Jo va fint

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Genererades på 8816 ms | Servertid: 18:17:13 08/03/2011
Genererades på 10741 ms | Servertid: 18:17:44 08/03/2011

Går absolut att spela :)
 

DeletedUser

Guest
har inte ens kunnat logga in på 90 min , bedrövligt kan man bara säga , hoppas dom kompenserar resurser och trupper om nån skickat anfall på en
 

DeletedUser

Guest
Det gick inte att logga in. Spelvärlden är inte tillgänglig för tillfället får jag och ni gnäller på lite fördröjning....
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Dom försöker bara ge oss utrymme för att dra ner några semlor genom strupen ;)
 

DeletedUser

Guest
Tips, det funkar ifall ni loggar ut och sen loggar in igen. Då gick det helt plötsligt mycket snabbare O_O
 

DeletedUser

Guest
Det gick inte att logga in. Spelvärlden är inte tillgänglig för tillfället får jag och ni gnäller på lite fördröjning....

Ja men de som varit inloggade hela tiden stannar inloggade men får lagg istället. Om vi skulle logga ut skulle vi inte komma in om du tror de
 

DeletedUser

Guest
Ska V15 hålla på så här från början får man ta sig en funderare om man ens ska spela på den världen , man kommer abra bli irriterad när man inte kommer in ens

jaja den kanske kommer igång detta dygn även om detta är under all kritik
 

DeletedUser

Guest
Grabbar, var glada att det inte är 6.5 fortfarande, sidorna genereras ju mycket snabbare i och med 7.0.

Iaf enligt Nino.
 
Reaktionspoäng
0
Åh semla... börjar fundera på om det är värt att ta fram bilen och åka och handla... typiskt

Allt som innefattar förvärvande av semlor är värt besväret.

[Insert whine om servern och halvhjärtade antydningar om att jag ska sluta här] Fast allvarligt, nån borde fixa det här. Någon som kan mycket om servrar. FJ kanske, hade vart ren och skär vinst.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp