Kärleksförklaring till D-P

DeletedUser

Guest
Ja för länge länge sedan så fanns det en stam som hette Hire, denna fina lilla stam avslutades som många av er vet, vi är dock ett fåtal medlemmar kvar som numera kör i stammen sexy.
som en del vet så har sexy valt att stödja D-P defensivt i deras krig, och för att vidare bygga på det förhållandet D-P och Hire/sexy engång i tiden hade som vi begge vårdade fint.
D-P denna är till er: sexy love D-P

och med denna vackra låt så fullbordar nu sexy sitt förhållande med D-P och kommer låta sina yxor hagla över Mori
ikväll dansar vi på borden imorgon är det blodigt allvar om vi inte får för oss bland alla cocktails och vackra kvinnor att köra redan ikväll den som väntar får se vi vet inte
 

DeletedUser

Guest
Detta är något av det vackraste mina ögon skådat sen jag såg anna book i kort kort!
Att en stam delar ut en kärleksförklaring så till oss är mer än vad man kunnat drömma om.
Sen att dom är SEXY är dessutom ett plus i kanten.

Mina ben viker sig likt gräslök i vinden.
Mitt inre sprudlar och bubblar av glädje som efter en stadig brakmåltid bestående av bruna bönor och sauerkraut.
 

DeletedUser

Guest
Helt underbart ! I love you all!

Kyssar och kramar till er alla <3 :awsm:
Jag står för drinkarna ikväll, nu dansar råttorna på bordet!
 

DeletedUser

Guest
OMG ÄLSKART!!!!!! DOLMERO du är hjärtligt välkommen till min by ;) rawr sätt på den låten bara :p
 

DeletedUser

Guest
Appropå att gangbanga 2 gamla HIRE som ensamma kämpar mot 5-6 från D-P och inte skulle ha förlorat :) Nobelt och sabla modigt :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Appropå Gamla fina HIRE som drevs av Dolmero the Brave (förvisso på ett annat konto) (vetifasen om det är tillåtet egentligen ?? ;), så var det den överlägset mest misskötta stammen i TW:s historia. I stort sett alla vantrivdes.. Här fanns supersköna lirare varav några nu är i Sexy, någon i D-P och några i domdom och MORI, och alla förutsättningar fanns ... men.. men. Vi saluterar ditt ånyo geniala beslut Dolmero/Moikanen/Odin81 eller vad man ska kalla dig :)
 

DeletedUser

Guest
Appropå Gamla fina HIRE som drevs av Dolmero the Brave (förvisso på ett annat konto) (vetifasen om det är tillåtet egentligen ?? ;), så var det den överlägset mest misskötta stammen i TW:s historia. I stort sett alla vantrivdes.. Här fanns supersköna lirare varav några nu är i Sexy, någon i D-P och några i domdom och MORI, och alla förutsättningar fanns ... men.. men. Vi saluterar ditt ånyo geniala beslut Dolmero/Moikanen/Odin81 eller vad man ska kalla dig :)

intressant att du kallar mig för dessa namn då jag faktiskt enbart har ett nick och det är dolmero vad våran förra ledare odin81 gör vet jag ej senast jag hörde något från han så spelade han på grepolis, sen att jag fortfarande pratar med han på skype ibland när han är online är en annan sak
 

DeletedUser

Guest
D-P älskar er och även Tor72 gört, så välkommen in i värmen, låten är stört skön också så ett till + för den prova hela hans album en del bra finns :)

Mori kommer att vara lyckliga och sova gott när deras TW tid går till slutet<3:awsm:
 

DeletedUser

Guest
intressant att du kallar mig för dessa namn då jag faktiskt enbart har ett nick och det är dolmero vad våran förra ledare odin81 gör vet jag ej senast jag hörde något från han så spelade han på grepolis, sen att jag fortfarande pratar med han på skype ibland när han är online är en annan sak

Detta kanske inte är en sak för diskussion på externa forumet :)
 

DeletedUser

Guest
Men det Nobla budskapet "yxorna ska falla" sved betänkligt i mina ögon

Vet hur du tänker, men man kan faktist se det på 2 sätt... Att yxorna faller över MORIs byar och tar dem elr att Yxorna faller vid murarna hos er... :)

Förstår helt dina synpunkter Söder och jag delar mycket med dig, det vet du. Men tror inte riktigt just diskussionen är värd att ta här direkt...
 

DeletedUser

Guest
Riktigt så Nennes.. Fast innehållet står jag fast vid även om forumet för mitt inlägg är udda.. Ibland tvingas man in i saker man inte önskar..eller hur ;)
 

DeletedUser

Guest
See your Point... Men ta den diskussionen med Personerna inblandat ing istället...
 

DeletedUser

Guest
Mina älsklingar krigar <3<3<3 Lycka till, jag finns alltid som moralisk stöd :)
 
Topp