Karta, top 10 - v3

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
ja men titta, jag som tänkte extra noga med att hålla isär er så blev det fel ändå :eek:
Fixar det när jag kommer hem :)
 

DeletedUser

Guest
Jag tror jag kan se en av mina byar mitt i smeten!

Grym karta, bra jobbat.
 

DeletedUser

Guest
Tycker en merge mellan Solace o Mash verkar vettig.. tror inte de stammarna kommer klara sig i längden på egen hand.

Solstammen, Svensk Tiger, whatever verkar rulla runt och bildar nya stammar, skyfflar runt sina medlemmar m.m. tecken på att deras krigande inte går så bra.

Tjekan dominerar norra delarna av kartan, räknar med att de kommer satsa på att växa där ännu mer. Annars ser ju WCW-familjen lockande att växa på, då dem är upptagna med NoD. Guldläge får jag säga.

LCN? Massiv stam, men verkar inte hålla kvalitet.. går samma väg som tigerstammarna.

Spindelstammen har gått från att vara en stam med relativt få medlemmar och god kvalitet till att bli en rejäl familj. Har riktigt gött med plats att växa i, kommer antagligen gå bra för dom. Tror inte Solace eller Mash har tid eller kraft över till att få stop på deras tillväxt.

Libre, en stam som väntar på att dö? Går segt..

VVV håller sitt område bra, men de har inte utrymme att svälla på, om de inte kan rå på DSS.

NoD ligger mitt i smeten, krigar nästan överallt och växer trots det. Riktigt tuff stam, frågan är bara om de inte förklarade för många krig.. de kanske inte orkar löpa hela linan ut.
 

DeletedUser

Guest
Vi förklarade faktiskt bara krig mot wcw och libre Odium :) Resten har skuttat in i kriget i tron att vi var ett lätt byte.
 

DeletedUser

Guest
Resten har skuttat in i kriget i tron att vi var ett lätt byte.

Du kunde inte duckat halvhjärtat så jag kunde fått skryta lite i det interna?

Taskmört! :D

Som sagt: Vi ställer upp på våra allierade. Det är inget man skall skämmas för.
 

DeletedUser

Guest
Du kunde inte duckat halvhjärtat så jag kunde fått skryta lite i det interna?

Taskmört! :D

Som sagt: Vi ställer upp på våra allierade. Det är inget man skall skämmas för.

Jag lovar att du ska få nobla en by av mig när det lugnat ner sig ;) Så kan du döpa den till:

w00t I killed Shike!
 

DeletedUser

Guest
Jag tror faktiskt inte att våra adelsmän får traska så långt. Har du testat att skicka adelståg, Acid? :confused:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp