Kärlekstråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Åh, jag fick vara först att skriva något på alla hjärtansdag!

Kärlek till ALLA (även S.I.B pga en eller annan anledning)

<3<3<3
:*:*:*
 
Reaktionspoäng
0
Puss och Kram på er alla underbara spelare på v21 <3 Hoppas ni får en underbar alla hjärtans dag. med mycket kärlek. <3

en massa illriga pussar och kramar från mig till er.
 

DeletedUser

Guest
Detta var den bästa alla hjärtans dag presenten man kunde ha fått, tack så mycket RapiDoodle! <3
(vi får nog stryka dig från alla milstolpar också då man inte kan ha en person som fuskat uppskrivet där)

MÅNGA PUSSAR OCH KRAMAR :*
 

DeletedUser

Guest
Som Anything skrev, best gift evaah.

Detta gjorde verkligen min dag, bort med all ära Rapi kontot har fått! Tack nick!
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vill önska alla en god alla hjärtans dag :)

Kärlek till OBEY för att de orkat stå ut med oss så pass länge!

Kärlek till min stam OnC som aldrig vilar. <3 Kärlek till Mary Jane. Kärlek till mig själv.

Kärlek till Mesut.

Kramar!
Start
 

DeletedUser

Guest
kärlek till Wadman som äntligen spelar tw igen efter en vecka i sälen. Jäkla skönt att inte behöva sitta med allt själv dygnet runt, så en extra massa kärlek till dig idag!

Även en massa kärlek till LoL, OBEY & N.O som säger jag är såå kass, lyckades hålla kontot i liv och plusgående trots att jag va ensam. Love you guys aswell :*
 
Reaktionspoäng
0
kärlek till Wadman som äntligen spelar tw igen efter en vecka i sälen. Jäkla skönt att inte behöva sitta med allt själv dygnet runt, så en extra massa kärlek till dig idag!

Även en massa kärlek till LoL, OBEY & N.O som säger jag är såå kass, lyckades hålla kontot i liv och plusgående trots att jag va ensam. Love you guys aswell :*



Jaude nicoo du får nog lugna dig lite så att du inte göra en v14 Repris :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp