt tidskrävande men det är om någon faktiskt vill det.
 
Reaktionspoäng
28
Helt otroligt. Min ironi gick rakt förbi dig och du tog den på allvar. Jag bugar mig för mästaren av att inte förstå ngt. Fortsätt med dina påhittade krig och låtsas allianser. Lite synd, hade lärt mig gilla dina statistiker, men när du använder dom till att rakt ut ljuga... Adieu!
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Jag ber om ursäkt, är otroligt dålig på att förstå ironi i text form...

rätt korkad känner jag mig nu.
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Sida 1:
Stammar: KBK, -AoP-, -HD-
Sida 2:
Stammar: IA, Poke4L, DBD, DÖ

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 48
Sida 2: 85
Skillnad: 37

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13
Sida 2: 39
Skillnad: 26

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 203,428
Sida 2: 374,612
Skillnad: 171,184

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 104,540
Sida 2: 252,507
Skillnad: 147,967

chart
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Sida 1:
Stammar: KBK, -AoP-, -HD-
Sida 2:
Stammar: IA, Poke4L, DBD, DÖ

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 26
Sida 2: 64
Skillnad: 38

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 18
Skillnad: 6

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 146,364
Sida 2: 301,146
Skillnad: 154,782

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 104,746
Sida 2: 136,144
Skillnad: 31,398

chart
 
Reaktionspoäng
28
Det är du inte. Har också svårt att förstå vad Kytampe babblar om. Att veta om han är seriös eller inte är helt omänskligt :p

Det är inte så svårt. KBK och AoP har ett allianskrig emot IA, Poke4l och DBD. Det är ett krig.
Sedan har DÖ förklarat krig emot AoP. Det är ett helt annat krig. Att påstå ngt annat är ren och skär lögn som jag inte förstår varför ngn vill framföra?

Jag påpekade att om man ska räknas in i en allians bara för att man slåss emot några så ska hela världen delas upp direkt efter vilka de slåss emot. Ironin i det gick många förbi, och fortfarande räknas DÖ in i en allians de inte har ngt med att göra. Oseriöst som få, och naturligtvis också en ren och skär lögn.

Så länge som DÖ står där så förväntar jag mig att alla andra stammr också sätts in på rätt sida i det där allians kriget. HF har precis lika mycket med det där kriget att göra som DÖ har.
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
Det är inte så svårt. KBK och AoP har ett allianskrig emot IA, Poke4l och DBD. Det är ett krig.
Sedan har DÖ förklarat krig emot AoP. Det är ett helt annat krig. Att påstå ngt annat är ren och skär lögn som jag inte förstår varför ngn vill framföra?

Jag påpekade att om man ska räknas in i en allians bara för att man slåss emot några så ska hela världen delas upp direkt efter vilka de slåss emot. Ironin i det gick många förbi, och fortfarande räknas DÖ in i en allians de inte har ngt med att göra. Oseriöst som få, och naturligtvis också en ren och skär lögn.

Så länge som DÖ står där så förväntar jag mig att alla andra stammr också sätts in på rätt sida i det där allians kriget. HF har precis lika mycket med det där kriget att göra som DÖ har.

Hade ingen aning om att Kytampe satt i DÖ's ledning.
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Det är inte så svårt. KBK och AoP har ett allianskrig emot IA, Poke4l och DBD. Det är ett krig.
Sedan har DÖ förklarat krig emot AoP. Det är ett helt annat krig. Att påstå ngt annat är ren och skär lögn som jag inte förstår varför ngn vill framföra?

Jag påpekade att om man ska räknas in i en allians bara för att man slåss emot några så ska hela världen delas upp direkt efter vilka de slåss emot. Ironin i det gick många förbi, och fortfarande räknas DÖ in i en allians de inte har ngt med att göra. Oseriöst som få, och naturligtvis också en ren och skär lögn.

Så länge som DÖ står där så förväntar jag mig att alla andra stammr också sätts in på rätt sida i det där allians kriget. HF har precis lika mycket med det där kriget att göra som DÖ har.

Det enda jag hade svårt att förstå var om du var seriös eller inte. Är du seriös, så förstår jag inte varför du bryr dig.
 
Reaktionspoäng
28
1, jag är inte med i ledningen i DÖ. Jag är "bara " kött.
2, Jag bryr mig för att jag riskerar att bli anfallen helt i onödan av folk som tror jag är med på KBK sida i kriget. Tycker förövrigt den kommentaren är helt otrolig. Varför skulle ngn bry sig om ngt här i världen med det sättet att tänka?
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
1, jag är inte med i ledningen i DÖ. Jag är "bara " kött.
2, Jag bryr mig för att jag riskerar att bli anfallen helt i onödan av folk som tror jag är med på KBK sida i kriget. Tycker förövrigt den kommentaren är helt otrolig. Varför skulle ngn bry sig om ngt här i världen med det sättet att tänka?

Nej, jag menar: Varför bryr du dig när du uppenbarligen har noll koll.
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
1, jag är inte med i ledningen i DÖ. Jag är "bara " kött.
2, Jag bryr mig för att jag riskerar att bli anfallen helt i onödan av folk som tror jag är med på KBK sida i kriget. Tycker förövrigt den kommentaren är helt otrolig. Varför skulle ngn bry sig om ngt här i världen med det sättet att tänka?

Så du kan omöjligt veta vad din ledning planerar? Ändå så försöker du framstå som om du vet allt?
 
Reaktionspoäng
28
Det ursäktar inte era lögner. Vad som händer i morgon händer i morgon. Men just nu är inte vi med i er allians. Och med tanke på hur ni ljuger här, så är väl chansen väldigt liten att jag ngnsin kommer vara det.
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Det ursäktar inte era lögner. Vad som händer i morgon händer i morgon. Men just nu är inte vi med i er allians. Och med tanke på hur ni ljuger här, så är väl chansen väldigt liten att jag ngnsin kommer vara det.

Nu blir du helt osammanhängande igen. Vem har ljugit? Och om vad? Det är väl klart ni hamnar med på statistiken om ni plockar så pass många byar som ni gjorde från en sida i kriget. Oavsett om ni är allierade med oss eller inte så hade ni en stor påverkan. Och det är aldrig någon som påstått att ni är allierade med oss.
 
Senast ändrad:

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Jag har aldrig påstått att ni är allierade men det ändrar ju inte det faktum att ni genom att ta byar av -AOP- hjälper deras fiender, det vore helt absurt att påstå något annat. Om det hade varit fråga om ströbyar hade ni självklart inte varit med på statistiken men nu handlar det om 67 byar, nästan 500 k i poäng på en vecka. Jag tycker i det läget inte alls det är konstigt att ta med er i statistiken!
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Sida 1:
Stammar: KBK, -AoP-, -HD-
Sida 2:
Stammar: IA, Poke4L, DBD, DÖ

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 58
Sida 2: 71
Skillnad: 13

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 24
Sida 2: 15
Skillnad: 9

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 289,771
Sida 2: 322,361
Skillnad: 32,590

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 215,786
Sida 2: 116,333
Skillnad: 99,453

chart
 
Topp