K¤O¤L det var kul så länge det varade

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Kan garantera att ingen från K¤O¤Ls ledning kommer att skylla på gangbangen som vi nu själva orsakar.
Förstår inte varför så många förståsigpåare ska behöva spy galla över nåt de inte vet det minsta om.

Tack Hoaa för hur du uttrycker dig,har dig kvar bland de spelare man fortfarande respekterar,det inkluderar även de flesta TCO spelare,även fast vissa har en förmåga att överdriva vissa saker de senaste veckorna.

Till alla som tror sig veta allt om oss och hur mycket vi suger,tror ni på allvar att flertalet av K¤O¤Ls spelare fortfarande spelar seriöst??

Kan egentligen bara tala för mig själv,är den första att erkänna mig totalt besegrad av TCO(och Bringt).
Ger jag upp för lätt?? Förmodligen!
Istället för att prata om hur mycket vi suger så ägna er istället en tanke åt hur bra TCO är,jag är trots detta nöjd med valet att ha testat istället för att ha ägnat ett helt år av att ta "lätta" stammar.

Till sist,tack för mig i denna värld.Har varit en väldigt rolig tid.


Kan bara instämma med Beaver.
Skönt att höra vettiga uttalande i forumet, det händer ju inte var dag.
Ha de gött. Vi får göra upp vår lilla RoS dispyt på nån annan värld nån annan gång. =)
 

DeletedUser

Guest
men en 98h fejk klarar du av :)?

fake... det är snabba gösta ju. han accelererar ju närmre han kommer.
du kommer inte att hinna blinka innan han slått ut 4 av dina byar av bara tryckvågen från den kraft han släpper lös.

hmm, nu tappade jag en by till sunflower... en av dina byar.
ska jag ta tillbaka den eller ska du?

solflickan ska inte ha den iaf
 

DeletedUser

Guest
e det k64 då?
Ge mig lite Bb-koder till KOL byar som ska internadlas så skaffar ja mig ett litet kluster hos dig. Ge mig 2veckors bygg sen kör vi

oj, det var inte en liten förfrågan det. vad tror du stammen säger då.
kan vi smyga med det. Du tar en by och jag deffar den och låtsas attackera den istället. (får fejka lite rapporter till det interna).
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
oj, det var inte en liten förfrågan det. vad tror du stammen säger då.
kan vi smyga med det. Du tar en by och jag deffar den och låtsas attackera den istället. (får fejka lite rapporter till det interna).

Vi skulle kunna smyga med de. Men då skulle vi nog inte sagt de här.
Men jag tror säkert att de finns lite byar till mig i KOL. Dem har en reko ledning.
=)
 

DeletedUser

Guest
Vi skulle kunna smyga med de. Men då skulle vi nog inte sagt de här.
Men jag tror säkert att de finns lite byar till mig i KOL. Dem har en reko ledning.
=)

det vete tusan det. har hört att rådet är ganska puckade...
men vi kanske kan lura dom.
Om du tar på dig en peruk så kanske du kan låtsas att du är ebolas...
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
det vete tusan det. har hört att rådet är ganska puckade...
men vi kanske kan lura dom.
Om du tar på dig en peruk så kanske du kan låtsas att du är ebolas...

Japp så får de bli.
Antingen de eller så gör ja ett försök på långskott, kanske kan adla mig en by eller två av dig om du inte e vaken. Ja ska testa. Ska bara avrätta folket i k52 som envisas om att ta mina byar.
 

DeletedUser

Guest
Japp så får de bli.
Antingen de eller så gör ja ett försök på långskott, kanske kan adla mig en by eller två av dig om du inte e vaken. Ja ska testa. Ska bara avrätta folket i k52 som envisas om att ta mina byar.

hmm, inte vaken???

undrar när det skulle vara. Lika bra att kasta iväg trupperna i dagsljus.
 

DeletedUser

Guest
jag ska ta tillbaka min byar från Kalkal,Anders Leth,blixsten och Stockholmare så jag kan var i k55 och k56 igen:D
 
Topp