KACM vs TR

*TheExiCuter*

Member
Reaktionspoäng
0
hahaha

Hehe vi är tysta små troll som kan kriga när vi får en yxa i handen och en kall läsk i den andra



HAHAHA de måste ju vara dagens skämt !!!

du säger att ni är små troll som kan Kriga när ni har Yxan i handen osv.. :eek:

Hur kommer det sig då att ni inte vet hur man Bygger Off / deff byar...

dom attackerna jag sj har fått av er på mig har haft 15k yx och 100 Lk :rolleyes:

samt så Blandar ni off med Deff :)

ska Ta och Lära er en sak

Off
Yx
Lk
Kattapulter
:rolleyes:

samt så köttar jag sönder en av era spelare just nu, och något Försvar har han dock inte :) För han är oxå en Blandare,
så troll ah de är vad ni är :awsm:
Krigare Njaaah men kanske om några År :D


P,s 6-0 till mig :cool:
 

DeletedUser

Guest
ska Ta och Lära er en sak

Off
Yx
Lk
Kattapulter
:rolleyes:

samt så köttar jag sönder en av era spelare just nu, och något Försvar har han dock inte :) För han är oxå en Blandare,
så troll ah de är vad ni är :awsm:
Krigare Njaaah men kanske om några År :D


P,s 6-0 till mig :cool:

då vill jag ta äran och Lära DIG nånting murbräckor funkar ochså som off :eek:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
samt så köttar jag sönder en av era spelare just nu, och något Försvar har han dock inte :) För han är oxå en Blandare,
så troll ah de är vad ni är :awsm:
Krigare Njaaah men kanske om några År :D


P,s 6-0 till mig :cool:

Av det jag sett dig när du skickade mot oss. Var ju mkt sämre..Ge dig på mig så ska vi se om du klarar av att ta en by.

Men du vågar väl inte gå på större utan måste gå på mindre spelare..Du skulle väl inte ens klara en som är jämnstor :D

Skulle nog säga att du lär aldrig bli en krigare med dina kassa byar, jag har sett rapporterna :p

Var väl nån rapport där du bara skickade 15 k yx rätt in i döden utan murisar :rolleyes:

Btw. Mkt att skryta med att gå på en spelare med 100k
Du är så stolt va att klara av att ta byar ifrån en som är så liten. Jag trodde faktiskt bättre men du slår ju alla rekord, skryter över att plocka en spelare på 100k.

Kom tillbaka när du har bevisat att du kan kriga.
 
Senast redigerad av en moderator:

*TheExiCuter*

Member
Reaktionspoäng
0
som sagt

som jag har sagt tidigare jag kommer att Plocka er En efter En :rolleyes:

du säger att jag skickade 15k yx utan murisar, stämmer dock inte eftersom jag inte tillverkar 15k yx i en by.

jag Köttar sönder en av era spelare på 100k ja, men de blir ju roligare eftersom dom som är Mindre Än mig har Moralen med sig, Blir mer Power i Byxorna då =)
sen så är de ju Krig då ska alla Röda Prickar innom Min Syn Bort...

Jag kommer till dig oxå lilla du, dig kan ju inte vara allt för Jobbig att sänka,

samt så var de ni i TR som Förklarade Krig mot Min lilla stam :D och ändå är det jag som ÄGER er !!!!!:awsm:


Lojalitet: Sjunkit från 24 till -4

6-0 Till Exi :rolleyes:
 
Topp