Kära Örebroare...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
haha LCN är fega men alla har väl glömt det?:eek:.Kommer ni inte ihåg mot utbrytanra ur LCN då ST-2 och dem kriga vad händer då jo då kommer primadonnerna LCN och tar lite byar när de är säkert... men anfaller de nånsin först?nää aldrig.fattar inte hur alla kan digga denna internadling stam samt vi anfaller när det inte är farligt stam.Tror fan jag kan spy på dem:(

Attackerar aldrig först? Gick vi inte på DVH? Som dessutom var dubbelt så stora? Självklart tänkte inte LCN sitta bredvid och förlora alla -U.S- byar bara sådär och kriget var dessutom planerat sedan långt innan, antingen hade vi ett avtal med -ST2- eller så hann de bara före med sin krigsförklaring, kommer inte ihåg vilket. Sedan har ju stammen förändrats också, minskats och förbättrats, och det har vi nog mycket att tacka -U.S- för, tack vara dem kunde vi fixa ordning i leden och bli av med alla familjestammar och bli en rätt välfungerande krigstam om jag får säga det själv.

"haha LCN är fega men alla har väl glömt det?" Precis, glömt det, för att vi inte är fega, råkade bara vara så att förr hade vi dels en annan ledning och vad som försigick i den ledningen vet jag inget om, säger därför inget om det, och sedan hade vi helt enkelt massa internadling att göra för att folk slutar, inte kan man väl kriga när halva stammen är inaktiv?? Klart man måste internadla.

Detta är lite barnsligt tycker jag. Lite det här du gjorde det och det då och då. "Jag tänker inte hjälpa dig för att för 6 månader sen orkade du inte hjälpa mig att städa spisen". Väx upp! Det förflutna tillhör det förflutna, och ser inga särskilda fel i LCNs agerande.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ok det är den där PIIIP Soulis som pajja allt den jvla apan kom FN från röven
 

DeletedUser

Guest
Men är det inte gamla general vårtsvin som hittat tillbaks för att spy lite galla på LCN, en bitter spelare som gav upp för att han inte pallade trycket..

Du kan kalla oss vad du vill, vi bryr oss inte... vi har skitkul och du är bara sur för att vi adlade ut dej..hehe
Och svårt va det inte

haha jag sluta CSS<3 är mycket roligare<3
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: LCN
Players:

Side 2:
Tribes: NwcwMA nWCWKa nWCW-K
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 143
Sida 2: 545
Skillnad: 402

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 71
Sida 2: 1
Skillnad: 70

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,277,989
Sida 2: 4,953,905
Skillnad: 3,675,916

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 676,396
Sida 2: 8,801
Skillnad: 667,595

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: LCN
Players:

Side 2:
Tribes: NwcwMA nWCWKa nWCW-K
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 143
Sida 2: 545
Skillnad: 402

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 71
Sida 2: 1
Skillnad: 70

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,277,989
Sida 2: 4,953,905
Skillnad: 3,675,916

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 676,396
Sida 2: 8,801
Skillnad: 667,595

image.php


Tycker denna är Rätt missanvisande .. Här inne sitter det Folk som slår sig på Bröstet o tycker " Oj Satan vad bra vi är "speciellt folk ifrån Lcn .. Ni kanske tar mycket Byar ... Men det är inte för att ni är Duktiga Krigare , Utan Mer för att NwcwMA nWCWKa nWCW-K slåss Ifrån Precis Alla håll o Kanter just nu ... Det Är Mash,-St2-Zaxa-corian Mfl....Och stora LCN som slår sig på Bröstet "Titta Hur stor Jag er " :) När dessa Andra stammar skickar rens på rens på rens så att ni kan bara gå in o adla er fram ----- "Bra jobbat Lcn -- Så Tacka inte er själva för att ni tar byar utan Vänner skickar rens åt er -----> Vill Bara säga Att Högmod går före fall ---Kanske nått ni ska fundera innan ni slår er själva på Bröstet....
 

DeletedUser

Guest
Tycker denna är Rätt missanvisande .. Här inne sitter det Folk som slår sig på Bröstet o tycker " Oj Satan vad bra vi är "speciellt folk ifrån Lcn .. Ni kanske tar mycket Byar ... Men det är inte för att ni är Duktiga Krigare , Utan Mer för att NwcwMA nWCWKa nWCW-K slåss Ifrån Precis Alla håll o Kanter just nu ... Det Är Mash,-St2-Zaxa-corian Mfl....Och stora LCN som slår sig på Bröstet "Titta Hur stor Jag er " :) När dessa Andra stammar skickar rens på rens på rens så att ni kan bara gå in o adla er fram ----- "Bra jobbat Lcn -- Så Tacka inte er själva för att ni tar byar utan Vänner skickar rens åt er -----> Vill Bara säga Att Högmod går före fall ---Kanske nått ni ska fundera innan ni slår er själva på Bröstet....

Dock är resultatet detsamma. WCW förlorar byar på löpande band.
 

Boriotto

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker denna är Rätt missanvisande .. Här inne sitter det Folk som slår sig på Bröstet o tycker " Oj Satan vad bra vi är "speciellt folk ifrån Lcn .. Ni kanske tar mycket Byar ... Men det är inte för att ni är Duktiga Krigare , Utan Mer för att NwcwMA nWCWKa nWCW-K slåss Ifrån Precis Alla håll o Kanter just nu ... Det Är Mash,-St2-Zaxa-corian Mfl....Och stora LCN som slår sig på Bröstet "Titta Hur stor Jag er " :) När dessa Andra stammar skickar rens på rens på rens så att ni kan bara gå in o adla er fram ----- "Bra jobbat Lcn -- Så Tacka inte er själva för att ni tar byar utan Vänner skickar rens åt er -----> Vill Bara säga Att Högmod går före fall ---Kanske nått ni ska fundera innan ni slår er själva på Bröstet....

Kan du ta fram ett inlägg från denna tråd där en LCN:are "slår sig för bröstet"..? Själv hittar jag inte något.. Samt varför skulle statsen vara missvisande..?

"När dessa Andra stammar skickar rens på rens på rens så att ni kan bara gå in o adla er fram ----- "Bra jobbat Lcn -- Så Tacka inte er själva för att ni tar byar utan Vänner skickar rens åt er"

Killen med koll ser jag :cool:
 

Boriotto

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: LCN
Players:

Side 2:
Tribes: nWCW-K nWCWKa NwcwMA
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 53
Sida 2: 7
Skillnad: 46

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 447,159
Sida 2: 67,271
Skillnad: 379,888

image.php
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Om vi inte förlorade byar så borde det vara likvärdigt med att Kuwait efter 20 minuter kunde erövra världen utan kärnvapen.

Om ingen redan noterat detta så är vi för stunden denna världs ”target”, vilket innebär att merparten av denna världs stammar har oss som fiender.

Att diskussionen då kommer upp om vi antingen vinner eller förlorar byar borde då istället vara varför VÄRLDEN inte KAN ta fler byar från oss!

Att vi dessutom stod med ryggen öppen när kriget kom och ALLA hade fri passage in från dag 1---ja då borde ni istället ifrågasätta dem som står på motståndarsidan!?

Ge oss den kredit vi förtjänar istället, för att kunna stå emot denna totalt övermäktiga styrka som varje minut strömmar in genom våra gränser...

Antagligen är detta för mycket begärt då de flesta verkar ha huvudet ”so far up someones arse”

sorry for that.... men för många vet för lite för att överhuvudtaget kunna uttala sig!
 

DeletedUser

Guest
Okej, först och främst, sluta med IRL-jämförelserna... INGEN kan erövra världen med eller utan kärnvapen på 20 minuter, tog väl ca 12 timmar innan USA fick träff på Hiroshima? Och man erövrar inte världen med kärnvapen, man förstör världen med kärnvapen.

Självklart bör ni förlora byar och det gör ni juh också ;). Kredit ger jag ingen förrän kriget är slut.
 

DeletedUser

Guest
@ Motox

Ni har ju faktiskt inte heller varit kända för att dela ut kredit när ni varit den totalt övermäktiga sidan i tidigare krig.
Så jag förstår inte varför ni förväntar er applåder när ni brukar vara dem som kastar tomater.
 

DeletedUser

Guest
Vilka är det som brukar kasta tomater? :rolleyes:

Vad jag vet så är det vi i wcw som alltid, jämnt och ständigt, får tomater kastade på oss, och inte tvärt om :p
 

DeletedUser

Guest
Visst får ni en del tomater på er, men låtsas inte som om ni inte brukar vara lika goa tomatkastare själva.
 

DeletedUser

Guest
Visst får ni en del tomater på er, men låtsas inte som om ni inte brukar vara lika goa tomatkastare själva.

Fråga deus och alla våra andra beundrare ;)

Visst, vi slänger tillbaka en och annan rutten frukt, men vi får desto fler att ducka för :p
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Visst, det finns ju folk i WCW som kastar, kan inte förnekas. Men jämfört med många andra stammar är det väldigt få.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp