kartor

DeletedUser

Guest
Det skulle vara skönt ifall någon kunnig person kunde lägga upp lite kartor. :) Gärna dom självuppdaterande ;) Själv är jag inte så erfaren om att redigera kartor för forumet.
 

DeletedUser

Guest
Ah diggar självuppdaterande. Skulle dock vilja se dem med 3-400 % zoom.

Övrigt: notera hur sena Ninjas in Church är med adling! Allt enligt Xenu's order.
 

DeletedUser

Guest
Ah diggar självuppdaterande. Skulle dock vilja se dem med 3-400 % zoom.

Övrigt: notera hur sena Ninjas in Church är med adling! Allt enligt Xenu's order.

Zooma går ju att göra manuellt ;)
Kan dock bli ganska rörigt då
Jag kan inte göra så mycket åt kartorna (är inte ens ansvarig för v7-kartorna) så tyvärr, det måste nog nickjer fixa
 

DeletedUser

Guest
i like it. Äntligen lite kartor att titta på. blir ju däremot väldigt rörigt när det är så tidigt och alla stammarna blandar sina byar med varan :p
 

DeletedUser

Guest
Zooma går ju att göra manuellt ;)
Kan dock bli ganska rörigt då
Jag kan inte göra så mycket åt kartorna (är inte ens ansvarig för v7-kartorna) så tyvärr, det måste nog nickjer fixa

Mjo men då måste jag spara ned kartan, zooma in området som är intressant, titta på kartan i låg upplösning =P
 

DeletedUser

Guest
Ah diggar självuppdaterande. Skulle dock vilja se dem med 3-400 % zoom.

Övrigt: notera hur sena Ninjas in Church är med adling! Allt enligt Xenu's order.

Det är för att NiC håller på att fixa adelståg och det tar lite längre tid! ;)

Varför NiC ska fixa adelståg? För att Xenu säger: Det finns bara övergivna byar runt omkrings NiCs medlemmar och Xenu vill ha levande kött och inte döda kött! ;)

On topic: mycket fina kartor där lime =)
 

DeletedUser

Guest
Hardstyle - du skola icke drista dig att tolka Xenu's vilja! =)
 

Rhyme

New Member
Reaktionspoäng
0
5f3200962839P99b8.jpg



1c3200964305P59a2.jpg





Phew, orkade inte mer än så.. geez, Kartor is hard. :D Orkar inte med fler stammar än så, blir så grötigt. Någon annan får fixa de delar som e kvar. t_t Och lite bättre än mina gärna, tack.
Trevliga områden det där dock.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Skulle man kunna få fram kartor, på top 10 stamamr i varje kontinent?:confused:.

Skulle uppskattas samt självuppdaterade:).
 

DeletedUser

Guest
Skulle man kunna få fram kartor, på top 10 stamamr i varje kontinent?:confused:.

Skulle uppskattas samt självuppdaterade:).

Finns några stammar som bara är på K55...

Karta över top 10 i K55

Färgerna:
~DFH~ = Vit
=J-A= = Blå
WES = Orange
VVVK55 = Ljusblå
Bysans = Lila
AOW = Grå
KFH = Lime
Elite + EliteB = Rödorange
P-E = Rosa
Sun = Svart
 

DeletedUser

Guest
jaha. men kan man inte göra så att man lägger upp 4 trådar angående K55, K54, K45, K44. och lägger upp en karta med top 10 stammar från den kontinenten och så kan man snacka om dom stammarna i de trådarna? lr är jag helt ute och cyklar?:p
 
Topp