K¤O¤L och RoS-R Krigen

DeletedUser

Guest
Inte över

Side 1:
Tribes: K¤O¤L ROS-R
Players:

Side 2:
Tribes: TFB TCO Bringt 4-Ic3
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 145
Sida 2: 108
Skillnad: 37

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 52
Sida 2: 41
Skillnad: 11

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,380,095
Sida 2: 881,301
Skillnad: 498,794

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 479,651
Sida 2: 387,645
Skillnad: 92,006

image.php



Inte är det något fel val av K¤O¤L??:confused:
 

DeletedUser

Guest
oikj

Side 1:
Tribes: K¤O¤L ROS-R
Players:

Side 2:
Tribes: TFB TCO Bringt 4-Ic3
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 234
Sida 2: 159
Skillnad: 75

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,197,911
Sida 2: 1,501,571
Skillnad: 696,340

image.php

;)



Och så klart så kickar TFB ic3 för och inte förlora byar på tw-stats..
 
Senast redigerad av en moderator:

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Awaer lilla...
HAN mena ju att gå emot TCO. daaah.
(snabbstatestik :D)
Side 1:
Tribes: TCO Bringt

Side 2:
Tribes: K¤O¤L ROS-R


Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:
Sida 1: 141
Sida 2: 74
Skillnad: 67
 

DeletedUser

Guest
???

Awaer lilla...
HAN mena ju att gå emot TCO. daaah.
(snabbstatestik )
Side 1:
Tribes: TCO Bringt

Side 2:
Tribes: K¤O¤L ROS-R


Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:
Sida 1: 141
Sida 2: 74
Skillnad: 67

Inget menat mot TCO, ni kämpar ju bäst av alla i detta krig men jag tycker man måste få räkna med alla som ingår i kriget..
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Inget menat mot TCO, ni kämpar ju bäst av alla i detta krig men jag tycker man måste få räkna med alla som ingår i kriget..

Självklart.
Men mena bara att Beaver mena att dom valde fel att gå emot oss, dom andra stammarna är inte vårt krig men egentligen så är dom det :D
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Inget menat mot TCO, ni kämpar ju bäst av alla i detta krig men jag tycker man måste få räkna med alla som ingår i kriget..

Som det står i första inlägget, man får välja vilka stammar / spelare man vill visa upp i statsen sålänge det har med K¤O¤L eller RoS-R att göra.
 

DeletedUser

Guest
Inget menat mot TCO, ni kämpar ju bäst av alla i detta krig men jag tycker man måste få räkna med alla som ingår i kriget..


Vart fick du luft ifrån? Ta och kryp tillbaks i det hålet du kom ifrån. Vi dödade RoS-R tillsammans med K¤O¤L som också gick på er, nu har ni tagit deras sida och försöker sola er i deras glans, glöm det grabben! Här har du statistiken mellan TCO och RoS. Sen att ni nu tar K¤O¤L's sida i kriget, det förstår jag verkligen inte, men även ni kommer ju att dö ut, sanna mina ord!

Side 1:
Tribes: TCO
Players:

Side 2:
Tribes: ROS-R RoS
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,086
Sida 2: 220
Skillnad: 866

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9,627,628
Sida 2: 1,460,016
Skillnad: 8,167,612

image.php


POW! RIGHT IN THE KISSER
 

DeletedUser

Guest
DO, 20 - Det fanns ju lite alternativ, men ni valde det sämsta :(

Bäste Beaver

Jag måste hålla med blixsten, det fanns inte så många värdiga motståndare till KOL, med all respekt! Jag vet att ni är vassa krigare då jag själv varit med i TCO. Men efter månader av internadlingar och värld 2 liknade mest SIMS så var iaf jag färdig att gå Grå. Sen händer en massa saker och mycket går fel för oss, men det är inget vi kan ändra på nu. Men att vi sen blir gangbangade av alla, våra allierade, andra åskådare som ser chansen är betungande och det känns inte som en jämn fight längre. Att Bringt skulle stötta Er det visste vi redan från början...
Jag kan delvis förstå Canza att han tappade, men tråkigt då jag nu är ensam i syd och har bara rött runt om mig :rolleyes:
Om vi fick köra endast mot Er så tror jag att vi hade fått ett roligare spel på båda sidor. Men vi skall inte lasta er för att alla andra joina in på er sida i kriget och vill vara med på en gangbang, det är inte ert fel, men det blir en David mot Goliat :)

Sen vill jag ge en eloge till Bringt som är vassa krigare, det har varit tufft för mig att klara Era attacker också. Och sen gillar jag er inställning i detta kriget, det hedrar er.

LM
 

DeletedUser

Guest
Bäste Beaver

[...] Men att vi sen blir gangbangade av alla, våra allierade, andra åskådare som ser chansen är betungande och det känns inte som en jämn fight längre. Att Bringt skulle stötta Er det visste vi redan från början...
[...]
Om vi fick köra endast mot Er så tror jag att vi hade fått ett roligare spel på båda sidor. Men vi skall inte lasta er för att alla andra joina in på er sida i kriget och vill vara med på en gangbang, det är inte ert fel, men det blir en David mot Goliat :)

Jag har fått för mig att vi redan var färdiga med diskussionen angående gangbang eller ej gangbang.
K¤O¤L + Ros-R = runt 197,707,398 poäng
TCO + Bringt + TFB + 4-Ic3 = runt 214,076,224 poäng
Inte så ojämnt ändå när det kommer till poäng. Men om vi tittar på spelare?
K¤O¤L + Ros-R = 93 spelare
TCO + Bringt + TFB + 4-Ic3 = 90 spelare

Jämnare kan det väl ändå inte bli när det handlar om så stora stammar?

Lägger till lite statistik när jag ändå håller på:

Side 1:
Tribes: K¤O¤L ROS-R
Players:

Side 2:
Tribes: TCO Bringt 4-Ic3 TFB
Players:

Totalt antal poäng:

Sida 1: 197,707,398
Sida 2: 214,076,224
Skillnad: 16,368,826

image.php


Antal spelare:

Sida 1: 93
Sida 2: 90
Skillnad: 3

image.php


Totalt antal byar just nu:

Sida 1: 20,038
Sida 2: 21,804
Skillnad: 1766

image.php
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Om man bara kollar på TCO och Bringt mot K¤O¤l och ROS-R så talar statsen sitt språk, men att sedan TFB osv. går med och de blir av med byar drabbar fortfarande inte TCO och Bringt, då de fortsätter att adla byar i rasande fart :)

Men men, som någon sa, statsen visar det som man tar med i den :)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: TCO Bringt
Players:

Side 2:
Tribes: K¤O¤L
Players:

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 709
Sida 2: 356
Skillnad: 353

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6,859,625
Sida 2: 3,368,281
Skillnad: 3,491,344

image.php
 

DeletedUser

Guest
Tack

Vart fick du luft ifrån? Ta och kryp tillbaks i det hålet du kom ifrån. Vi dödade RoS-R tillsammans med K¤O¤L som också gick på er, nu har ni tagit deras sida och försöker sola er i deras glans, glöm det grabben! Här har du statistiken mellan TCO och RoS. Sen att ni nu tar K¤O¤L's sida i kriget, det förstår jag verkligen inte, men även ni kommer ju att dö ut, sanna mina ord!

Käre Beaver, Tack för dem statsen, så du vet så har en rymddräckt som pumpar ut luft till mig;)

Och förresten så är RoS-R inte döda.. t.om MR lever fortfarande:rolleyes:

Och om dina stats stämmer så kämpade vi i alla fall emot lite, 1/5 del av vad ni plockade plockade vi. Det låter inte så bra i sig, men med tanke på att ni är 4 gånger så stora måste det vara okej:eek:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Käre Beaver, Tack för dem statsen, så du vet så har en rymddräckt som pumpar ut luft till mig;)

Och förresten så är RoS-R inte döda.. t.om MR lever fortfarande:rolleyes:

Och om dina stats stämmer så kämpade vi i alla fall emot lite, 1/5 del av vad ni plockade plockade vi. Det låter inte så bra i sig, men med tanke på att ni är 4 gånger så stora måste det vara okej:eek:

Det stämmer att vi ÄR 4 gånger så stora som er nu, men det är ju för att en jäkla massa av er medlemmar antingen har blivit barbarer (Kabben m.m.) och att K¤O¤L blivit en flykting förläggning för ex. RoS/RoS-R spelare, andra från RoS har gått till Solace vilket är helt okej och sanktionerat av oss ;)

Finns säkert någon twstats snubbe som kan dra fram exakt hur mycket det skiljde mellan RoS och RoS-R kontra TCO när kriget startade, själv har jag inte riktigt orken att dra fram den statistiken, men jag vet att ni hade två ganska så stora stammar varav en är helt utrotad.
 

DeletedUser

Guest
Ros

Finns säkert någon twstats snubbe som kan dra fram exakt hur mycket det skiljde mellan RoS och RoS-R kontra TCO när kriget startade, själv har jag inte riktigt orken att dra fram den statistiken, men jag vet att ni hade två ganska så stora stammar varav en är helt utrotad.

Om du vill ha lite mer statistik om RoS så är 75% av RoS K¤O¤L spelare eller interadlade av k¤O¤l, du kanske inte hängde med när K¤O¤L gick upp på första plats ;) en merge kallas det

Visst vi var lite större då, men då måste man också räkna dem 400 barbarian byarna ni fick från kabben :) Han vart grå precis när kriget började:D perkeft timing
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Om du vill ha lite mer statistik om RoS så är 75% av RoS K¤O¤L spelare eller interadlade av k¤O¤l, du kanske inte hängde med när K¤O¤L gick upp på första plats ;) en merge kallas det

Visst vi var lite större då, men då måste man också räkna dem 400 barbarian byarna ni fick från kabben :) Han vart grå precis när kriget började:D perkeft timing

Och vi började adla redan innan han blev grå... Så ni slapp ju ha med dem byarna i statsen...
 

DeletedUser

Guest
Om du vill ha lite mer statistik om RoS så är 75% av RoS K¤O¤L spelare eller interadlade av k¤O¤l, du kanske inte hängde med när K¤O¤L gick upp på första plats ;) en merge kallas det

Visst vi var lite större då, men då måste man också räkna dem 400 barbarian byarna ni fick från kabben :) Han vart grå precis när kriget började:D perkeft timing

Om det var en merge är ni ju större än oss, förstår inte riktigt ditt resonemang.
 
Reaktionspoäng
0
Alla mumlar enligt mig :D Svårt att få riktiga stats i dessa konstiga krig måste jag säga då så många stammar är inblandade lite här och var. :confused:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TCO
Players:

Side 2:
Tribes: K¤O¤L
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 216
Sida 2: 15
Skillnad: 201

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,076,528
Sida 2: 148,159
Skillnad: 1,928,369

image.php
 
Topp