Karta- Stammar som kommer lyckas bäst

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Här kommer en ny karta med de enda byarna som räknas:

stamkartahh8.jpg


Kartan visar också de byar i den här världen som är med när röster räknas.
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
öhh en karta där bara 1 stam finns med? känns väll lite onödigt att göra tkr jag.
 

DeletedUser

Guest
Det är kartan (på "subjektiva" top 1). Alla kartor som produceras bör innehålla folket av goda skäl. Denna bör ses som en slags fingervisning, åtminstone på vad som komma skall (dvs objektiva top 1) ;)

Den är huvudsakligen för internt bruk. Folket börjar bli "för stort" enligt spelreglerna, men demokratin kan aldrig bli för stor som vi alla vet.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
helt rätt ta inte med kartorna utan gör ni det tar jag bort de inlägg.
 

DeletedUser

Guest
Kommer ni utanför V3 med prat om stammar igen så låser jag tråden. kollade 3-4 sidor tillbaka och det mesta var bara spammat.
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
GAHHHHH VAD SA KRONANS? SKULLE NI HA MED KARTAN? NEJ!

back on topic...


finns här ingen snäll själ som känner sig behörig att göra en fin karta?:) vill se vart alla håller hus! =)
 

DeletedUser

Guest
Är det inte odemokratiskt att inte ta med resten av stammarna som finns?.

Det har inget med demokrati att göra.

Vill man ha med demokrati att göra bör man gå med i Folket mer eller mindre direkt. Eller dra igång val i sin stam. Utsikterna är goda. Vi halkar sakta ner på vår rätta plats i top 10.

Om din stam leds av sanna demokrater inser de att hålla val är det bästa alternativet. Samtidigt får man vara med på demokratiska världens top 10. :)
 

DeletedUser

Guest
Jag kan göra en karta (som ni vill ha den)... om Sherwood får 5000 av varje resurs :D
Ett mycket bra byte. Ni får gadda ihop er och samla era insamlingsbössor ;)

Jag kan tom göra en varje vecka (men med priser beroende på den lokala inflationen).
Frihetskampen behöver alla bidrag som går att få.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag kan göra en karta (som ni vill ha den)... om Sherwood får 5000 av varje resurs :D
Ett mycket bra byte. Ni får gadda ihop er och samla era insamlingsbössor ;)

Jag kan tom göra en varje vecka (men med priser beroende på den lokala inflationen).
Frihetskampen behöver alla bidrag som går att få.

NEJ!! kan du göra en ny karta nu elelr???
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Jag kan göra en karta (som ni vill ha den)... om Sherwood får 5000 av varje resurs :D
Ett mycket bra byte. Ni får gadda ihop er och samla era insamlingsbössor ;)

Jag kan tom göra en varje vecka (men med priser beroende på den lokala inflationen).
Frihetskampen behöver alla bidrag som går att få.


eller gör vi såhär.. du är ju inte så långt ifrån mig och ge oss en karta så slipper jag börja farma dig :)

Puss
 

DeletedUser

Guest
jag skulle gärna göra en snygg karta men min dumma brosa har andra datorn hela tiden och där har jag photoshop:mad:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp