K¤O¤L upplöst

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Kanske inte enligt dig, men vi prata om det inatt, och det lät bra då.
Tyvärr vet du inte vem jag är, och det ska du faan inte veta heller.
Så du kan vara tråkig.
Noo U.


Och vad har adoptivbarn att göra med K¤O¤L?? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Nooo :( Aja bra spelat av alla i K¤O¤L. Hoppas man får se några fler av er i andra världar lr hos mig på partajj :D
 

DeletedUser

Guest
Ett bra sätt att döda servern på detta, misstänker att detta görs endast för att admins har behandlat er orättvist i era ögon ?


Fast, man föredrar ju att adla barbarer än jobbiga krigsbyar under sommaren, det får man väll erkänna ;)
 

DeletedUser

Guest
upp som en sol, ned som en pankaka. Fail på er pojkar och flickor :)
 

DeletedUser

Guest
Ett bra sätt att döda servern på detta, misstänker att detta görs endast för att admins har behandlat er orättvist i era ögon ?


Fast, man föredrar ju att adla barbarer än jobbiga krigsbyar under sommaren, det får man väll erkänna ;)

Respect till ER i TCO... Bra jobbat Raggen, tummen upp.


"Det är inte vi som har admins på speeddial på msn."
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt attt Kol lägger skorna på hyllan trodde dem skulle ge lite motstånd iaf därför jag gick in i krig mot dem för att få lite motstånd. Den ända som gav mig lite motstånd kändes det som var Ebolas heder till han. synd bara att han blev lite ivrig bara vi hade nog kunnat haft en härlig fajt om han inte blivit bannad:/
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Har redans sagt till om det i andra trådar men jag får göra det igen tydligen.

Har ni kritik mot att vi bannar spelare som fuskar och att vi utdelar bestraffningar för det så får ni ta det via supportsystemet och inte här på forumet.

Hittar jag regelbrott så agerar jag efter det, detta även om spelaren var medlem i K¤O¤L. Att ni sedan anser att reglerna inte gäller för er så är det er ensak.

Tråden låses och detta ämne är nu avslutat. Har ni mer att framföra så använd supportsystemet.

Geschlossen.


edit
Det är mot forumreglerna att kringå ett forumban genom att posta med en annan spelares konto.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp