KACM vs TR

DeletedUser

Guest
Då TR Har varit oförsämda mot alla dom ser så anser vi i KACM att dom ska få smisk, Därför så förklarar vi KRIG mot TR.

Let the slaughter begin :)
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Hahahahahaha.... Sorry, men ni tycker det är nödvändigt att fortsätta på denna värld med nya krig bland små stammar? Demons är redan vinnare :p Har dem inte splittras under alla krig och med-/motgångar så kommer dem nog inte göra det bara sådär heller. Och T*on familjen/WC är uträknade som oss andra. :)

Så grattis Demons! Dock en bit kvar till endgame...
 

DeletedUser

Guest
ajdå...... jag som inte vill lyfta en täljd pinne mot TR :/ hoppas ni klarar er uttan er allierad? :D
 

xonicen

Member
Reaktionspoäng
0
Hahahahahaha.... Sorry, men ni tycker det är nödvändigt att fortsätta på denna värld med nya krig bland små stammar? Demons är redan vinnare :p Har dem inte splittras under alla krig och med-/motgångar så kommer dem nog inte göra det bara sådär heller. Och T*on familjen/WC är uträknade som oss andra. :)

Så grattis Demons! Dock en bit kvar till endgame...

Det är svårt att få bort Demoner ;)

Och det är väll roligt att små stammarna startar ett krig någon gång.
 

DeletedUser

Guest
hahahahaaa...
Det här var den roligaste sk krigsförklaringen på länge :D

Jag behöver väl inte säga var min lojalitet i frågan står :awsm:

GO TR!!!!
 

DeletedUser

Guest
Då TR Har varit oförsämda mot alla dom ser så anser vi i KACM att dom ska få smisk, Därför så förklarar vi KRIG mot TR.

Let the slaughter begin

På vilket sätt har vi i TR varit oförskämda :confused:
 

xonicen

Member
Reaktionspoäng
0
Vilken offensiv :)

Side 1:
Tribes: TR
Players:

Side 2:
Tribes: KACM
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 2
Sida 2: 8
Skillnad: 6

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 1
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 13,442
Sida 2: 24,525
Skillnad: 11,083

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 370
Skillnad: 370

chart
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Skulle tro att Tr inte sätt krigsförklaringen ännu? för när TR väl kommer igång så kör dem på ganska bra :) iaf av det jag sätt..
 

DeletedUser

Guest
Hmm skulle tro att man kan få igång Wonderbarken till samma grad som i sommras :D

Lär väl ställa in mig i kontot igen. Men detta ger mig tillfälle att rätta till efter den som satt. Ge mig några veckor så ska adlarna springa som aldrig förr. Har ju bara 130 adel att slösa bort :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Edit. Fel post
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp