Julfrid

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ska det vara julfrid så ska världen stanna, inga trupper eller byggnader byggs, alla skickade trupper stannar där de är tills friden är över. Inga resurser blir producerade. Alternativt ingen kan logga in på världarna.

Annars kan någon som blivit utsatt få mycket assist, resurser, bygga trupper och mur osv utan att de anfallande kan göra någonting.
 

DeletedUser

Guest
Ska det vara julfrid så ska världen stanna, inga trupper eller byggnader byggs, alla skickade trupper stannar där de är tills friden är över. Inga resurser blir producerade. Alternativt ingen kan logga in på världarna.

Annars kan någon som blivit utsatt få mycket assist, resurser, bygga trupper och mur osv utan att de anfallande kan göra någonting.

Är du inte klok?? Vad ska en TWnörd som jag göra då under julen?? Självmordstider som det är :(

Själv tycker jag Julfriden ska innefatta att ingen assist eller resurser samt attacker mot andra konton ska vara tillåtna. Däremot adling av barbarians och byggnation/truppbyggnad ska vara tillåtet. Skönt att få några dar där man kan koncentrera sig på lite uppbyggnad bara :)
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Hur mycket tid måsta man lägga ner för att bli lika bra som Xray??

En halvtimme om dagen.

Julfrid känns bara fel, läste i en liknande tråd där det kom ett sjukt bra förslag.
Man kör enskilda undersökningar i världarna, så de som vill ha låst på v9 får det och de som inte vill ha låst på v7 slipper det.

Jag vill inte att folk som inte spelar på den värld jag kör på ska bestämma om det ska bli julfrid eller ej.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker avgörandet ska ligga hos den högst rankande på varje värld :p
 

DeletedUser

Guest
Varför Julfrid ? Ska vi ha påskfrid oxå, eller Midsommarfrid

Borde de inte va diskriminerande att ha julfrid då inte alla firar jul :p
Själv super på midsommar så ja är bakis i 2 dar efter å orkar knappt lyfta ögonbryna men inte får ja någon midsommarfrid

Ska man bort får man väl sätta KÖ som alla andra dagar på året ??

Bra sagt ;)

Är likadant hemma i mitt kvarter
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp