Jedi vs. the Dark Side

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Då 2 Jedi-spelare har attackerat mig under dagen tolkar jag det som krig :D
 

DeletedUser

Guest
såhär ser statsen ut sen detta krig startade på riktigt :) den 6/8 starta de mindre stammarna med kriget medans björn har haft igång kriget med dessa under en längre tid..
såhär går det när man endast adlar barbarbyar å förbjuder folk att anfalla spelare :)

hehe, jadu, bra koll du har ;)
.. får se hur det ser ut om några dagar :I)
 

DeletedUser

Guest
Jedi och Jedi och Jedi2 är nu i krig med följande stammar, The Dark Side:

Björn
TWRML
TOO
Lions
Empire
SLSKG


Vår oskiljaktiga Ally TSAW kommer också tillbaka oss till seger, och hjälpa till slaktaren alla stammar i K65 och K66.

Vi kommer att besegra er alla, och tar inga fångar. Vår jedimästare, Grand Master of the Jedi Obi-Wan Kenobi och Master of the Order Qui-Gon Jinn har The Force (Master of the Order, Seren) på sin sida, och vi har byggt så starkt att ingen stammar i v11 kan besegra oss.

Vi har de bästa diplomat och en levande legend i vår lysande Master Obi-Wan Kenobi, och ingen stam ledare i Björn eller TWRML kan matcha hans list och erfarenhet. Han har gjort oss oövervinnelig, medan Björn och TWRML bashed varandra som de svin de är. Två fartyg med dårar som inte förstår spelet som Master Obi gör! TOO och Lions är obetydliga kackerlackor och väntade på oss att döda dem. Tyvärr kunde vi inte hålla er alla att strida mot varandra längre, du Minions av den mörka sidan.

So Gentlemen, All Your Base Are Belong To Us.



May The Force Be With You, Jedi!


Google Translate Jeff ?
 

DeletedUser

Guest
Detta krig tackar vi för, mer byar till oss.

Vart är våra incs då?
 

DeletedUser

Guest
Hur vet du? :O Han kanske bara är dålig på svenska ;)

Hursomhelst så ser jag att du är ny ledare i Jedi :) Pallade inte Obi-wan trycket eller? :)

Obi ställer bara till det, så han avsattes, hur lyckas man reta upp 5-6 stammar.. det klarar tom inte jag när jag är i högform på forumet ;)

Tjockis: vart är era incs då ? kan ju inte återgälda nått som vi inte får tillbaka ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Obi ställer bara till det, så han avsattes, hur lyckas man reta upp 5-6 stammar.. det klarar tom inte jag när jag är i högform på forumet ;)

Tjockis: vart är era incs då ? kan ju inte återgälda nått som vi inte får tillbaka ;)

bope och twrml kan vi kalla slängan

Jedi......ett tuggummi som har kletat fast sig på skosulan

konstigt att vi inte ger er några tusen k...behövs ju inte
 

DeletedUser

Guest
bope och twrml kan vi kalla slängan

Jedi......ett tuggummi som har kletat fast sig på skosulan

konstigt att vi inte ger er några tusen k...behövs ju inte


Haha :)

bra för er, slipper ni bygga nya trupper ;)


Xillaero:
Krigar och krigar, vi myser mest .. men några vill ha våra supersköna picnicplatser och dessa är
TRWML, Too, Lions.
sen vet jag inte vad björn gör men.. de är med på ett hörn.. samt att jefftheciv2 är med på ett hörn ochså, sur för att han vart kickad..

sen skickar 1x2 fejks..

Känns härligt att de tycker att det krävs så mycket uppmärksamhet och koncentration av stammar mot oss stackars barbarbar adlande jedi´s..
nästan så det är lite pinsamt som de håller på, eftersom om man lyssnar på björn så kan de ta oss helt ensamma, så varför ge bort alla byar som kunde vara deras ;)
 

DeletedUser

Guest
okok låter som ni har sjukt dåliga strateger i er ledning. Antar att de e riktat till dig då du har tagit över.
 
Reaktionspoäng
0
Obi ställer bara till det, så han avsattes, hur lyckas man reta upp 5-6 stammar.. det klarar tom inte jag när jag är i högform på forumet ;)

Tjockis: vart är era incs då ? kan ju inte återgälda nått som vi inte får tillbaka ;)


Skyll inte detta på Obi. Jag kan bara tala för TOO i detta och att vi gick offensiv har ni hela stammen att skylla på. Ni tar varenda barbarby som man vill farma och så har ni några ljushuvuden som tyckte att det var trevligt att öka på sina byar med en TOO by då och då. Klart vi kan ta ursäkter från er ledning men inte hur många gånger som helst.

Så detta är mer som man bäddar får man ligga. Och bäddar man knöligt får man sova taskigt. :)
 

DeletedUser

Guest
Jo,Jeff attackerar säkert er för han är sur ;) Jag tror han är rätt nöjd med att slippa er :)
 

DeletedUser

Guest
Paybacktime

:eek: Jag hade en by tömd iförrgår, av 3 ytterst ondskefulla Jedispelare.
Jag kommer att göra mitt yttersta för att dessa spelare inte finns kvar på kartan i September. :D
 

DeletedUser

Guest
Uncle needz candy !

Jedi geif me teh candyz !



*tänder sin fick-lampa o vevar den som en ljus sabel i sommar natten*
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp