K¤O¤L det var kul så länge det varade

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Söndagen den 31 Maj, en av årets varmaste dag slutade med att K¤O¤L:s ledning kom på den utmärkta iden att väcka V2:s drakar.

Trodde mer om denna ledning som lyckats via diplomati och krig växa sig starka och förbi en samordnad stam (Rubb Och Stubb) som ensam dominerade området. Likaså hållit ihop stammen under ett långvarigt krig tills motståndet inte längre fanns kvar.

Som en sista hedersbetygelse till en av de äldsta stammarnas medlemmar, vill jag nu rekommendera er som inte vill känna drakens värmande smekning att undvika att vifta för mycket för att få uppmärksamhet när vi flyger över samt skyndsamt söka er en annan organisation som mer ser till ert behov.

Till er andra vill jag tacka för många trevliga stunder i forumet och i spelet, bra spelat tills i söndags!

Hoaa af Solace
 

DeletedUser

Guest
Är det jag som är trött och seg eller ser jag en uppmaning till folk att lämna Kol där i någonstans? Varför?
 

DeletedUser

Guest
Söndagen den 31 Maj, en av årets varmaste dag slutade med att K¤O¤L:s ledning kom på den utmärkta iden att väcka V2:s drakar.

Trodde mer om denna ledning som lyckats via diplomati och krig växa sig starka och förbi en samordnad stam (Rubb Och Stubb) som ensam dominerade området. Likaså hållit ihop stammen under ett långvarigt krig tills motståndet inte längre fanns kvar.

Som en sista hedersbetygelse till en av de äldsta stammarnas medlemmar, vill jag nu rekommendera er som inte vill känna drakens värmande smekning att undvika att vifta för mycket för att få uppmärksamhet när vi flyger över samt skyndsamt söka er en annan organisation som mer ser till ert behov.

Till er andra vill jag tacka för många trevliga stunder i forumet och i spelet, bra spelat tills i söndags!

Hoaa af Solace


drakens värmande smekning???

fler som behöver en dos av världen utanför hör jag.
 

DeletedUser

Guest
Oj - ska Solace kriga - trodde jag inte skulle ske igen om jag skall vara ärlig...;)

Skämt åsido - härligt med en ledning & en stam som står upp för sina medlemmar till 100% när dom blir attackerade - all heder till er!

Lycka till i kriget! (även om det inte behövs då KOL verkar göra "patron ur") :D

Och born - jag tror oxå att Hoaa skulle må bra av lite sol på skinnet men kanske inte riktigt lika mkt som ni verkade ha fått i söndags när beslutet kom att hoppa på allt & alla...:eek:
 

DeletedUser

Guest
Varför inte TCO eller TKOTRT så det hade blivit lite sprutt på det hela? Nu är det ju gangbang, fyfan va trist. Måste alla följa TFB's initiativ?
 

DeletedUser

Guest
Varför inte TCO eller TKOTRT så det hade blivit lite sprutt på det hela? Nu är det ju gangbang, fyfan va trist. Måste alla följa TFB's initiativ?
blir väl gangbang när en stam ger sig på flera andra stammar ? eller ska man bara stå och ta emot anfall och tappa byar ?
 

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
blir väl gangbang när en stam ger sig på flera andra stammar ? eller ska man bara stå och ta emot anfall och tappa byar ?

K¤O¤L attackerade TCO

TFB attackerade K¤O¤L

K¤O¤L attackerade Solace

rätta mig om jag har fel men så startades krigen mellan K¤O¤L och övriga stammar
 

DeletedUser

Guest
Jag har ju aldrig lyckats som diplomat, men det skulle jag lätt kunna göra? Det är tråkigt med gangbangs!
 

DeletedUser

Guest
vad är det som händeri denna tråden då ? vem anfaller kol ? :D
 
Topp