Julfrid

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Någon som vet om och i sådana fall när julfriden infinner sig?

/x - som innerligt hoppas att det inte blir någon julfrid.
 

Espis

Member
Reaktionspoäng
0
Tror dom flesta vill ha en julfrid faktiskt. Vem vill behöva sitta framför datorn och ducka attacker när man kan träffa jultomten? :)
 

DeletedUser

Guest
Tror dom flesta vill ha en julfrid faktiskt. Vem vill behöva sitta framför datorn och ducka attacker när man kan träffa jultomten? :)

Vem vill sikta med sina offbyar mot Wombat när man egentligen vill träffa jultomten, menar du? :)
 

DeletedUser

Guest
Alltså skit i julfred.. För er som tror på tomten han finns faktiskt inte!

Ne julfred kommer det troligen bli men tycker som du X det är ju under jul som man kan sno byar lättast ;) Men då är det inget spel.

Så man får väl sitta och prägla guld mynt i 2-3 dagar :(
 

Espis

Member
Reaktionspoäng
0
Alltså skit i julfred.. För er som tror på tomten han finns faktiskt inte!

Ne julfred kommer det troligen bli men tycker som du X det är ju under jul som man kan sno byar lättast ;) Men då är det inget spel.

Så man får väl sitta och prägla guld mynt i 2-3 dagar :(

Hur vet du att inte jultomten finns? :eek:

Men man fattar ju att nu när det är så mycket krig igång, att den stammen som har övertaget i kriget inte vill ha någon julfrid, för då har den andra stammen chans att deffa upp i lugn och ro och börja bygga upp sig igen. Den andra stammen bli såklart skit glad för det.
Men det är ju exakt därför man helst inte ska starta krig innan jul då det finns en stor risk att det blir en julfrid.

Jag hoppas på en julfrid iaf. Jag vill umgås med mina släktingar och njuta av julen istället för att sitta stressa för att man måste in på TW hela tiden.
 

DeletedUser

Guest
Hur vet du att inte jultomten finns? :eek:

Men man fattar ju att nu när det är så mycket krig igång, att den stammen som har övertaget i kriget inte vill ha någon julfrid, för då har den andra stammen chans att deffa upp i lugn och ro och börja bygga upp sig igen. Den andra stammen bli såklart skit glad för det.
Men det är ju exakt därför man helst inte ska starta krig innan jul då det finns en stor risk att det blir en julfrid.

Jag hoppas på en julfrid iaf. Jag vill umgås med mina släktingar och njuta av julen istället för att sitta stressa för att man måste in på TW hela tiden.

håller med espis
julfrid bör vi ha men sen kan man smälla på igen
he he en nyårssmäll är ju aldrig fel
ni får ta igen det då
 

DeletedUser

Guest
Hur vet du att inte jultomten finns? :eek:

Men man fattar ju att nu när det är så mycket krig igång, att den stammen som har övertaget i kriget inte vill ha någon julfrid, för då har den andra stammen chans att deffa upp i lugn och ro och börja bygga upp sig igen. Den andra stammen bli såklart skit glad för det.
Men det är ju exakt därför man helst inte ska starta krig innan jul då det finns en stor risk att det blir en julfrid.

Jag hoppas på en julfrid iaf. Jag vill umgås med mina släktingar och njuta av julen istället för att sitta stressa för att man måste in på TW hela tiden.

Jultomten finns inte pga jag skickade 50 rens på han, alla hans tomte nissar dog...

Men om det blir julfred ska man inte kunna skicka några trupper alls inte ens deff!
 

Espis

Member
Reaktionspoäng
0
Jultomten finns inte pga jag skickade 50 rens på han, alla hans tomte nissar dog...

Men om det blir julfred ska man inte kunna skicka några trupper alls inte ens deff!


Får inte jag några julklappar i år då? :(

Det låter ganska bra ändå tycker jag, då har man fortfarande övertaget när freden är slut. Men den nedtrampade stammen har fortfarande tid att få en lugn stund.
 

DeletedUser

Guest
Flyttat tråden från värld 7 sektionen till Frågor sektionen, då det om det blir julfrid inte enbart berör värld 7.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker julfriden är bra :) Får man chansen att bara ägna sig åt uppbyggnad för att sedan slå hårt när den är över :p
 

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Av just det skälet ska man inte ha fred. Det gynnar amatörerna som bara vill kramas och påta i trädgårdslandet....

/x
 

DeletedUser

Guest
Av just det skälet ska man inte ha fred. Det gynnar amatörerna som bara vill kramas och påta i trädgårdslandet....

/x

men lägg ner, bara för att inte du har någon fritid du vill lägga på annat än tw betyder inte det att man är en amatör bara för man har ett liv
 

DeletedUser

Guest
Får inte jag några julklappar i år då? :(

Det låter ganska bra ändå tycker jag, då har man fortfarande övertaget när freden är slut. Men den nedtrampade stammen har fortfarande tid att få en lugn stund.

Japp inga julklappar till dig... Tomtens lilla verkstad är nedgraderad från nivå 15 till 0 hahah :D

Själv tror jag att jag kommer få en stor säck med kol om han ens vågar vissa sig hemma i min lilla skorsten...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
men lägg ner, bara för att inte du har någon fritid du vill lägga på annat än tw betyder inte det att man är en amatör bara för man har ett liv

HAhah klart han har ett liv ;)

Men vissa lägger ner mycket mer tid vid detta spel och försöker att få bort amatörerna och dem som lägger ner lite tid kommer inte bli lika bra som X hahah
 

DeletedUser

Guest
HAhah klart han har ett liv ;)

Men vissa lägger ner mycket mer tid vid detta spel och försöker att få bort amatörerna och dem som lägger ner lite tid kommer inte bli lika bra som X hahah

fattar inte riktigt vad du menar.
Skriv om skriv rätt?
 

DeletedUser

Guest
Alltså dem som lägger ner mer tid blir ungefär lika bra som Xray.

Dem som lägger ner mycket mindre tid blir inte så bra.
 

DeletedUser

Guest
Och vad har det med julfrid o göra, får inte fira jul om man vill bli bra eller?
 

DeletedUser

Guest
Varför Julfrid ? Ska vi ha påskfrid oxå, eller Midsommarfrid

Borde de inte va diskriminerande att ha julfrid då inte alla firar jul :p
Själv super på midsommar så ja är bakis i 2 dar efter å orkar knappt lyfta ögonbryna men inte får ja någon midsommarfrid

Ska man bort får man väl sätta KÖ som alla andra dagar på året ??
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp